خرید تتر بدون احراز هویت

آیا خرید و فروش تتر بدون احراز هویت ممکن است؟

بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال راهی برای فروش و یا خرید تتر بدون احراز هویت می باشند. تتر یکی از پراستفاده ترین ارزهای دیجیتال (Stable Coin) می باشد که در حال حاضر خرید و فروش آن در بسیاری از صرافی ارز دیجیتال انجام می شود. ممکن است در شرایطی، فردی نیاز به خرید فوری تتر از یک سایت ارز دیجیتال داشته باشد. اما ممکن است با مانع احراز هویت روبه رو شود.

آیا ممکن است راهی برای خرید و یا فروش تتر بدون احراز هویت وجود داشته باشد؟ سیستم احراز هویت یک امر کاملا الزامی برای اکثر صرافی های معتبر آنلاین می باشد. چرا که برای انجام تراکنش های مختلف (انتقال، خرید و یا فروش) ضروری است اطلاعات اولیه از هر دو طرف معامله گرفته شود.

پس نتیجه میگیریم که صرافی خرید و فروش تتر بدون احراز هویت در ایران وجود ندارد. اما آیا برای فروش و خرید تتر در صرافی های خارجی، نیاز به احراز هویت است یا خیر؟ در ادامه این مطلب از ارزکت به بررسی این موضوع پرداخته می شود. اما، بهتر است ابتدا با ارز دیجیتال تتر کمی بیشتر آشنا شد.

تتر چیست ؟

تتر یا USDT یک ارز دیجیتال، به طور دقیق تر یک رمز ارز ثابت (Stable Coin) می باشد که قیمت آن تقریبا برابر با 1 دلار آمریکا می باشد. به دلیل قیمت ثابت آن، استفاده از صرافی خرید و فروش تتر ممکن است هدف های متفاوتی داشته باشد. همچنین، شبکه های متفاوتی برای انتقال tether وجود دارد که کارمزد هر کدام از آن ها متفاوت است. برای خرید فوری تتر و ارزان، می بایست بهترین آن را انتخاب کرد.

شبکه TRC-20 ترون، دارای کمترین کارمز می باشد که برای انتقال این ارز، تنها 1 دلار دریافت می شود. در حالی که شبکه اتریوم ERC-20 کارمزد بالاتری را دریافت می کند.

خرید تتر بدون احراز هویت چگونه است؟

یکی از بیشترین سوال های متداول در زمینه خرید ارز دیجیتال، خرید تتر بدون احراز هویت است. معمولا تمامی سایت ها بدلیل امکان پول شویی و سوء استفاده مالی، عملیات احراز هویت را امری حتمی در ثبت نام سایت خود قرار میدهند.

همانطور که گفته شده، خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های ایرانی وجود ندارد. اما روش های متفاوتی جهت احراز هویت وجود دارد که در سایت های ارز دیجیتال، متفاوت است. بعضی از صرافی های معتبر، فرایند تشخیص هویت بسیار طولانی را دارند. در حالی که بعضی دیگر، فرایند اتمام احراز هویت تنها با یک شماره تلفن امکان پذیر است.

نحوه فروش تتر یدون احراز هویت

نحوه فروش تتر بدون احراز هویت

عملیات فروش تتر بدون احراز هویت کاملا شبیه به خرید آن می باشد. چه برای خرید و چه فروش تتر، شما نیاز به تکمیل فرایندهای احراز هویت دارید. با توجه به قوانینی که بانک مرکزی تعیین کرده است، درصورتی که قصد برداشت ریالی از حساب را داشته باشید، حتما نیاز به تایید هویت دارید.

شایان ذکر است که، فروش و خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های خارجی مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی می باشد. البته با توجه به تحریم ها، امکان واریز مستقیم ارز به صرافی های خارجی وجود ندارد.

خرید تتر

ارز Tether در سومین جایگاه از با ارزش ترین رمز ارزها قرار دارد. همچنین به دلیل قابلیت جفت شدن با اکثر ارزهای دیجیتال، دارای حجم معاملات بسیار زیادی است. به طور کلی چند روش برای خرید و فروش تتر وجود دارد. این موارد عبارت است از:

  • بهترین صرافی خرید و فروش تتر

برای خرید تتر در داخل ایران، می توان از صرافی های معتبر ایرانی استفاده نمود. به منظور این کار، می توانید در ارزکت ثبت نام کنید و پس از طی کردن مراحل احراز هویت، آدرس کیف پول خود را دریافت کنید. سپس به راحتی می توانید اقدام به خرید فوری تتر نمایید.

  • کانال خرید و فروش tether

علاوه بر صرافی خرید و فروش تتر، از این روش می توانید اقدام به خرید و فروش تتر بدون احراز هویت نمایید. البته خرید تتر بدون احراز هویت از این روش اصلا توصیه نمی شود. برای اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت، می بایست مستقیم از اشخاص tether  دریافت کنید. این یعنی شما می توانید در فضای مجازی از کسانی که در حساب خود tether دارند، خرید کنید.

اگرچه رقبا در طول سال‌های گذشته قوی ظاهر شده‌اند، اما تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین است و به طور گسترده برای تجارت، وام و کسب سود از آن استفاده می‌شود.

Tether به طور بالقوه می تواند به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پرخطرتر به دلیل مشکلاتی که در زمینه شفافیت دارد در نظر گرفته شود، اما همچنان در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار دارای اهمیت است.

صرافی خرید و فروش تنر

فروش تتر

با توجه به تعداد بسیار زیاد ارزهای دیجیتال، ممکن است در صرافی های ایرانی، ارز مورد نظر خود را پیدا نکنید و به دلیل تحریم ها، نتوانید در صرافی های خارجی تراکنش های ریالی انجام دهید. حتی نمی توانید اقدام به فروش و خرید تتر بدو احراز هویت بکنید. اما چاره چیست؟

یکی از ساده ترین راه ها، خرید فوری تتر، به منظور خرید ارز مورد نظر می باشد. چرا که افراد می توانند با  tether، ارزهای دیگری را خریداری کنند.

از طرفی دیگر کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش تتر بدون احراز هویت بسیار زیاد است. بدین منظور، جهت جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوء استفاده از مدارک ارسالی شما، حتما در سایت هایی اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید که، امنیت بالایی در این زمینه دارند.

نکته دیگر در مورد  فروش تتر بدون احراز هویت این است سایت های واسط کارمزد های متفاوتی را برای ارائه خدمات به مشتریان خود تعیین میکند، که بسته به سرعت و پشتیبانی این سایت ها دارد. برای خرید فوری تتر و انتقال آن، می بایست از سایت های واسطه استفاده نمود.

بسیاری از افراد که به تازگی وارد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هستن یا برخی از آنهایی که در این حوزه فعالیت کرده اند، دنبال راه هایی برای  خرید تتر بدون احراز هویت هستند، باید به شما بگوییم این کار غیر ممکن است؛ تقریبا در تمامی سایت هایی که در آنها قابلیت خرید فوری تتر وجود دارد، نیاز به احراز هویت و ثبت نام دارید.

قیمت تتر چقدر است؟

به دلیل اینکه tether، یک ارز دیجیتال ثابت (Stable Coin) می باشد، قیمت آن نوسان ندارد و همواره برابر با 1 دلار آمریکا است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای tether، می توانید صرافی ارزکت را دنبال کنید و بهترین قیمت جهت خرید فوری تتر را مشاهده کنید.

مزایا و معایب tether چیست؟

همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال tether یک استیبل کوین است. به همین دلیل، به یکی از فرصت های سرمایه گذاری بلند مدت برای افراد تبدیل شده است. به طور کلی مزایا و معایب تتر، عبارت است از:

  • قیمت پایدار و پشتیبانی شده توسط دلار و همچنین یورو.
  • درست است که تتر با دلار نسبت 1:1 دارد اما تضمینی نیست که بتوان همه tether ها به دلار بازخرید شوند.
  • نسبت به سایر ارزهای دیجیتال کارمزد کمتری دارد.
  • ممکن است در همه صرافی های وجود نداشته باشد.
  • خود تتر درست است که به فیات متصل است، اما دارای یک بلاک چین جدا می باشد و حتی تراکنش های آن سریع تر از خود فیات می باشد که می توان اقدام به خرید فوری تتر کرد.

خرید فوری تتر

خرید فوری تتر

جهت تهیه و خرید فوری تتر میبایست یک صرافی آنلاین معتبر پیدا کنید، سپس در آن صرافی حساب کاربری ایجاد کنید، سپس مراحل احراز هویت را در صرافی خرید و فروش تتر مورد نظر طی کنید.

سپس میتوانید با دو روش واریز شتابی و بانکی اقدام به شارژ کردن حساب کاربری ساخته شده خود در سایت صرافی کنید. الان میتوانید به راحتی اقدام به فروش و خرید فوری تتر بپردازید. یکی از ویژگی های سایت ارزکت، خرید فوری تتر است که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید!

به طور کلی فرآیند تایید هویت برای جلوگیری از پولشویی و حفظ سرمایه طرفین معامله می باشد. ممکن است در شبکه های اجتماعی و دیگر سایت تبلیغات خرید و فروش تتر بدون احراز هویت و یا خرید فوری تتر ارزان بدون ثبت نام را ببینید. در این سایت ها، ریسک از دست دادن سرمایه بسیار بالا است و به هیچ عنوان نباید در آن ها تراکنش انجام داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد  فروش تتر بدون احراز هویت می توانید همین حالا با کارشناسان ارزکت تماس بگیرید!

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد ارز هارمونی

نکات مهم خرید tether

در هنگام خرید ارزهای دیجیتال باید به نکاتی توجه داشته باشیم. توجه به این نکات به ما کمک می‌کند که معاملات موفق‌تری داشته باشیم. این نکات عبارت‌اند از:

  • سرعت پلتفرم

یکی از نکات مهمی که برای کاربران خریدار ارز مهم است سرعت تبادل بالا است. پلتفرم‌ها یا صرافی‌هایی را انتخاب کنید که سرعت آن‌ها مناسب باشد. تسویه آنی و همچنین امکان تسویه به‌صورت پول محلی از ویژگی‌های یک پلتفرم خوب است.

پیشنهاد مطالعه: آیا با پرفکت مانی و نحوه خرید آن آشنا هستید؟

  • امنیت پلتفرم

یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید فوری تتر باید به آن توجه کنیم امنیت پلتفرم یا صرافی دیجیتال است. معتبر بودن و قانونی بودن فعالیت صرافی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم. یک صرافی معتبر، هیچگاه تبلیغاتی نظیر خرید تتر بدون احراز هویت یا فروش تتر بدون احراز هویت و امثال این ها را منتشر نمی کند.

  • آگاهی از بازار ارز

همچنین نکته دیگری برای خرید tether آگاهی از بازار است. تجزیه‌ و تحلیل درست از این بازار به شما کمک می‌کند که معاملات موفقی داشته باشید. بنابراین قبل از انجام هر کاری بازار را تجزیه‌ و تحلیل کنید.

خرید tether از صرافی متمرکز و غیر متمرکز

صرافی متمرکز برای خرید تتر بدون احراز هویت. صرافی‌های متمرکز توسط سازمان‌هایی کنترل می‌شوند که این سازمان‌ها از قوانین مرتبط با احراز هویت جهت جلوگیری پول‌شویی پیروی می‌کنند.

یکی از نقاط ضعف این صرافی‌ها، احراز هویت آن‌هاست که یک پروسه زمان‌بر به همراه دارد. اما جدیداً پلتفرم‌های سریعی نیز برای این کار پیاده‌سازی شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر این نوع صرافی برای خرید فوری تتر، حجم نقدینگی بالا و همچنین سرعت پردازش بالای آن در معاملات است.

صرافی غیرمتمرکز برای خرید و فروش تتر بدون احراز هویت. یک نوع دیگری از صرافی‌ها برای فروش و خرید فوری تتر، صرافی‌های غیر متمرکز هستند. این صرافی‌ها توسط سازمان یا نهادی اداره نمی‌شوند.

همچنین پلتفرم‌های آن‌ها نیازی به احراز هویت و حساب کاربری ندارند. کارمزد کم و در حین حال امنیت بالا یکی دیگر از ویژگی‌های این صرافی‌ها است و معاملات در این صرافی‌ها بر اساس قرارداد هوشمند انجام می‌گیرد.

از نقاط ضعف این صرافی‌ها می‌توان به نقدینگی پایین و همچنین سرعت پردازش پایین اشاره کرد. این صرافی‌ها محبوبیت کمتری بین کاربران دارند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی نکات مهمی درباره ریسک بالا خرید تتر بدون احراز هویت، فروش تتر بدون احراز هویت و همچنین استفاده از کانال های خرید tether، پرداخته شد. تنها راه خرید فوری تتر در یک محیط امن، استفاده از صرافی خرید و فروش تتر می باشد.

در این راستا، صرافی ارزکت، با به وجود آوردن یک محیط ایمن، بستری را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند در سریعترین زمان ممکن فرایند احراز هویت را تکمیل کرده و اقدام به فروش و خرید فوری تتر نمایند.

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. با سلام، به طور کلی سیستم های احراز هویت برای مقابله با پولشویی و حفظ سرمایه افراد تعبیه شده است که ضروری هست. همه صرافی های معتبر ارز دیجیتال این سیستم را می بایست داشته باشند. خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به صورت مستقیم از اشخاص ریسک بالایی دارد و ممکن است سرمایه شما از دست برود حتی اگر فرد مورد اعتماد باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن