فروش و خرید ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد!

ووچر Voucher چیست؟ با کدهای ووچر پرفکت مانی، کاربر می تواند هر نوع حساب پرفکت مانی را با هر نوع ارزی شارژ نماید. آیا فروش و خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت ممکن است؟

در این مقاله از ارزکت قصد داریم همه‌چیز مربوط به ووچر پرفکت مانی (Perfect Money E-Voucher) و تمام جزئیاتی را که شما در رابطه با ووچر Perfect Money به دنبال آن هستید بیان کنیم. قبل از اینکه به کاربردها و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن بپردازیم، اجازه بدهید بفهمیم که ووچر پرفکت مانی (Perfect Money) چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست چیست؟

ووچر یک کوپن پرفکت‌مانی است که از پول نقد پشتیبانی کرده و آن را نگهداری می‌کند. ووچرپرفکت مانی، در حقیقت به نوعی یک کارت شارژ تلقی می‌شود که برای برداشت از حساب پرفکت مانی و یا افزایش اعتبار، از آن استفاده می‌شود. در واقع ووچر، دارای یک شماره 16 رقمی و کد فعالسازی 10 رقمی است که مدت زمان اعتبار آن و میزان اعتبار نیز روی آن درج شده است.

خرید ووچر پرفکت مانی

پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که پرفکت مانی چیست و چه ویژگی‌هایی را داراست. این سرویس به افراد اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان و با هزینه کم معامله انجام دهد.

روش‌های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. یکی از اصلی ترین روش‌ها، بهره‌گیری از ووچر پرفکت مانی است. در طول سال‌ها، استفاده از ابزارهای مالی مختلف به‌عنوان چک‌بانکی، مردم را قادر می‌سازد تا بدون همراه داشتن وجه نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های آسانی داشته باشند. Perfect Money E-Voucher نیز ابزاری است که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌ها است. به‌صورت کلی ووچر پرفکت مانی نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه به‌حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود.

این ووچر الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصربه‌فرد و دیجیتال، کد فعال‌سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار است. درواقع ووچر به نوعی چک بانکی اطلاق می‌شود که به‌عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می‌شود. ووچر پرفکت مانی را می‌توان بدون هیچ زحمتی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کرد.

خرید ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی مراحل زیر انجام می‌شود:

  • وارد سیستم پرداخت پرفکت مانی خود شوید.
  • در اکانت سیستم خود وارد بخش «Withdraw» شوید. در این قسمت برچسب “E-voucher” ظاهر می‌شود.
  • داخل صفحه “e-voucher depository”، “purchase new e-voucher” را انتخاب کنید.

پرفکت مانی Perfect Money چیست؟

سرویسی برای پرداخت پیشرفته است که به تمامی کاربران خود این امکان را می‌دهد که پرداختی بی‌دردسر، آسان و سریع را تجربه کرده و این کار را به راحتی از طریق اینترنت انجام می‌دهد..

 Perfect money فرصت‌های خوبی را برای افرادی که دارای کسب و کار آنلاین و تمامی کاربران اینترنت ایجاد کرده است. هدف از خرید پرفکت مانی عموما رساندن تمامی تراکنش‌های اینترنتی به سطحی ایمن و مناسب است. با استفاده بهینه از این سیستم پرداخت، کاربران می‌توانند فعالیت‌های زیر را انجام دهند.

  • پول انتقال دهید.
  • پرداخت و دریافت آن برای تمامی پروژه‌های تجاری مختلف از طریق اینترنت
  • پرداخت به‌صورت آنلاین انجام دهید.
  • امنیت بالا در ذخیره وجود پول و کسب سود به صورت ماهیانه
  • می‌تواند پرداخت سریع کالاها و خدمات را به‌صورت آنلاین انجام دهد.

هدف از ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی بهترین ابزار برای کمک به همه کاربران جهت انتقال پول به هر شخص یا سازمانی در سراسر جهان است. سرویس پرفکت‌مانی به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بصورت اینترنتی و آنلاین، برای تمامی کالاها و خدمات موردنیاز خود، کاملا امن و محرمانه، پرداخت خود را انجام دهند. همچنین به آسانی میتوان ووچر پرفکت‌مانی را باید سایر ارز‌های الکترونیک و یا حتی پول نقد معاوضه کرد. 

مزایا و کاربرد ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی چیست؟

استفاده از ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی اهمیت زیادی دارد، چرا که به دلیل وجود برخی تحریم‌ها، امکان خرید از سایت‌های بین المللی برای ایران مقدور نبود، اما با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. خرید پرفکت مانی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

مزایا و کاربرد ووچر پرفکت مانی

  1. نقل و انتقال انواع رمز ارز‌ها
  2. سرعت بالای انتقال انواع رمز‌ارز‌ها برای کاربران دارای ووچر پرفکت مانی
  3. عدم تاریخ انقضا و امکان استفاده‌ی فوری
  4. شارژ حساب در کمترین زمان ممکن
  5. کارمزد پایین
  6. تبادل ووچر با انواع ارز‌ها از جمله یورو، پوند و دلار
  7. امنیت بالا در خرید و انتقال ارز

کجا می‌توان از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد؟

  1. می‌توانید از آن برای انتقال پول به هرکسی در سراسر جهان استفاده کنید. کد فعالسازی ووچر را میتوانید از طریق پیامک دریافت کنید.
  2. امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن‌ترین روش فراهم می‌کند.
  3. برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی‌های آنلاین ارز الکترونیکی قابل‌استفاده است.
  4. با پرفکت مانی همچنین می‌توانید کارت‌هدیه را نیز در بازار کالاهای دیجیتال Buysellvouchers بخرید و یا آن‌ها را بفروشید.

علاوه بر این، اگر خدمات یا محصولاتی را سفارش داده‌اید و به مکانی سفر می‌کنید که به‌حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از Perfect Money E-Voucher هزینه خدمات خود را پرداخت کنید. از طرف دیگر، اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حساب پرفکت مانی ندارد، در این صورت می‌توانید درازای آن یک پرفکت مانی به او پیشنهاد دهید.

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی چگونه است؟

نحوه استفاده از Perfect Money E-Voucher به‌صورت زیر است:

  1. روش پرداخت را انتخاب کنید. این گزینه تنها در صورتی برای شما ایجاد می‌شود که بیشتر از یک حساب در پرفکت‌مانی افتتاح کرده باشید.
  2. مقداری را انتخاب کنید.
  3. بر روی گزینه “Review purchase” کلیک کنید.
  4. هنگامی‌که اطلاعات موردنظر را به دست آوردید، “Purchase Perfect Money voucher” را برگزینید.
  5. پس از اینکه تمامی مراحل ساخت ووچر را انجام دادید، پیامی را حاوی یک متن دریافت خواهید کرد که در آن یک کد فعالسازی برای شما وجود دارد. این کد را حفظ کرده و در اختیار هیچ شخص دیگری قرار ندهید.

نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی

آیا امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی در سراسر جهان وجود دارد؟

 بله بیش از 200 صرافی معتبر پرفکت مانی در سراسر جهان در دسترس هستند. در صرافی‌های معتبر حتی داخل ایران می‌توانید ووچر Perfect Money خود را با هر یک از ارزهای دیجیتال یا ارزهای الکترونیکی به‌عنوان Payeer EUR/USD، AdvCash EUR/USD، Litecoin، Tether، Perfect Money مبادله‌کنید. USD/EUR، بیت کوین، انتقال SEPA، سکه USD، سکه واقعی USD و… ازجمله مهم‌ترین ارزهای قابل‌مبادله با Perfect Money E-Voucher هستند.

مقالات مرتبط: آموزش بکاپ گرفتن از کیف پول تراست ولت

کد ووچر پرفکت مانی از چه چیزی تشکیل‌شده است؟

ووچر پرفکت مانی شامل یک چک الکترونیکی است که می‌توان برای انتقال و برداشت وجه با یک کلیک استفاده شود. این چک شامل عناصر زیر است:

    • کد دیجیتال: کد منحصربه‌فرد 16 رقمی.
    • کد فعال‌سازی: 10 رقمی کد منحصربه‌فرد.
    • مبلغ اعتبار: به‌عنوان‌مثال، 1000 USD.
    • تاریخ ایجاد: به‌عنوان‌مثال، 17: 56 30.08.2022.

فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، پرفکت مانی یک بستر پرداخت آنلاین است که دسترسی کاربران سراسر جهان را میدهد. اگر شما هم از ساکنین ایران بوده و در نظر دارید معامله‌ای را به عنوان خرید یا فروش با سایر کشورها انجام دهید، در زمان پرداخت وجه به مشکل بر خواهید خورد؛ چرا که متاسفانه بانک های ایرانی نیز بستری برای فعالیت بین الملل فراهم نکردند.

اینجاست که خرید ووچر پرفکت مانی خوش میدرخشد. شما میتوانید در این سایت ثبت نام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید اما از آنجایی که این روند کمی طولانیست و زمان زیادی از شما میگیرد، سایت های واسطه وارد عمل شده اند تا با گرفتن مدارک شما و احراز هویت توسط شما، فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در پرفکت مانی را انجام دهند.

یکی دیگر از خدمات سایت ارز دیجیتال ارزکت، خرید فروش ووچر پرفکت مانی است که بدون احراز هویت انجام می‌شود، شما با معرفی خود و ارسال مدارک موردنظر میتوانید از خدمات پرفکت‌مانی بهره مند شده و اقدام به معاملات بین المللی کنید؛ (دقت داشته باشید که منظور از احراز هویت در سایت های واسط است نه سایت پرفکت مانی)

چگونه از کد ووچر الکترونیکی پرفکت مانی استفاده کنیم؟

برای استفاده از کد ووچر پرفکت مانی، ابتدا باید آن را فعال کنید. فعال‌سازی را فقط صاحب Perfect Money E-Voucher می‌تواند در داخل حساب کاربری خود انجام دهد. برای فعال‌سازی ووچر الکترونیکی باید مراحلی را انجام دهید که شامل موارد زیر است:

  1. وارد سیستم خود شده و ووچر الکترونیکی پرفکت مانی را در قسمت “deposit” انتخاب کنید. یک تب با چندین ویژگی خاص به شما نشان داده می‌شود.
  2. شماره Perfect Money E-Voucher.
  3. کد فعال‌سازی Perfect Money E-Voucher.
  4. شماره Perfect Money E-Voucher خود را در این قسمت وارد کرده و روی «Activate e-voucher» بفشارید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

سایت پرفکت مانی بدون اعمال تحریم ها و پشتیبانی از زبان فارسی سیستم پرداختی محبوبی در بین ایرانیان شده است، این سایت از سیستم احراز هویت و ارسال مدارک استفاده میکند تا از کلاهبرداری و سوء استفاده را بگیرد.

با این حال به دلیل طولانی بودن زمان اعلام نتیجه احراز هویت، بعضی سایت ها به منظور تسریع پروسه کاربران اقدام به فروش و خرید ووچر بدون احراز هویت میکنند.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت از جمله دغدغه های دولت بود تا زمانی که به دلیل امکان پولشویی و کلاهبرداری از این طریق، خرید ووچر بدون احراز هویت ممنوع اعلام شد و سایت هایی که اقدام به فروش بدون احراز هویت میکنند غیر قانونی عمل میکنند.

با این حال برخی افراد ریسک سپردن مدارک خود را به سایت های دیگر به دلیل امکان سودجویی نمیپذیرند، به همین سبب به دنبال راه حل های دیگر مانند خرید ووچر بدون احراز هویت میروند. تنها مسئله ایی که مطرح میشود این است که بدون احراز هویت و برای مبالغ بالا نمیتوان دلار پرفکت مانی تهیه کرد.

در هر صورت سعی کنید از سایت معتبری برای خرید و فروش ووچر استفاده کنید؛ اگر باز هم سوالی دارید میتوانید در قسمت کامنت ها یا از طریق تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واحدها یا ارزهای پشتیبانی شده پرفکت مانی چیست؟

در پرفکت مانی هر حساب کاربری یک حساب چند ارزی است. در این قسمت امکان دارد حساب‌های شما به چند حساب مختلف ارزی دسته بندی شود که شامل این موارد است:

  • – ووچر پرفکت مانی USD (واحد پرفکت مانی، معادل دلار ایالات‌متحده).
  • -Perfect Money E-Voucher یورو (واحد پرفکت مانی، معادل یورو).
  • – طلا (واحد پرفکت مانی، معادل فلز گران‌بها).

آیا مدت انقضا برای ووچر پرفکت مانی وجود دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای Perfect Money E-Voucher این است که ووچر های پرفکت مانی هرگز منقضی نمی‌شوند. این به آن معناست که در هر زمان و مکانی میتوانید از آن استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که کد فعال‌سازی این Perfect Money E-Voucher را امن نگه می‌دارید. و با رعایت امنیت از دارایی‌های خود محافظت می‌کنید.

بررسی اعتبار کد پرفکت مانی

اگر شک دارید که کد ووچر شما اعتبار دارد یا خیر، حتما قبل از استفاده از آن را یک‌بار بررسی کنید؛ اما سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم اعتبار آن را بررسی کنیم؟ کافیست کد 16 رقمی خاص خود و کد فعال‌سازی را بصورت صحیح وارد کنید. حتی بعدازاینکه تمامی جزئیات را به‌درستی وارد کردید و همچنین آن خطای نامعتبر بودن را نشان داد جهت تصحیح خطا با بخش پشتیبانی مشتریان پرفکت مانی در ارتباط باشید.

نتیجه‌گیری

خرید ووچر های پرفکت مانی یک سطح عالی از امنیت انتقال پول و خرید آنلاین را در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهند. افرادی که از خدمات پرداخت آنلاین استفاده می‌کنند، اغلب روی امنیت و سرعت سرویس‌های پرداخت حساس هستند. ووچرهای پرفکت مانی این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

ووچر perfect money به‌عنوان یک حالت پرداخت عمل می‌کند که می‌تواند در هر زمان و هر مکان انجام شود. آن‌ها بیشتر شبیه یک کارت اعتباری هستند که می‌توان از آن برای مثال برای شارژ مجدد حساب تلفن همراه نیز استفاده کرد. همچنین ووچرها یک سری مزایای نسبت به سرویس‌های پرداخت و انتقال معمولی دارند.

امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت است؟

خیر چنین چیزی ممکن نمی باشد اما فرایند احراز هویت آن بسیار کوتاه می باشد.

مزایا ووچر پرفکت مانی چیست؟

امنیت در پرداخت های اینترنتی، نداشتن تاریخ انقضا، قابل استفاده در اکثر سایت ها.

4.3/5 - (16 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن