بازی کریپتو دراگون

بازی‌ کریپتو دراگون نوعی از بازی‌های بلاک چین محور است که شبیه به بازی‌های ویدیوئی موبایلی است. اما تفاوتی که بازی کریپتو دراگون با آن‌ها دارد در سیستم پاداش یا پرداخت است. سیستم پاداش بازی که بلاک چین محور است به صورت NFT (non-fungible token) یا همان توکن غیر قابل تعویض به شما داده می‌شود و این یعنی در واقع شما با انجام این بازی دارای درآمد واقعی خواهید شد.

بازی کریپتو دراگون چیست؟

بازی کریپتو دراگون (CryptoDragons) یک پروژه متاورس است که مبتنی بر بلاک چین بوده و بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. در این بازی به کاربران اجازه داده می‌شود تا اژدهاهای NFT را جمع کنند، آن‎‌ها را پرورش دهند، با آن‌ها بجنگند و به فروش برسانند. در CryptoDragons Metaverse درواقع برای این دراگون‌ها (اژدها) 25 نوع ژن که هر کدام 16 تنوع دارد با استفاده از 30 لایه رنگ مورد استفاده قرار گرفته است. دی ان ای هر اژدها شامل 12000 ویژگی است که شامل میلیاردها اژدهای خاص است.

NFT در بازی کریپتو دراگون یعنی چه؟

NFT به معنای توکن غیر قابل تعویض است. NFT مخفف non-fungible token است که یک دارایی رمزنگاری هستند که امکان آوردن مواردی مانند آثار هنری، بازی‌های ویدیویی و سایر دارایی‌ها (اعم از واقعی و دیجیتال) را به یک بلاک چین ممکن می‌کنند. این دارایی دیجیتال منحصر به فرد به شمار می‌آید و فقط به شما تعلق دارد.

بازی کریپتو دراگون چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد؟

بازی کریپتو دراگون یک پروژه چند لایه ایمن به حساب می‌آید و روی یک سیستمی که دو توکنی است ($DRAGON و $FIRE) کار می‌کند. در این بازی کاربران می‌توانند انواع طیف‌های ارز دیجیتال را دریافت کنند. درواقع هدف تیم CryptoDragons این است که با تعبیه DNA در هر اژدها که هنر NFT را به سطح جدیدی برساند که مشخص کننده ویژگی‌های آن‌ها است. ویژگی‌هایی که بازی کریپتو دراگون ارائه می‌دهد شامل: نماد حاکمیت محدود برای سهامداران، نماد پاداش بدون سقف، کلکسیون iNFT، سینه‌های iNFT، کتاب مجموعه iNFT، کلکسیون NFT، اثر هنری بی نظیر، کشاورزی عملکرد، خرید مجدد و رایت خودکار، تجارت اژدها، ماموریت‌ها و تیم اختصاصی می‌شود.

آیا می‌توان از بازی کریپتو دراگون درآمد کسب کرد؟

جواب این سوال بله است در این بازی کافی است تا تخم مرغ‌ها را با هم ادغام کنید و کمتر از 100 گونه منحصر به فرد از اژدهاهای خیره کننده را جمع آوری کنید و جهان‌های هیجان انگیز را جستجو کنید تا جوایز روزانه را تکمیل نمایید. بدین صورت در کریپتو دراگون پاداش‌های ارزهای دیجیتال بیشتری کسب می‌کنید. بعد از گذشت 24 ساعت از خروج از بازی‌های رمز نگاری، درآمد متوقف می‌شود.

کسب درآمد از بازی کریپتو دراگون

چگونه می‌توان سکه اژدها (DRG) را خرید؟

نحوه خرید سکه اژدها یا همان DRG در چند مرحله ساده انجام می‌پذیرد که در ادامه بیان شده‌اند:

  • ابتدا روی خرید در حال حاضر کلیک کنید؛
  • فیلدها را پر کنید؛
  • ارز دیجیتالی را که می‌خواهید بخرید و ارز فیات را که با آن پرداخت خواهید کرد را انتخاب کنید؛
  • برای پرداخت اقدام کنید؛
  • در نهایت سکه‌های اژدهای خود را دریافت کنید.

آیا می‌توان Dragonchain خرید؟

برخی از ارزهای رمزپایه مانند Dragonchain را فقط می‌توان با ارز دیجیتال دیگری در صرافی‌های غیرمتمرکز خریداری کرد. برای خرید Dragonchain، ابتدا باید اتریوم را خریداری کنید و سپس از ETH برای خرید Dragonchain استفاده کنید. برای انجام این کار به چیزی به نام کیف پول خود حضانت نیاز دارید. لازم به ذکر است که Dragonchain را نمی‌توان در Coinbase خرید چرا که Dragonchain توسط Coinbase پشتیبانی نمی‌شود.

آیا با بازی‌های کریپتویی رایگان می‌توان ارز دیجیتال دریافت کرد؟

با وجود اینکه تابه امروز برای بدست آوردن ارزهای دیحیتال باید آن‌ها را معامله با استخراج می‌کردیم اما حالا با بازی کردن نیز این امکان فراهم آمده است. شما با وارد شدن به یک بازی مبتنی بر بلاک چین و گذراندن مراحل مختلف بازی می‌توانید رمزارز دریافت کنید. شما می‌توانید این دارایی بدست آمده را به کیف پول دیجیتالی خود منتقل کنید یا با سایر بازیکنان به معامله بپردازید. نکته‌ی مهمی که درمورد بازی‌های کریپتویی وجود دارد این است که این نوع از بازی‌ها از امینت بالایی برخوردار هستند و هیچگونه بازیکن متقلبی در آن وجود ندارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و با مهارتی که در بازی کردن دارید به درآمد خود بیفزایید.

انواع بازی‌های کریپتویی کدامند؟

  • بازی کریپتویی رایگان تتان آرنا (Thetan Arena)
  • بازی‌ کریپتویی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)
  • بازی کریپتویی کریپتو کیتیز (Crypto Kitties)
  • بازی‌ کریپتویی سیکس دراگونز (The Six Dragons)
  • بازی‌ کریپتویی گادز آنچیند (Gods Unchained)
  • بازی‌ کریپتویی گیلد آو گاردینز (Guild Of Guardians)
  • بازی‌ کریپتویی آپلند (Upland)
  • بازی‌ کریپتویی نئون دیستریکت (Neon District)
  • بازی‌ کریپتویی بیگ تایم (Big Time)
  • بازی‌ کریپتویی RollerCoin
  • بازی کریپتو ماینینگ
  • بازی‌ کریپتویی الیس
  • بازی‌ کریپتویی AXO

مطلب پیشنهادی: لیست کامل بازی های بلاک چین

جمع بندی

بنابر مطالب یاد شده دنیای امروزی رو به سمتی رفته است که حتی با برخی از بازی‌ها نیز می‌توان درآمد کسب کرد. بازی‌هایی که مبتنی بر بلاک چین هستند این امکان را برای افراد بوجود می‌آورند تا آن‌ها بتوانند از طریق بازی به کسب درآمد برسند. شما با بازی کریپتو دراگون نیز که شباهت زیادی به بازی‌های موبایلی و ویدئویی داشته و امینت بالایی دارد می‌توانید کسب درآمد کنید.

سوالات متداول

بازی کریپتو دراگون بر مبنای کدام بلاک چین است؟

این بازی بر مبنای اتریوم می باشد.

روش کسب درآمد از بازی کریپتو دراگون چیست؟

در کل روش های کسب درآمد و دریافت ارز اتریوم در این بازی متفاوت است. شما می توانید اژدها را تولید و پرورش دهید سپس آن ها را بفروشید.

3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.