خرید و فروش پرفکت مانی + آموزش ✅

ثبت نام در سایت اصلی پرفکت مانی

آیا خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت ممکن است؟ پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی بین المللی امن می باشد که اشخاص می توانند تمامی تراکنش های مالی خود را با سرعت بالا انجام دهند. خرید و فروش پرفکت مانی با استفاده از کیف پول الکترونیکی که این سیستم در اختیار افراد قرار می دهد، فرصت بسیار خوبی برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین و به طور کلی، کسانی می باشد که اکثر فعالیت های آن ها، به صورت اینترنتی می باشد.

نکته ای که می بایست به آن اشاره کرد، این است که خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر نبوده و حتما می بایست مراحل تایید هویت طی شود.

مانند اکثر سایت ارز دیجیتال، هنگام خرید و فروش پرفکت مانی، این امکان برای کاربران فراهم است تا به ازای معرفی افراد، به صورت ماهانه، از تراکنش پورسانت دریافت کنند. در ادامه به بررسی مراحل احراز هویت هنگام خرید پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب قبل از خرید و فروش پرفکت مانی، مزایا و معایب آن پرداخته می شود.

پرفکت مانی چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت، به صورت بین المللی می باشد که از نظر عملکرد و ساختار، شباهت بسیار زیادی با Reserve و Liberty دارد. هدف اصلی از به وجود آمدن این سیستم، ارسال کردن پول در ایمن ترین حالت ممکن است.

با خرید و فروش پرفکت مانی، می توان تراکنش های فروشگاهی، خرید انواع ارز، طلا، فلز و غیره، انجام داد. حداقل مبلغ مجاز در یک حساب 1000 دلار و سود آن تا 4 درصد در ماه است. خرید و فروش پرفکت مانی از یک حساب، اغلب از طریق مبدل‌های ارز، حواله‌های بانکی، سایر سیستم‌های پرداخت و کوپن‌های الکترونیکی انجام می‌شود.

یکی از مواردی که Perfect Money را از بقیه سیستم‌های پرداخت الکترونیک متمایز می‌کند، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی است.

نحوه خرید پرفکت مانی چگونه است؟

به طور کلی پس از ساخت حساب، با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توان حساب را شارژ کرد. فروش و خرید پرفکت مانی هم از طریق وجه ریالی و هم ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. برای خرید پرفکت مانی با وجه ریالی، نیاز به یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی می باشد.

با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، می توان تنها در چند دقیقه، اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی در صرافی معتبر ایرانی کرد. البته میزان کارمزد در انواع سایت های ارز دیجیتال می تواند متفاوت باشد.

خرید و فروش پرفکت مانی

فروش پرفکت مانی

با گذر زمان، هرروزه به محبوبیت perfect money افزوده می‌شود، چرا که این شرکت مبادلاتی، به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی حساب پرفکت مانی خود را واگذار کنید و یا اینکه آن را به سایر رمز‌ارز‌ها مانند بیت کوین، اتریوم و یا غیره تبدیل کنید.

همچنین حساب پرفکت‌مانی شما قابلیت تبدیل به ارز‌های رایج دنیا مانند دلار، یورو، پوند و غیره را نیز در بر دارد. برای تبدیل یا فروش پرفکت مانی خود، میتوانید به یک سایت ارز دیجیتال معتبر مراجعه کرده و پس از ثبت فرآیند احراز هویت، به سادگی،تراکنش های خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهید.

شما می توانید دلارهای پرفکت‌مانی را از طریق انتقال بانکی برداشت کنید یا به حساب شخص ثالث واریز کنید. همچنین می‌توانید پرداخت‌ها را از حسابی به حساب دیگری، در سیستم پرداخت الکترونیکی واریز کنید.

همچنین میتوانید حساب خود را با توجه به قیمت روز در تمامی ارز‌های رایج به صورت کامل دریافت کرده و لازم بذکر است که بدانید تمامی این مراحل به صورت رایگان و آنلاین در صرافی های ارز دیجیتال قابل انجام است.

آیا فروش و خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، برای ساخت حساب PM، می بایست مراحل تایید هویت به طور کامل طی شود. چرا که این مراحل برای حفظ سرمایه افراد، اطلاعات حساب و جلوگیری از فیشینگ و موارد این چنینی می باشد.

قیمت پرفکت مانی چقدر است؟

در حالت کلی، قیمت خرید پرفکت مانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نکته ای که در این بین حائز اهمیت است، نوع ارز به کار رفته در خرید پرفکت مانی می‌باشد. به عنوان مثال، قیمت دلار و یورو perfect money با هم متفاوت بوده و هرکدام از آن‌ها به ‌صورت جداگانه بررسی می‌شوند.

با این وجود، زمانی که حرف از قیمت خرید پرفکت مانی به میان می‌آید، منظور، بیشتر اکانت دلاری است. نکته دیگری که وجود دارد، اثرگذاری نوسانات بازار ارز به‌ صورت مستقیم بر روی ارزش هر واحد، هنگام خرید پرفکت مانی است.

این بدان معناست که، هر چه قیمت دلار بالا برود، متناسب با آن، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. حال در صورتی که شما بخواهید به خرید پرفکت مانی اقدام کنید،‌ باید علاوه بر پرداخت قیـمت اصلی، بخش کوچکی نیز به‌ عنوان مبلغ کارمزد پرداخت کنید که این مبلغ بسیار ناچیز است.

آموزش پرفکت مانی

در perfect money دو نوع حساب وجود دارد؛ حساب شخصی و تجاری. یک حساب شخصی، برای کاربران فردی است. درحالی‌ که حساب تجاری برای کارهای شرکتی است. انواع حساب فرعی نیز وجود دارد: حساب حق بیمه و سطح شراکت. کارمزد حساب حق بیمه برای هر انتقال بانکی به‌اندازه 2 درصد است و سود سالانه حدود 8 درصد است.

آموزش پرفکت مانی و افتتاح حساب

  • احراز هویت حساب پرفکت مانی

برای تکمیل شدن فرایند احراز هویت حساب در جهت خرید و فروش پرفکت مانی، نیاز به تصویر پاسپورت، گواهینامه و یا کارت ملی می باشد. با این کار، نام شما در تایید می شود. سپس می بایست ادرس تایید شود که به منظور این کار باید یک عکس از قبض حامل انرژی را آپلود کرد. در نهایت نیز برای تایید شماره تماس، یک کد برای شما ارسال می شود و آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

  • انواع پرداخت در پرفکت مانی

در این سیستم پرداختی، سه نوع پرداخت وجود دارد:

  • حساب دلاری U
  • حساب یورو E
  • حساب طلا G

حساب U وجود دارد که یک حساب دلاری ایالات‌ متحده است و یک حساب E که یک حساب معادل یورو است و سومین حساب معادل Gold یا حساب G است. صرف‌نظر از نوع حسابی که دارید، می‌توانید به شکل مستقیم در حساب کاربری خود با نرخ فعلی بازار بین‌المللی مبادله‌کنید.

  • نحوه دریافت و واریز پول با حساب پرفکت مانی

حدود هشت روش برای دریافت یا ارسال پول به‌حساب perfect money شما وجود دارد:

  • انتقال فوری بانکی.
  • سیم بانکی.
  • شرکای صرافی تایید شده.
  • پایانه‌های نقدی.
  • کارت‌های نقدی چینی.
  • واریز پیام کوتاه فوری.
  • ارز الکترونیکی.
  • کارت پیش‌ پرداخت پول.

شما با هرکدام از روش‌های بالا قادر خواهید بود که از حساب خود پول برداشت کنید و یا به آن پول و ارز واریز کنید.

پیشنهاد مطالعه: در بازار ارزهای دیجیتال هولد یا ترید، کدام را انجام دهیم؟

ثبت نام در پرفکت مانی

به منظور خرید و یا فروش پرفکت مانی، ابتدا می بایست یک حساب perfect money ساخته شود. ابتدا می بایست به آدرس https://perfectmoney.com مراجعه نمود و سپس:

  1. کامل کردن فرم مشخصات با دقت کامل.
  2. انتخاب کردن نام کاربری برای حساب پرفکت مانی.
  3. وارد کردن آدرس محل سکونت و کد پستی. شایان ذکر است که شرکت PM مشکلی با ایران نداشته است و می توانید به راحتی آدرس مورد نظر را وارد نمایید.
  4. وارد کردن آدرس ایمیل و شماره تلفن.
  5. انتخاب کردن نوع حساب (بهتر است Personal باشد) و وارد کردن رمز عبور.
  6. در نهایت هم با تایید terms of conditions می توانید حساب خود را بسازید.
  7. تایید هویت حساب✅ .

مزایا و کاربرد پرفکت مانی برای ایران!

Perfect Money یک سیستم پرداخت ایده‌آل و امن است. این سیستم نه‌ تنها در تلاش است تا با ارائه خدمات خوب به‌ تنهایی پیشروترین سیستم پرداخت باشد، بلکه انگیزه‌هایی را نیز برای جذب کاربران بیشتر اضافه می‌کند. یکی از ویژگی‌های آن، ارائه پاداش به شرکا و دادن تخفیف در هر تراکنش است.

همچنین، وبمستر هایی که لوگوی Perfect Money را در وب‌سایت‌های خود دارند، این شانس را دارند که از تخفیفات ویژه برخوردار شوند. همچنین به مشتریانی که در سیستم ارجاع PM شرکت می‌کنند و کسانی که حجم بالا خرید و فروش پرفکت مانی دارند، جوایزی ارائه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین جایگزین تتر در میان استیبل کوین ها چیست؟

مزایا و معایب خرید پرفکت مانی

معایب Perfect Money

هرچند perfect money به‌خودی‌ خود مزایای بسیار زیادی دارد اما این سیستم دارای معایبی نیز است. به‌عنوان‌ مثال، امکان توقف فروش و یا خرید پرفکت مانی در آن وجود ندارد. لحظه‌ای که تراکنش را ارسال می‌کنید راه برگشتی وجود ندارد.

تنها کاری که می‌توانید انجام دهید تماس با بخش خدمات مشتری است. از طرفی چون ممکن است مدتی طول بکشد تا آن‌ها به درخواست شما پاسخ دهند این امکان وجود دارد که هرگز دوباره پول خود را به دست نیاورید. پس در انجام تراکنش‌ها باید دقت زیادی به خرج داد.

پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید تتر بدون احراز هویت به شکل است؟

چگونه حساب پرفکت مانی را شارژ کنیم؟

شارژ کردن اکانت های perfect money بسیار راحت است که در چند روش قابل اجرا است. در ادامه می توانید انواع روش های شارژ را خواهید دانست:

  • ووچر الکترونیکی پرفکت مانی

ووچر الکترونیکی یکی از روش های شارژ اکانت است ک بدون اینکه به ثبت نام نیاز داشته باشید، می توانید حساب خود را شارژ کنید. شاید بپرسید که ووچر الکترونیکی چیست؟ ووچرها در واقع نوعی کارت سوخت هستند که مبالغ مشخصی دارند. این کارتها با دارا بودن کد 16 رقمی اختصاصی، به شما این امکان را می دهند تا بتوانید اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و با استفاده از آن خریدهای خود را انجام دهید. لازم است بگوییم که ووچرها یکبار مصرف بوده و برای خرید نیازی به ثبت نام نخواهید داشت.

از ووچر perfect money می توان برای واریزهای فوری استفاده کرد. اگر نمی خواهید که شماره حساب شما برای افراد دیگر نشان داده نشود، پیشنهاد می کنیم که از ووچر استفاده نمایید.

  • وب سایت های فروش پرفکت مانی

استفاده از وب سایت های فروش پرفکت مانی، یکی از رایج ترین راه های شارژ اکانت perfect money است. برای انجام آن کافی است که یک کارت بانکی داشته باشید. در ایران سایت های زیادی هستند که می توانید از طریق آنها، تراکنش خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهید.

  • صرافی های آنلاین

راه حل دیگری که با استفاده از آن می توان اقدام به خرید پرفکت مانی، مراجعه به صرافی های معتبر است. با استفاده از این روش به راحتی می توان اکانت خود را شارژ نمود.

شارژ حساب پرفکت مانی

چگونه می‌توانم از حساب perfect money برداشت مجدد انجام دهم؟

برای برداشت مجدد پول از حساب خود، می‌توانید این کار را از طریق سیم بانکی، ارز الکترونیکی، شرکای صرافی تأییدشده، کارت‌های هدیه ویزا/مستر، کارت پیش‌ پرداخت و کارت کوپن الکترونیکی پیش‌پرداخت انجام دهید. کاربر PM می‌تواند از کوپن الکترونیکی برای پرداخت هزینه کالا و خدمات نیز استفاده کند.

آیا perfect money امن است؟

برخلاف سیستم‌های Liberty Reserve،حساب‌های پرفکت‌مانی هدف فیشینگ کمتری هستند؛ زیرا محبوبیت کمتری دارند. Perfect Money Incorporation موانع امنیتی ایجاد کرده است که به جلوگیری از انجام بازخریدهای غیرقانونی و تراکنش‌های غیرقانونی با استفاده از یک حساب قانونی کمک می‌کند. این شرکت توانسته این کار را در سه مرحله انجام دهد.

  • مرحله یک، یکی از راه‌هایی که شرکت این کار را انجام می‌دهد، از طریق سیستم امنیتی آدرس IP است. در طول ثبت‌نام حساب perfect money، آدرس IP کاربر ثبت می‌شود؛ بنابراین، اگر آن کاربر سعی کند از آدرس IP دیگری به‌حساب خود دسترسی داشته باشد، باید یک کد پین مشخص را وارد کند.
  • مرحله دوم، در صورت پیکربندی، perfect money اغلب هر زمان که IP جدیدی در تلاش برای دسترسی به‌حساب شما باشد، احراز هویت پیامکی را درخواست می‌کند. این‌یک راه عالی برای جلوگیری از هک شدن حساب پرفکت مانی است.
  • مرحله سوم، ازآنجایی‌ که هکرها معمولاً راهی برای دسترسی به حساب‌ها دارند، Perfect Money یک کارت کد صادر می‌کند که چندین کد روی آن وجود دارد؛ بنابراین هر بار که تراکنش می‌خواهد انجام شود، فرم مربوطه باید برای انجام تراکنش با کد مربوطه پر شود.

نتیجه‌گیری

با حساب Perfect Money کاربر می‌تواند پولی را که از طریق انتقال ارز الکترونیکی واریز می‌شود دریافت کند. پرداخت از طریق سیستم‌های الکترونیکی و به‌صورت آنی است. یک کاربر همچنین می‌تواند حساب خود را با پر کردن آن با یک کوپن الکترونیکی یا یک کارت پیش‌ پرداخت که به‌صورت آنلاین در دسترس است، تأمین مالی کند.

راه دیگر از طریق کارت‌های بانکی چینی صادر شده توسط بانک‌های تجاری چین است. همچنین می‌توانید یک حساب اعتباری توسط شرکای صرافی معتبر دریافت کنید. دو روش مهم و پرطرفدار برای ارسال پول به‌ حساب، از طریق انتقال فوری بانکی و سیم بانکی است.

صرافی ارز دیجیتال ارزکت با ایجاد محیطی امن و کاربرپسند، راه ورود شما به دنیای رمزارزها را آسان کرده است. بالاترین امنیت، قوی ترین پشتیبانی، بالاترین سرعت با کمترین میزان کارمزد معاملات را در ارزکت (Arzket) تجربه کنید.

سوالات پرتکرار

آیا پرفکت مانی برای ایران تحریم است؟

خیر، تا به الان هیچگونه اتفاقی در این زمنیه نیفتاده است. perfect money یک سیستم بین المللی بوده و برای تمامی کاربران، در سراسر جهان آزاد است

آیا برای خرید ووچر پرفکت مانی حتما باید حساب پرفکت مانی داشته باشیم؟

خیر، برای خرید ووچر پرفکت مانی نیازی به دارا بودن حساب پرفکت مانی نیست. می توانید ووچر را مانند یک کارت شارژ خریداری کنید.

قیمت فروش پرفکت مانی چقدر است؟

قیمت پرفکت مانی که مشخص است. اما کارمزد صرافی های دیجیتال متفاوت است که می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیر بگذارد

4.4/5 - (16 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.