معرفی ارز دیجیتال انجین (Enjin) + راهنمای خرید

راهنمای صفر تا صد خرید انجین کوین (Enj)

ارز انجین کوین (Enjin) یک نوع توکن مجازی و بلاکچین است. آن را برای صنعت بازی های کامپیوتری طراحی کرده اند. این رمز ارز بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته شده است. شرکت انجین به این وسیله کمک میکند تا بیش از 20 میلیون گیمر به ایجاد اجتماعات و انجمن های پیرامون بازی های مورد علاقه خود بپردازند.

ابزار‌های مدیریت پلتفرم Enjin به بیش از 20 میلیون کاربر ماینکرفت کمک کرد تا ارتباط خود را حفظ کرده و شبکه‌های قوی از بازیکنان هم فکر خود را تشکیل دهند. پروژه رمزنگاری Enjin به عنوان یک اکوسیستم کامل ایجاد شد که به کاربران خود مجموعه‌ای قدرتمند از محصولات از NFT‌ های هنری (توکن های غیر قابل تعویض یا nft) گرفته تا کوپن‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد و به هر کسی اجازه می‌دهد، بدون در نظر گرفتن نحوه عملکرد بلاک چین در دنیای بلاک چین فعالیت کند.

امروزه بازی های ویدیویی (Game) به یک صنعت گسترده تبدیل شده است. طبق اعلام انجمن نرم‌افزار سرگرمی (ESA) حدود 65% از شهروندان بزرگسال آمریکایی بازی ویدیویی انجام میدهند و 75% از مردم آمریکا حداقل یک گیمر حرفه ای در خانه دارند.

درباره انجین کوین (Enjin)

انجین کوین (Enjin) یک توکن ERC20 بر روی شبکه اتریوم است. این توکن در اواخر سال 2017 شروع به کار کرد. این پروژه در کل دارای 1000،000،000،000 توکن ENJ است. در نمایشگاه بین المللی انجین کوین (Enjin) که از جولای تا نوامبر 2017 برقرار بود تقریباً 80 درصد از کل توکن عرضه شده فروخته شده است و 20 درصد باقیمانده نیز بین تیم موسس، شرکت و سرمایه گذاران تقسیم شده است . این نمایشگاه ارزش تقریبی 22 میلیون دلار ETH را به خود اختصاص داد که در نوع اینگونه نمایشگاه ها بینظیر است.

اوج قیمت آن نیز مربوط می‌شود به تاریخ 7 ژانویه 2018 است که به 50 سنت رسید. به این دلیل که  ارز ENJ یک توکن ERC-20 بر روی بلاکچین اتریوم است، این رمز ارز از قراردادهای هوشمند ERC-1155  نیز پشتیبانی می‌کند.

ارز انجین چطور کار میکند؟

از آنجایی که این رمزارز بر روی شبکه اتریوم کار می کند، میتوان علاوه بر معاملات، قرارداد هوشمند را نیز براساس آن ارائه کرد. همچین شرکت انجین لیستی از ویژگی های این توکن را اینگونه بیان کرده است:

  • ایجاد و مدیریت کالا‌های مجازی
  • Marketplace: بازار آنلاینی با بیش از 10 میلیون دارایی‌های کمیاب و منحصر به فرد که به کاربران اجازه می‌دهد این موارد در بلاک چین را کشف، خرید و فروش کنند.
  • Enjin Beam: یک سیستم معاملاتی دارایی دیجیتال است که کاربران میتوانند به راحتی و با اسکن یک کد QR ساده، مقادیر مختلفNFT/FT را برای سایر کاربران ارسال کند.
  • کیف پول هوشمند: کیف پول مخصوص این بلاکچین با همین نام Enjin بطور یکپارچه با برنامه ها و بازی ها پیوند میخورد و با بیش از یک میلیون دانلود، یکی از بهترین کیف پول های دیجیتالی جهان است.
  • Efinity: یعنی این محصول مقیاس پذیر است که در نتیجه معاملات سریع و رایگان را فعال میکند.

ارز انجین کوین (Enjin)

صرافی های معتبر و کیف پول های امن ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin) کدام اند؟

اکنون که درباره ارز انجین کوین (Enjin) بیشتر آشنا شده اید، شاید تصمیم به خرید و نگهداری از آن گرفته اید. اما رمز ارز انجین کوین (Enjin) را از چه کدام صرافی ها میتوان تهیه نمود؟

در میان صرافی های بین المللی بایننس یا کوین بیس این ارز را ارائه میکنند. اما از آنجا که معامله در این صرافی ها دردسر زیادی دارد، میتوانید انجین کوین (Enjin) را از سایت ارزکت تهیه کنید. همچنین شما میتوانید دارایی دیجیتال خود را در ارزکت به قیمتی مناسب و با کمترین کارمزد معامله کنید. به این منظور ابتدا به راحتی در سایت ثبت نام و احراز هویت کنید. سپس حساب خود را به میزان ریالی خرید خود شارژ کنید. در آخر در قسمت خرید و فروش اقدام به خرید توکن انجین کوین (Enjin) نمایید.

پس از خرید انجین میتوانید توکن های خود را در صرافی نگه دارید تا در صورت تمایل در معاملات بعدی راحت باشید. در غیر این صورت امکان ذخیره در کیف پول مخصوص انجین به همین نام وجود دارد. کیف پول Enjin را نیز میتوانید به راحتی از فروشگاه گوگل دانلود کنید. گزینه های دیگری مثل متاماسک، اتمیک و تراست والت نیز در دسترس شماست.

همچنین کیف پول های سخت افزاری که امنیتی به مراتب بالاتری دارند، نیز قابل استفاده اند. مثل Leger و Trezor

آیا توکن انجین قابل استخراج است؟

بله، توکن Enjin چون از الگوریتم اتریوم استفاده می‌کند، قابل استخراج اند. راه‌اندازی ماینینگ آنها نیز تقریباً مشابه بیت کوین یا سایر ارز‌های رمزنگاری شده است و با واحد ASIC یا GPU استخراج می‌شوند. (اگرچه این طریق سود زیادی ندارد)

آینده ارز انجین کوین (Enjin)ارز انجین کوین (Enjin)

انجین با پلتفرم های defi مبتنی بر اتریوم سازگار است. بنابراین میتواند ویژگی جدیدی از جمله سرمایه گذاری آن به جهت دریافت سود را نیز فراهم کند. افراد میتوانند طی قراردادی هوشمند تحت بستر اتریوم وام بگیرند و از مزایای آن بهره مند شوند. همچنین انجین با شرکت های مختلفی از جمله:

  • Atri
  • BMW
  • Microsoft
  • sumsung

قراردادهایی بسته است. که این میتواند آینده ای خوب برای ارز انجین کوین (Enjin) نوید دهد.

تیم Enjin در تلاش است تا از تقلب در صنعت بازی جلوگیری کند و مالکیت واقعی را برای صاحبان کالا‌های دیجیتال فراهم کند. توکن انجین مزایای بلاکچین برای بازار بیش از 17 میلیارد دلاری آیتم های دیجیتال اضافه می‌کند. این پروژه توسط غول بازی سازی Enjin ایجاد شده و پشتیبانی می‌شود، به همین جهت میتوان پشتوانه محکمی را برای پشتیبانی آن در نظر گرفت.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.