آموزش تبدیل ارز در تراست ولت

در این قسمت قصد داریم تا بیان کنیم که چگونه در کیف پول تراست ولت می توانیم تبدیل ارزها را انجام دهیم. برای تبدیل ارز در تراست ولت دو گزینه سواپ و اکسچنج را در اختیار داریم که اصولا کار کردن با قسمت سواپ ساده تر است؛ چرا که قسمت اکسچنج یا همان exchange به صرافی بایننس متصل است و محیط داخلی آن تقریبا شبیه به صرافی بایننس است.

تا چندی پیش در قسمت سواپ میتوانستیم ارزهای بسیار زیادی را به هم تبدیل کنیم ولی مشکل آن این بود که کارمزدهای بسیار زیادی داشت. اما با آپدیت های جدیدتراست ولت و اتصال آن به صرافی های غیرمتمرکز این ارزها محدود شده اند ولی در عوض کارمزد آن بسیار کاهش یافته است.

برای مثال اگر در کیف پول خود ارز bnb داریم و قصد خرید ارز اتریوم را داریم، در قسمت والت در کیف پول تراست ولت، گزینه سواپ را انتخاب میکنیم و در تب سواپ ارزهای مورد نظر را در قسمت های you pay و  you get وارد میکنیم. برای خرید اتریوم نام اختصاری ارز اتریوم که eth هست را وارد میکنیم و آن را انتخاب میکنیم. همانطور که مشاهده میکنید زمان که انتخاب میکنیم، لازم است توکنی که میخواهیم تبدیلش کنیم هم باید انتخاب کنیم. و باید یکی از توکن های داخل لیست را انتخاب کنیم.

و امکان اینکه به طور مستقیم ارز bnb را به اتریوم تبدیل کنیم وجود ندارد. دقت کنید که در هنگام انتقال نمیتوانید 100 درصد موجودی را انتخاب کنید چرا که کارمزدی از آن کم میشود و لازم است مقدار کارمزد را نیز مد نظر قرار دهید.

در این قسمت امکان تبدیل ارز bnb به بایننس اسمارت چین نیز وجود دارد که بسیاری از تبدیلات ارزی را راحت تر میکند. دقت کنید که هنگامی که سواپ را انجام میدهید مدت زمان کوتاهی طول میکشد تا ارز به کیف پول شما واریز شود و با به روزرسانی یا رفرش کردن معمولا ارز به کیف پول شما اضافه میشود. به طور کلی انتقال ارز در قسمت سواپ کار ساده ای می باشد.

حالا به سراغ قسمت اکسچنج میرویم. در قسمت اکسچنج شما میتوانید به سادگی جفت ارزهایی که در این قسمت وجود دارد را به یکدیگر تبدیل کنید یا به عبارتی خرید و فروش کنید. 

نکته ای که لازم است به آن دقت کنید این است که همه ارزهای موجود در این قسمت توکن شبکه بایننس چین bp2 به حساب می آیند. و bnb های استفاده شده در جفت ارزهای موجود همان توکن بایننس چین هستند. و اگر شما یکی از دو ارز موجود در جفت ارزهای موجود را در کیف پول خود داشته باشید میتوانید خرید و فروش و تبدیل ارزها را به سادگی انجام دهید.

یکی از مشکلاتی که قسمت اکسچنج دارد این است که شما برای گذاشتن اردر لازم است کارمزدی را بپردازید و اهمیتی ندارد که معامله انجام میگیرد یا خیر در هر صورت کارمزد از شما کسر خواهد شد. حتی اگر پس از گذاشتن اردر آن را کنسل کنید، کارمزد پرداختی به حساب شما برنمی گردد. همچنین در قسمت all میتوانید پیشینه و تاریخچه خرید و فروش های خود را ببینید.

نکات مهم تبدیل ارز در تراست والت

  • هرچقدر آپشن ها مختلف برای تبذیل ارز توب کیف پول ها قرار بگیره مانند صرافی ها نمی تواند در یک فضای رقابتی و با آپشن های زیاد خرید و فروش و تبدیل ارز را انجام داد
  • حتما هنگام خرید و فروش و استفاده از قسمت سوآپ و اکسچنج از وی پی ان استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.
  • در قسمت سوآپ امکان تبدیل ارز bnb به بایننس اسمارت چین نیز وجود دارد که بسیاری از تبدیلات ارزی را راحت تر میکند.
  • دقت کنید که هنگامی که سواپ را انجام میدهید مدت زمان کوتاهی طول میکشد تا ارز به کیف پول شما واریز شود و با به روزرسانی یا رفرش کردن معمولا ارز به کیف پول شما اضافه میشود.
امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.