بازی های بلاک چین

بازی های بلاک چین زیر مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیویی است با این تفاوت که به عنوان جایزه به شما توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) می‌دهند و شما می‌توانید آن‌ها را مبادله کنید و از طریق بازی های بلاک چین کسب درآمد کنید. در بازی‌های کریپتوکارنسی مشکلاتی مثل امنیت کم و نحوه پرداخت شما را دچار مشکل نمی‌کند. احتمالا سوالاتی از قبیل این که بهترین بازی های بلاکچین چه بازی‌هایی هستند؟ آیا می‌توان به صورت رایگان از این بازی‌ها درآمد بدست آورد؟ در ادامه مقاله از ارزکت، علاوه بر پاسخ به سوالات شما بهترین بازی های بلاک چین و نحوه بازی را برای شما شرح می‌دهیم.

بازی های بلاک چین

بازی‌های کریپتوکارنسی در واقع بازی‌های با زیر ساخت بلاک چین هستند که در مقایسه ظاهری تفاوتی با بازی‌های ویدیویی موبایلی ندارد. تنها تفاوت بازی‌های بلاک چین با بازی‌های معمولی در دریافت جایزه است. که پرداخت جایزه در این بازی‌ها با ارزهای دیجیتال پرداخت می‌شود. در حال حاضر کسب درآمد برای گیمرها از طریق بازی اثبات شده است. اما افرادی که وقت کافی و حوصله چندانی برای بازی‌های دیگر ندارند؛ بازی های بلاک چین می‌تواند روش خوبی و سریعی برای کسب درآمد آن‌ها باشد.

در بازی های بلاکچین برای  ورود، خرید و فروش در داخل بازی، پاداش‌های هر مرحله و رفتن به مراحل بعدی از ارزهای دیجیتال استفاده می شود. بازی های بلاک چین سبک‌های مختلفی دارند مثل: استراتژی، اکشن، اول شخص، آرپی‌جی و غیره. در این بازی‌ها می‌توانید به صورت تکی یا گروهی شروع به کسب درآمد با ارز دیجیتال کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از بازی های بلاکچین می پردازیم:

بازی کریپتو کیتیز (CRYPTO KITTIES)

بازی کریپتو کیتیز (CRYPTO KITTIES)

کریپتو کیتیز جزو اولین بازی های بلاک چین است. شرکت کنندگان در این بازی امکان خرید، بزرگ‌کردن و مبادله گربه‌های مجازی را دارند و حتی می‌توانند با ترکیب این گربه‌ها نژادهای جدیدی به وجود بیاورند. در این بازی هر گربه شکل ظاهری و شخصیت متفاتی دارد و آن را به نسل بعدی منتقل می‌کند. توکن موجود در این بازی، اتر و بلاک چین آن ارز اتریوم است. این بازی رابط کاربری آسان دارد و بسیار اعتیاد آور است.

بازی سند باکس (SAND BOX)

بازی سند باکس در سال 2012 برای موبایل معرفی شد، اما در سال 2018 با روی کار آمدن حوزه بلاک چین و استفاده از NFT برای کاربران امکان خرید و فروش یا ساخت دارایی‌های دیجیتالی در محیط سه بعدی را فراهم کرد. سند باکس مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. سه توکن متفاوت و جدا از هم LAND، SAND و توکن‌های ایجاده شده توسط خود کاربر استفاده می‌کند.

بازی سند باکس (SAND BOX)

بازی اکسی اینفینیتی (AXIE INFINITY)

یکی از بازی های بلاک چین بازی اکسی اینفینیتی است که در آن امکان سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال وجود دارد. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و دو توکن با نام‌های AXS و SLP دارد. اکسی اینفینتی برگرفته از دو بازی پوکی‌مون (Pokémon) و کریپتو‌کیتیز (Crypto Kitties) است. و در آن بازیکنان می‌توانند موجودات ریز و شیرینی به نام اکسی (Axies) تولید کنند یا بخرند.

برای شروع این بازی نیاز به خریداری کردن 3 اکسی خواهید داشت که ارزان ترین آن‌ها 0/0421 اتریوم است که حدود 80 دلار با ارزش است. هزینه اولیه شروع بازی زیاد است اما در برخی کشورها منبع درآمد مهمی محسوب می‌شود. در بازی اکسی اینفینی در صورت برنده شدن SLP به دست می‌آورید. توکن‌هایSLP برای تولید اکسی‌های بیشتر یا فروش به سایر بازیکنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. AXS در این بازی توکن حاکمیتی در صرافی بایننس قابل معامله است و برای خرید NFT در بازار بازی به کار می‌رود.

بازی اکسی اینفینیتی

بیت کوین بونس (BITCOIN BOUNCE)

این بازی بیت کوین کمی متفاوت‌تر از دیگر بازی‌ها در حوزه ارز دیجیتال است. در بازی BOUNCE شما به طور مستقیم ارز دیجیتال به عنوان جایزه نمی‌گیرید، بلکه شما باید در پایان روز تیکت‌هایی را برای شرکت در قرعه کشی کریپتو جمع آوری کنید. که با استفاده همین تیکت‌ها ارز دیجیتال بدست آورید.

بیت کوین بونس

کریپتو پلنت (CRYPTO PLANET)

یکی از بازی های جذاب بلاک چین است. شما در یک سیاره بزرگ هستید که باید کریستال استخراج کنید. و هر چه بیشتر کریستال بدست آورید می‌توانید صندوقچه‌های بزرگ‌تر فضایی بیشتری بخرید. در این بازی شما دارای یک کیف پول هستید که درون آن سکه‌های شما ذخیره می‌شود؛ اما رمزارزهای شما می‌توانید به هر کیف پولی منتقل شود.

بازی های بلاک چین CRYPTO PLANET

الین ران (ALIEN RUN)

الین گیم ALIEN RUN به دلیل داشتن سبک متفاوتی از بازی، شایسته جایگاه بالایی در لیست بازی های بلاک چین است. در این بازی بعد از هر 5 سطح که تکمیل می‌کنید می‌تواند کسری از بیت کوین را برای شما به ارمغان بیاورد و این یک روش مناسب برای بدست آوردن بیت کوین است.

بازی های بلاک چین ALIEN RUN

سخن آخر

بازی های بلاک چین به روش‌های متفاوتی تاثیرات مثبتی روی روحیه بازیکنان می‌گذارد. در حالی که برخی بازی‌ها ممکن است زود باعث خستگی شود. در برخی از این بازی ها هنگام ورود نیاز به سرمایه‌گذاری دارند اما خیلی از آن‌ها برای کاربران در سراسر جهان رایگان هستند.صنعت بازی‌های ویدیویی در دوراهی بین ادامه مسیر فعلی و توانمندسازی گیمرها قرار دارد. علاوه بر این استفاده از فناوری بلاک چین و توکن‌های غیر مثلثی به توسعه دهندگان و هنرمندان مشتاق بازی این فرصت را می‌دهد که بر این صنعت نوپا تاثیر بگذارند.

ارزکت، صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال مثل ارز بیت کوین و دوج کوین است که با ایجاد محیطی امن و کاربرپسند، راه ورود شما به دنیای رمزارزها را آسان کرده است. بالاترین امنیت، قوی ترین پشتیبانی، بالاترین سرعت با کمترین میزان کارمزد معاملات را در ارزکت (Arzket) تجربه کنید.

0.9/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.