ارز دیجیتال الروند + معرفی کامل ارز دیجیتال EGLD

در حالی که هیجان فراوانی در مورد پتانسیل فناوری بلاک چین برای تغییر شکل امور مالی و تأثیر بالقوه آن بر صنایع دیگر وجود دارد، نگرانی های قابل درکی در مورد اینکه آیا بلاک چین ها می توانند برای پاسخگویی به تقاضای بسیار گسترده پاسخ دهند، وجود دارد. برای مثال بیت‌کوین دارای توان عملیاتی بسیار محدودی است، در حالی که اتریوم با راه‌اندازی اتریوم 2 وسعت بیشتری برای ارائه خدمات به مشتریانش فراهم می کند. موضوع این مطلب ما ارز دیجیتال الروند است که بسیار روند جالبی دارد.

پروژه‌های بلاک چین تازه‌کاری نیز وجود دارند که تلاش می‌کنند پا بر جا پای غول های این عرصه بگذارند و فناوری‌های سریع‌تر و قوی‌تری ارائه دهند که می‌تواند پاسخگویی حجم کاربر بسیار زیاد هم باشند. ارز دیجیتال الروند یکی از آن پروژه‌ها است که نوید یک بلاک چین در مقیاس اینترنتی را می‌دهد که به لطف ترکیبی از اشتراک‌گذاری و مکانیزم اجماع اثبات سهام، برای امور مالی، استفاده سازمانی و موارد دیگر ساخته شده است. در ادامه همراه ارزکت باشید!

ارز دیجیتال الروند چیست؟

ارز دیجیتال الروند چیست؟!

ارز دیجیتال الروند یک بلاک چین است که به لطف سیستم اشتراک گذاری حالت تطبیقی که امکان مدیریت سریع تراکنش ها توسط چندین اعتبارسنجی را فراهم می کند، برای وسعت کاری بسیار زیاد و توان عملیاتی بالا طراحی شده است.

در حالی که بیت کوین می تواند حداکثر هفت تراکنش در ثانیه را انجام دهد، الروند ادعا می کند که می تواند تا کنون 15000 تراکنش در ثانیه را با قیمت 0.001 دلار در هر ثانیه و با قطعیت فوری انجام دهد.

با توجه به این سرعت و انعطاف پذیری بالا، ارز دیجیتال الروند خود را به عنوان یک بلاک چین ایده آل برای توسعه دهندگان ارزهای دیفای (DeFi) قرار داده است تا از آن برای برنامه های خود استفاده کنند.

در حال حاضر توکن ارز دیجیتال الروند eGold (EGLD) است. قبل از EGLD، الروند از توکن ERD که اکنون منسوخ شده است، استفاده می کرد. الروند به کاربران اجازه داد تا 1000 ERD را با 1 EGLD پس از راه اندازی شبکه اصلی تعویض کنند.

ارز دیجیتال الروند چگونه کار می کند؟

Sharding تکنیکی است که داده ها را به قطعات کوچکتر تقسیم می کند و آنها را در چندین شبکه توزیع می کند که هر کدام شامل تعدادی گره (node) است که تراکنش ها را پردازش می کنند.

ارز دیجیتال الروند همچنین از آنچه مکانیزم اجماع سیستم اثبات سهام (proof-of-stake-system) می نامند استفاده می کند؛ که وزن توکن‌های EGLD را با رتبه‌بندی شبکه برای هر گره جفت و چیزی شبیه به ارزش سالاری ایجاد می‌کند. بعلاوه روش تاییدکننده تصادفی را پیاده‌سازی می‌کند و مرتباً گره‌ها را بین خرده‌ها تغییر می‌دهد. گفته می شود که این یک راه حل امن و کم تاخیر است.

الروند

ارز دیجیتال الروند چه ویژگی خاصی دارد؟

سازندگان ارز دیجیتال الروند به این معتقدند که تاثیر پروژه الروند بر بلاک چین همچون تاثیر اینترنت امروزی بر اینترنت dial-up می باشد. بنیامین مینکو، مدیرعامل این شرکت در ژانویه 2021 در پست وبلاگی خود نوشت:

«هر آنچه بیت کوین، برای Cypherpunks و اتریوم، برای توسعه دهندگان بود، الروند برای کاربران ساده اینترنت خواهد بود. الروند با تنها 50 تا 100 میلیون نفر در فضای بلاک چین، دروازه ها را برای ایجاد یک بازار جدید باز خواهد کرد»

با ارز دیجیتال الروند چه کار می توان کرد؟

ارز دیجیتال الروند به گونه ای طراحی شده است که ستون فقرات برنامه های غیرمتمرکز باشد، چه بسا مربوط به امور مالی یا سایر نیازها باشد. حجم فعالیت گسترده ارز دیجیتال الروند به این معنی است که می تواند رشد قابل توجهی با استفاده از شاردینگ برای حفظ سرعت معاملات حتی با افزایش تقاضا را، تحمل کند. توکن EGLD در سراسر دنیا برای تراکنش‌ها، جوایز، مسائل دولتی، سهام‌داری و قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود.

EGLD را از کجا و چگونه بخریم؟

برای خرید EGLD می توانید از صرافی های مختلف از جمله Binance، Crypto.com، Bitfinex، OKEx و Binance.US در در صورت امکان استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید آن را از سایت صرافی ارزکت تهیه کنید!

دورنمای ارز دیجیتال الروند

توسعه دهندگان الروند سال 2022 را جهشی بزرگ برای بلاک چین می دانند. این تیم با راه‌اندازی یک کمپین «100 روز رشد بیش از حد» در ژانویه، به‌روزرسانی‌های شبکه اصلی را با برنامه‌هایی برای افزایش قابلیت‌های سهام، گسترش عملکرد DeFi و راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز در بلاک چین منتشر کرده است.

WalletInvestor این ارز دیجیتال را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت “فوق العاده” توصیف می کند و پیش‌بینی می‌کند که EGLD به طور مداوم صعود کند، که به گفته آن، تا پایان سال 2022 باید از 200 دلار فراتر رود. علاوه بر این برای ارز دیجیتال الروند توسط PricePrediction یک صعود تدریجی پیش بینی می شود.

ارز الروند

نتیجه گیری

ارز دیجیتال الروند یک شبکه نوپا است که وسعت بیشتری را نسبت به بلاک چین های قدیمی ایجاد کرده و بیشتر به هدف ایجاد دسترسی به کاربران ساده شروع به فعالیت کرده است. برای مشاوره بیشتر راجب ارز دیجیتال الروند میتوانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید!

سوالات متداول

ارز دیجیتال الروند چیست؟

این ارز نوپا پیشرفتی در صنعت بلاک چین ها داشته و وسعت کاری بلاک چین ها را تا حجم زیادی افزایش داده است.

روش کار ارز دیجیتال الروند چگونه است؟

با تکنیک sharding که داده ها را خرد و سپس آنها را توزیع میکند.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.