تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از محبوبترین کیف پول‌ها برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال شما مثل ارز بیت کوین و ارز اتریوم است. علاوه بر نگهداری در کیف پول‌تان، می‌توانید کار ترید جفت ارز و تبدیل ارزها به هم را نیز انجام دهید. امروز می‌خواهیم آموزش تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت را در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ارزکت داشته باشیم.

کیف پول تراست ولت در دو قسمت DEX و DApps امکان تبدیل ارزها را فراهم نموده است.بخش DEX، شامل دو بخش مهم SWAP و Exchange و بخش DApps نیز مرورگر تراست ولت برای جستجوی پروژه‌های مهم صرافی غیرمتمرکز است. این نکته را در نظر داشته باشید که برای دسترسی به بخش DEX کیف پول تراست، به والت مالتی کوین نیاز است.

آموزش تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت

در حال حاضر در کیف پول تراست ولت امکان ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به دو روش برای کاربران فراهم است. در ادامه به طور کامل این دو روش را برای خرید و تبدیل انواع ارزهای دیجیتال به ارز بایننس کوین به شما شرح می دهیم:

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی خرید و فروش تتر

۱-گزینه سوآپ-Swap

این گزینه یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید و فروش و تبدیل توکن‌های ارز دیجیتال است. با این روش به سادگی می‌توانید تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت را انجام دهید. با استفاده از این گزینه شما می‌توانید اتریوم را از کایبر نتورک و BNB را از بایننس دکس به توکن‌هایی که در همان بلاک چین است، تبدیل نمایید. تراکنش‌های SWAP شامل پرداخت هزینه کارمزد است.

آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

گزینه سوآپ-Swap

تراست ولت خود را باز کنید و روی گزینه DEX در پایین صفحه بزنید. از تب‌های قسمت بالای صفحه، گزینه SWAP را انتخاب کنید. در این صفحه دو مورد را باید مشخص کنید:

  • Yoy Pay: توکنی که در حال حاضر دارید.
  • :You Get توکنی که می‌خواهید دریافت کنید. 

به صورت پیش فرض توکن‌های جفت BNB/MITH انتخاب شده اند، که برای تغییر دادن آنها، روی فلش کنار نام توکن کلیک کنید و توکن مورد نظر خود را انتخاب کنید. در قسمت بعد تعداد توکن‌هایی را که می‌خواهید تبدیل کنید را مشخص کنید. در این قسمت هم به صورت تنظیم دیفالت، مقداری انتخاب شده که شما می‌توانید آنها را تغییر دهید.

به عنوان مثال شما می‌توانید تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت خود را انتخاب کنید. یعنی BNB/USDT را انتخاب کنید و سپس تعداد توکن‌های دلخواهتان را انتخاب کنید. این مقدارها را در دو باکس You pay و You Get مشخص کنید. به این نکته توجه کنید که محدودیتی در معامله توکن‌ها وجود دارد و فقط مضرب‌های ۱۰،۱۰۰ و غیره را می‌توانید به هم تبدیل کنید.

پس از وارد کردن مقدار مد نظرتان، روی گزینه Next کلیک کنید. در مرحله بعد به صفحه تایید تراکنش وارد می‌شوید. اگر از انجام تراکنش خود مطمئنید که گزینه Send را می‌زنید تا تراکنش شما کامل شود. تبدیل ارزهای اتریوم معمولا به تایید ماینرهای شبکه بستگی دارد، اما تبدیل ارز BNB سریع و بدون انتظار است. بعد از تایید تراکنش، نوتیفیکیشن آن به نمایش در می‌آید و توکن‌های دریافتی شما وارد کیف پولتان می‌شود. 

مطلب پیشنهادی: آیا با سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی آشنا هستید؟

۲- گزینه اکسچنج (Exchange) 

کیف پول تراست والت مستقیما به صرافی غیرمتمرکز بایننس وصل می‌شود و امکان معامله‌های ارزهای دیجیتال را فراهم می آورد. این ویژگی مانند یک صرافی سنتی است که از طریق آن می‌توانید دفتر سفارش (order book) خود را مشاهده و سفارشات خود را تنظیم نمایید. در نظر داشته باشید که استفاده از این گزینه هم نیازمند پرداخت هزینه کارمزد است.

گزینه اکسچنج (Exchange)

پیشنهاد مطالعه: آموزش تبدیل ارز در تراست ولت.

نحوه انجام سفارش خرید

ابتدا روی گزینه DEX در پایین صفحه کلیک کنید. سپس تب Exchange را انتخاب کنید. حالا از قسمت گوشه بالا سمت چپ مانیتور، جفت معاملاتی خود را انتخاب کنید که مثل قبل جفت‌های پیش فرض MITH/BNB انتخاب شده اند. در اینجا ما تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت را مد نظر داریم. یعنیBNB/USDT.

 در منوی Search Market بالای صفحه کیف پول خود، توکن مورد نظرتان را مشخص کنید. اگر توکن مورد نظرتان نمایش داده نمی‌شود، به این معنی است که هنوز در بایننس لیست نشده است. حالا دفترچه سفارش (Order Book) برای شما به نمایش در می اید که در منوی سمت راست کیف پولتان هر دو سفارش خرید و فروش را می‌توانید ببینید.

 بخش قرمز، سفارشات فروش و بخش سبز هم سفارشات خرید شما می‌باشند. به صورت پیش فرض در صفحه Buy هستید. با ضربه زدن روی یکی از سفارش فروش‌ها منوی سمت راست، قیمت مورد نظر خود را به صورت خودکار انتخاب می‌کنید. و اگر تصمیم‌تان قطعی شد روی دکمه Buy کلیک کنید. و برای تایید تراکنش Send را بزنید.  در نهایت پیام موفقیت آمیز بودن تراکنش شما نمایش داده می‌شود و توکن‌های خریداری شده تان مستقیم وارد کیف پولتان می‌شود.

تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت

نحوه ایجاد سفارش فروش

تمام قسمت‌های این تراکنش مثل تراکنش‌های قبل است. فقط در قسمتی که می‌خواهید گزینه Sell یا Buy را انتخاب کنید، روی گزینه Sell بزنید و  قیمت فروش آن را وارد کنید. دقیقا مانند مرحله قبل امکان انتخاب قیمت فروش به طور خودکار در Order Book امکان‌پذیر است.

جمع بندی نهایی برای تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت

تبدیل ارز در تراست ولت یکی از آسانترین روش‌های تبدیل رمز ارزها در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. که در این مقاله تبدیل تتر trc20 به bnb در تراست ولت را آموزش دادیم. باید توجه داشته باشیم که این‌کار هم مانند همه معاملات نیاز، به دقت و دانش بالایی دارد. قبل از انجام هر تراکنشی حتما به کارمزدها و آینده ارزهایی که قصد خرید و فروش آنها را دارید، توجه نمایید. اگر سوالی درباره تبدیل ارزها و استفاده از پنل‌های swap و Exchange در تراست والت دارید، با کارشناسان ما در صرافی ارز دیجیتال در میان بگذارید.

3.6/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.