همه چیز درباره ارز اکسی اینفینیتی + خرید و فروش آن

Axie Infinity یک بازی مبارزه‌ای منحصربه‌فرد و شایان ستایش است که در آن شما کنترل هیولاهای بامزه‌ای به نام Axies را به دست می‌گیرید. Sky Mavis این بازی را توسعه داده است؛ یک استودیوی مشهور مبتنی بر فناوری‌های به‌روز که چهار سال پیش در سال 2018 تاسیس شد. این بازی ارز مخصوص به خود را به نام ارز اکسی اینفینیتی دارد.

جالب است بدانید که شما می‌توانید واقعاً با آن کسب درآمد داشته باشید. از سوی دیگر، Axie Infinity یک بازی سختگیرانه NFT (توکن‌های غیر قابل تعویض) است که به شما امکان می‌دهد تنها با بازی و پرورش موجودات و تجارت آنها در بازار بازی، ارز اکسی اینفینیتی کسب کنید. یکی از اهداف اصلی توسعه بازی این است که جهان را با روشی سرگرم‌کننده، ایمن و آموزنده‌ای برای یادگیری در مورد فناوری بلاک‌چین آشنا کند. این ویژگی Axie Infinity را از اکثر بازی‌ها متمایز می‌کند؛ زیرا هرچه زمان بیشتری را صرف بازی کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

آشنایی با گیم پلی و سیستم درآمد

از آنجایی‌که بازی بر روی فناوری بلاک‌ چین اجرا می‌شود، این بازی یک مفهوم بسیار ساده Play-to-Earn را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شرکت و انجام نبردهای چند نفره PvP مختلف، پرورش Axies و فروش آنها در یک مرحله خاص و یا جمع‌آوری اکسی‌های منحصربه‌فرد و کمیاب در این بازی به رقابت بپردازید. با این‌ حال، اگر قصد دارید تعداد زیادی Axies را پرورش دهید، توجه داشته باشید که به SLP (Smooth Love Potion) نیاز دارید. این ارز، نوسانی است و هر روز هم بیشتر می‌شود. شما می‌توانید 1 SLP را با حدود 16.48 PHP دریافت کنید و می‌توانید آنها را از طریق UNISWAP یا از طریق BINANCE خریداری کنید.

چگونه بازی Axie Infinity را شروع کنیم

بر خلاف سایر بازی‌های موبایل موجود در پلی‌استور، Axie Infinity فقط از وب‌ سایت رسمی خود بازی قابل دانلود و نصب است. از آنجایی‌ که بازی شامل ارز اکسی اینفینیتی است، نمی‌توانید به‌ سادگی دانلود کنید و بلافاصله بازی را شروع کنید. شما به کیف پول‌های دیجیتالی مانند متامسک یا بلاک‌چین نیاز دارید. در مرحله بعد، باید کیف پول دیگری به نام Ronin را دانلود کنید. پس از آن، باید مقداری اتریومی خریداری کرده و به کیف پول رونین خود واریز کنید. پس از انجام این کار، تا 2-3 Axies را مستقیماً از بازار Axie دریافت خواهید کرد. همچنین باید وارد حساب کاربری متامسک خود شوید. بعد از اینکه کل این فرایند را انجام دادید، وقت آن است که بازی Axie Infinity را شروع کنید.

قیمت ارز اکسی اینفینیتی

قیمت ارز اکسی اینفینیتی

آخرین قیمت ارز اکسی اینفینیتی 53.14 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 318473709.30 دلار است. این قیمت طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها آورده شده است. همچنین این ارز شاید Axie Infinity -2.28٪ در 24 ساعت گذشته بوده باشد. Axie Infinity دارای ارزش بازار 3,236,746,798.07 دلار است. همچنین دارای عرضه در گردش 60,907,500.00 کوینِ AXS و حداکثر عرضه به ارزش 270,000,000.00 دلار کوین AXS است.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین بازی های بلاک چین

خرید اکسی اینفینیتی

به دنبال صرافی باشید که از ارزهای فیات و رمزارز پشتیبانی می‌کند تا خرید ارز اکسی اینفینیتی را ساده کنید.

  • صرافی های ارز دیجیتال را که از AXS پشتیبانی می‌کنند، بررسی کنید. مبادلات ارزهای دیجیتال از نظر کارمزد، امنیت و روش‌های پرداخت متفاوت است؛ بنابراین باید تحقیق کنید که کدام یک برای شما مناسب است. به‌عنوان یک مبتدی، به طیف وسیعی از امکانات نیاز ندارید، و همیشه می‌توانید تبادلات را بعداً تغییر دهید.
  • یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید. با انتخاب دکمه Go to site می‌توانید برای یک حساب کاربری ثبت‌نام کنید. این مورد شما را به صفحه ایجاد حساب هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید مشخصات خود را با نام و آدرس ایمیل خود وارد کنید.
  • وجوه را به‌حساب خود واریز کنید. برای خرید ارز اکسی اینفینیتی، باید مبلغی را که می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، پرداخت کنید. این کار را صرافی‌های بسیاری در وب‌سایت‌های فارسی‌زبان نیز انجام می‌دهند.
  • خرید Axie Infinity. خرید Axie Infinity خود را تکمیل کنید و سپس بهترین کیف پول مجازی برای ذخیره AXS را پیدا کنید.

فروش ارز اکسی اینفینیتی

فروش اکسی اینفینیتی

می‌توانید AXS خود را با همان صرافی که از طریق آن ارز را خریده‌اید، نقد کنید:

  • به صرافی ای که AXS در آن دارید وارد شوید.
  • اگر Axie Infinity خود را در یک کیف پول دیجیتال ذخیره می‌کنید، صرافی‌های رمزنگاری را برای فروش آن بررسی کنید.
  • ثبت سفارش فروش.
  • مقدار AXS که می‌خواهید بفروشید را وارد کنید.
  • معامله خود را کامل کنید.
  • قیمت فروش و کارمزدها را تایید کنید و فروش Axie Infinity خود را ببندید.

جمع‌بندی و کلام آخر

در این مقاله به طور مختصر و مفید درباره ارز اکسی اینفینیتی صحبت شد. در این زمان‌های سخت، هیچ‌ چیز جالب‌تر از این نیست که در اتاق خود با پتو دراز بکشید و فقط با بازی‌کردن درآمد کسب کنید. با این‌ حال، این بازی فقط برای گیمرهای معمولی توصیه نمی‌شود. افرادی که ارز دیجیتال را می‌شناسند بهتر است این بازی را انجام دهند. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر و خرید انواع ارزهای دیجیتال مثل ارز ریپل، ارز سولانا و بیت کوین به ارزکت مراجعه کنید. ارزکت، صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که با ایجاد محیطی امن و کاربرپسند، راه ورود شما به دنیای رمزارزها را آسان کرده است. بالاترین امنیت، قوی ترین پشتیبانی، بالاترین سرعت با کمترین میزان کارمزد معاملات را در ارزکت (Arzket) تجربه کنید.

سوالات متداول شما عزیزان

ارز اکسی اینفینیتی چیست؟!

ارز اکسی اینفینیتی (با توکن AXS) نوعی بازی مبتنی برNFT بوده که بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. .این ارز دیجیتال در سال 2018 پا به عرصه وجود گذاشت

کاربرد سکه های ارز اکسی اینفینیتی چیست؟!

از مهمترین اهداف و کاربردهای بازی Axie Infinity این است که به یک بازی تکامل یافته تبدیل شود و به این صورت بتواند روز به روز افراد بیشتری را جذب کند. در این صورت تارگت بزرگ‌ تری خواهد داشت.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.