معرفی ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن (SLP)  + راهنمای خرید

اسموث لاو پوشن (SLP) یکی از توکن های بومی متاورس اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است. متاورس اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یکی از چندین متاورس های گیمینگ  است که از سال 2018 شروع به کار کرد. اکسی اینفینیتی از جمله متاورس هایی است که امکان درآمد از بازی بلاک چین را ممکن کرده است. کاربران میتوانند در بازی از اسموث لاو پوشن (SLP) برای پرورش اکسی جدید (Axie) استفاده کنند و یا در بازار های رمز ارزی این توکن را خرید و فروش کنند.

درباره اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یکی از بازی های بلاک چین است. این بازی متشکل از توکن های NFT، مانند اسموث لاو پوشن (SLP) است که امکان درآمد زایی را فراهم میکند. در این بازی بازیکنان با اکسی (Axie) با یک دیگر مبارزه میکنند. از این نظر اکسی ها مشابه پوکمون ها در بازی Pokémon GO هستند. آنها نژاد، اعضای بدن و ویژگی های متفاوتی دارند. همچنین قیمت خرید آنها با توجه به میزان تولید مثل آنها متغیر است. زیرا هر اکسی 7 بار توانایی تولید مثل دارد. علاوه بر آن با هر بار تولید مثل هزینه آن افزایش میابد. بنابراین به نفع بازیکنان است که اکسی های جوان تر داشته باشند.

هزینه تولید مثل اکسی ها در واقع اکوسیستمی است که موجب کاهش توکن اسموث لاو پوشن (SLP) در بازی میشود و قیمت آن را در حد متعادلی نگه میدارد. اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) بر پایه پلتفرم اتریوم ساخته شده است. برای شرکت در این بازی، باید تیم اکسی تشکیل دهید. به همین جهت باید ابتدا اکسی ها را از بازار درون بازی تهیه کنید یا از سایر بازیکنان قرض بگیرید. در ضمن بد نیست بدانید بازیکنان برتر پاداش هایی در قالب توکن دریافت میکنند. دارندگان این توکن ها میتوانند در حاکمیت اکوسیستم اکسی اینفینیتی شرکت کنند و حق رای داشته باشند. این بازی را میتوانید از سایت اصلی آنها دانلود کنید.

بازی اینفینیتی اکسی

ارز اسموث لاو پوشن (SLP) چطور کار میکند؟

همان طور که در بالا اشاره شد، اسموث لاو پوشن (SLP) در واقع یک توکن ERC-20 با موجودی نامحدود است. تا آذر 1400 حدود 3 میلیارد واحد از آن در حال گردش بود. این توکن از طریق ماموریت های روزانه یا شرکت کردن در ماموریت های روزانه ایجاد و به کاربران داده می شود. از آنجا که بازی دارای یک سیستم خودکار سوزاندن است، ارزش این توکن ها سقوط نمیکند و دارای نوسان است. بنابراین ارز اسموث لاو پوشن (SLP) نیز مانند باقی رمز ارزها بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری میشود. سه روش مختلف برای بدست آوردن ارز اسموث لاو پوشن (SLP) در بازی وجود دارد:

  1. ماموریت های روزانه برای دریافت اسموث لاو پوشن
  2. مبارزه در حالت آرنا: در این حالت دو بازیکن با هم رقابت میکنند و گروه اکسی هم را شکست میدهند.
  3. مبارزه در حالت ماجراجویی

نمایی از قسمت آرنا بازی اینفینیتی اکسی

صرافی های معتبر و کیف پول های امن ارز ديجيتال اسموث لاو پوشن (SLP) کدام اند؟

اما اگر بخواهید قدرتمندانه تر بازی را شروع کنید میتوانید از صرافی های معتبری مثل سایت ارزکت اقدام به تهیه ارز اسموث لاو پوشن (SLP) کنید. همچنین در بازی اکسی اینفینیتی برای پرورش اکسی‌های بیشتر، به توکن‌های SLP بیشتری نیاز خواهید داشت. برای این کار به راحتی در سایت ارزکت ثبت نام کنید و احراز هویت خود را انجام بدهید. سپس به مقدار معادل ریالی ارزی که قصد تهیه آن را دارید، حسابتان را شارژ کنید. در آخر خرید خود را ثبت کنید.

شما میتوانید توکن های خریداری شده خود را در سایت ارزکت نگهداری کنید یا به کیف پول انتقال دهید. در مرحله بعد به بازی منتقل کنید. کیف پول های متعددی برای این بازی وجود دارد. برای آشنایی شما به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • تراست والت
  • کوینومی
  • متامسک

چگونه ارز اسموث لاو پوشن را بفروشیم؟

پس از آنکه موفق شدید در رقابت های گوناگون بازی برنده شوید یا تعدادی اکسی خود را فروختید، میتوانید ارز اسموث لاو پوشن (SLP) که در بازی به دست آورده اید، را بفروشید. اگر قصد فروش توکن‌های اسموث لاو پوشن (SLP) خود را گرفتید، می‌توانید آن‌‌ها را از طریق رونینگ بریج (Roning Bridge) به متاماسک یا سایر کیف پول‌های اتریومی منتقل کنید.

اما از آنجا که کارمزد سیستم اتریوم بالا است، توصیه ما این است که به جای این کار توکن‌های اسموث لاو پوشن را از طریق شبکه ران (RON network)  به صورت مستقیم به رونین والت خود در صرافی ارسال کنید که در نهایت باعث می‌شود کارمزد کمتری پرداخت کنید. البته توجه داشته باشید امکان برداشت وجه هر 14 روز یکبار باز میشود، پس عجله نکنید و پس از رسیدن توکن ها به میزان کافی آن ها را برداشت بزنید.

آینده ارز دیجیتال SLP

با توجه به اینکه این توکن وابسته به یک سیستم پویا است و بازیکنان خود را دارد، میتوان به پیشرفت آن امیدوار بود. اما باید توجه کرد که این یک بازی است و امکان برد و باخت در آن وجود دارد و نباید تمام سرمایه خود را درون بازی خرج کرد. همچنین پس از خرید ارز اسموث لاو پوشن (SLP) میتوان در صرافی و یا کیف پول آن را ذخیره کرد و در زمان افزایش قیمت آن را فروخت و به سود رسید.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.