درآمد از بازی بلاک چین (معرفی 7 بازی بلاک چین در سال 2022)

صنعت بازی به سریع‌ترین شکل ممکن در حال پیشرفت و رشد است. ارزش‌گذاری این صنعت تا به امروز 173 میلیارد بوده است. این رقم در پنج سال آینده از 300 میلیارد دلار نیز عبور خواهد کرد. با ظهور و توسعه این صنعت، بازیکنان بی شماری، مخصوصا در موبایل‌ها به وجود آمدند. اما امروزه گیمرها تنها به بازی کردن آنلاین اکتفا نمی‌کنند و از آنجایی که عصر عصرِ پول و تجارت است، بازیکنان می‌خواهند نوعی سرمایه‌گذاری در تجربیاتی که در بازی‌های مجازی به دست می‌آورند، آن هم با کمترین بازده، انجام دهند. در نتیجه، آن‌ها مشغول جست و جو و کسب درآمد از بازی‌ بلاک چین شدند.

با ظهور بازی‌های بلاک چینی، صنعت بازی به یک باره تغییر عظیمی به خود دید. در این نوع بازی‌ها، بازیکنان تبدیل به تصمیم گیرندگان اصلی مالی، برای خود می‌شوند. درآمد از بازی بلاک چین روندی است که هرگز نباید از آن گذشت و با کمی مطالعه و تحقیق، می‌توان به راحتی از آن کسب درآمد کرد. ما دراین مقاله از ارزکت قصد ارائه اطلاعاتی در رابطه با همین موضوع؛ یعنی درآمد از بازی بلاک چین به شما خوبان داریم. پس با ما همراه باشید.

بازی بلاک چین چیست؟

بلاک چین نوعی فناوری است که مانند یک سیستم ثبت و ذخیره اطلاعات عمل می‌کند و غیر قابل هک، دستکاری و تغییر است و در اصل، تاریخچه تراکنش‌ها برای عموم قابل دسترسی است. بازی بلاک چین در ظاهر شبیه به بازی‌های معمولی موبایل است. تنها تفاوت این دو نوع از بازی، در جایزه آن‌ها است. جایزه یا در واقع پاداش هر گیمر در بازی‌های بلاک چین، توکن غیر قابل تعویض (NFT) است. در این نوع بازی، به بازیکنان اجازه داده می‌شود تا در مقابل دارایی‌های خود کنترل داشته باشند. همین امر سبب کسب درآمد برای بازیکنان می‌شود.

معمولا بیشتر بازی‌ها بازارهایی دارند که در آن بازیکنان حق خرید و مبادله آیتم‌هایی مانند اسلحه، شخصیت و غیره را دارند. اما در واقع آن‎‌ها مالک هیچکدام از این آیتم‌ها نمی‌باشند، حتی اگر پولی در قبال آن پرداخت کنند. دلیل این امر آن است که، توسعه دهندگان این بازی‌ها، از یک مدل متمرکز پیروی کرده که به معنای کنترل کامل بازی از سوی آن‌ها است.

پس می‌توان نتیجه گرفت که، گیمرها هیچ مالکیتی در بازی و داشته‌های خود نداشته و هر چه دارند توسط نهاد مشخصی نگهداری و کنترل می‌شود. اما با وارد شدن بلاک چین به صنعت بازی، برای اولین بار بازارهای منصفانه و غیر متمرکز معرفی شد؛ این بدان معناست که بازیکنان تسلط کامل و واقعی نسبت به حق و امتیاز خود دارند و هیچ شرکت یا نهادی به بازی کنترل نخواهد داشت.

مزایای بازی بلاک چین

 حال قصد داریم به برخی از مزایای این نوع بازی همراه با پاره‌ای از توضیحات بپردازیم:

  •  مالکیت واقعی بازی بلاک چینی: بازی‌های بلاک چینی این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کنند که کنترل و مالکیت کامل و واقعی نسبت به دارایی‌های خود داشته باشند. این دارایی‌ها معمولا با NFT قابل مشاهده است.
  • متاورس ها و قابلیت همکاری بازی بلاک چینی: با پیوند دادن NFT های بلاک چین که دارایی‌های داخل بازی هستند، بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در بازاهایی که قابلیت میزبانی بلاک چین را دارند، معامله کنند.
  • تجربه منصفانه بازی بلاک چینی: بلاک چین تجربه‌ای را برای بازیکنان فراهم می‌کند که خودشان مسئول پویا سازی بازی و تغییرات رای هستند.
  • خلاقیت نامحدود بازی بلاک چینی: در بازی‌های معمولی‌ای که روی یک سرور متمرکز است، توسعه دهندگان هر موقع که بخواهند می‌توانند آن را خاموش کنند، اما در بازی بلاک چینی، بازیکنان می‌توانند به بازی ادامه دهند.مزایای بازی بلاک چین

آیا می توان به کسب درآمد از بازی بلاک چین پرداخت؟

طبق توضیحات ارائه شده فهمیدیم که، بازی‌های بلاک چینی دو ویژگی مهم دارند که آن‌ها را از بازی‌های معمولی متمایز می‌سازد:

  1. اولا در این سیستم بازیکنان می‌توانند با به دست آوردن NFT در جریان بازی، صاحب دارایی‌های دیجیتال شوند و آن را به راحتی مبادله کرده و کسب درآمد کنند.
  2. دوما فعالیت کاربران کنترل می‌شود تا از هر گونه تقلب جلوگیری شود.

چند نمونه از بهترین بازی های بلاک چین

در اینجا قصد بررسی چند نمونه از بهترین بازی‌های بلاک چین در سال 2022 را داریم:

CRYPTOPOP

یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی رمزنگاری شده برای موبایل است که نحوه بازی کردن آن نیز ساده می‌‎باشد. کافی است حباب‌ها را بیرون آورده و ارز دیجیتال کسب کنید. هرچه تعداد حباب بیشتری را پاپ کنید، رمز ارز بیشتری می توانید به دست آورید. این بازی که بسیار سرگرم کننده می باشد، می تواند به شما برای کسب درآمد دیجیتالی کمک شایانی کند. سازندگان این بازی، درآمد های حاصله را به کاربران از طریق ارز اتریوم و ارز پاپ کوین پرداخت می کنند.

BITCOIN SOLITAIRE

یکی از بهترین بازی‌‎های تک نفره کریپتویی در موبایل است. ترکیب بازی‌های جذاب ویدئویی، افراد را به این بازی جذب می‌کند. در کمال مهیج بودن این بازی، شما می‌توانید مقدار قابل توجهی بیت کوین کسب کنید. هرچه سریع تر این بازی را تکمیل کنید، امتیاز بیشتری به دست می آورید. در نهایت می توانید این نقاط تکمیل شده را از طریق Coinbase به ارز دیجیتالی بیت کوین منتقل کنید.

بازی بلاکچین

BITCOIN BOUNCE

در این بازی کمی تفاوت نسبت به سایر بازی‌های ارز دیجیتال وجود دارد آن هم این است که، شما به طور مستقیم ارز دیجیتال که جایزه شما است را دریافت نمی‌کنید، بلکه تا پایان هر روز باید بلیط‌هایی را جهت شرکت در قرعه کشی کریپتو جمع‌آوری کنید. با استفاده از آن بلیط‌ها، می‌توانید ارز دیجیتال دریافت کنید. ارز دیجیتال پاداش شده به شما از نوع ارز بیت کوین است که به دلیل ارزش بالای این رمزارز، گیمر ها علاقه زیادی به انجام این بازی نشان می دهند.

CRYPTO PLANET

این بازی بسیار جذاب بوده و طوری است که شما در یک سیاره هستید و کریستال استخراج می‌کنید. هر چه کریستال‌های جمع شده بیشتر باشند، می‌توانید صندوقچه‌های فضایی بیشتری بخرید. این بازی یک کیف پول درون خود دارد که سکه‌های شما در آن جمع‌ آوری می‌شوند. لازم به ذکر است که، رمز ارزهای شما در هر کیف پول دیگری می‌تواند انتقال یابد.

Axie Infinity

این بازی توسط موجودات دیجیتال یا همان Axies شده که هر کدام یک NFT هستند. بازیکنان با وجود این موجودات می‌توانند آن‌ها را خرید فروش کنند، پرورش دهند یا از آن‌ه برای مبازره با بازیکنان دیگر استفاد ه کنند.

Lightnite

این بازی مولتی پلیر یا چند نفره است که به بازیکنانی که به بازیکنان دیگر تیر پرتاب می‌کنند، بیت کوین پاداش می‌دهد. از طرفی هم، بازیکنانی که به آن‌ها تیر اصابت می‌کند بیت کوین از دست می‌دهند.

ALIEN RUN

در این بازی هر پنج سطحی که پر می‌کنید، می‌توانید بیت کوین به دست آورید. چون این بازی مراحل و سطح بندی زیادی دارد، در صورتی که در این بازی به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید، می توانید مبلغ زیادی از بیت کوین را استخراج کنید. سبک این بازی با سایر بازی های بلاک چینی متفاوت است و به دست آوردن درآمد از بازی بلاک چین Alien Run برای افرادی که علاقه به تکمیل کاشی ها ندارند، گزینه مناسبی است.

کلام پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم، هر آنچه در رابطه با درآمد از بازی بلاک چین و بهترین بازی‌های مربوط به آن، وجود داشت به شما خوبان ارائه دهیم. امیدواریم مورد قبول شما واقع گردیده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ارزهای دیجیتال و خرید انواع ارز بیت کوین و ارز اتریوم می توانید به ارزکت مراجعه کنید.

بهترین بازی بلاک چین در سال 2022 برای کسب درآمد چیست؟

تعداد بازی های بلاک چینی بسیار زیاد است که در این مقاله به 7 مورد از بهتری آن ها اشاره کرده ایم.

آیا می توان از طریق بازی های بلاکچینی کسب درآمد کرد؟

در صورت داشتن مهارت و مطالعه نسبت به بازی می توانید از این راه کسب درآمد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن