سندباکس پیشتاز متاورس❤️ + مزایا و معایب + تحلیلی آینده توکن – ارزکت

سندباکس چیست؟

سندباکس نیز مانند اکسی اینفینیتی یک بازی آنلاین بسیار محبوب در حوزه متاورس است که کاربران میتوانند در آن زمین ها، املاک و آواتارهای جذاب مختلفی را ایجاد کنند. کاربران میتوانند در این بازی در زمین های 96*96 متر سازه های خود را بسازند. این بازی روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. نکته جالب اینجاست که کاربران میتوانند این زمین ها و آواتار ها را بفروشند و از طریق آن به درآمدزایی برسند. سندباکس در حقیقت پیشتاز حوزه متاورس محسوب میشود که این امر یکی دیگر از دلایل محبوبیت سندباکس است.

این پلتفرم توسط شرکت پیکسول ساخته شده است و هدف آن ایجاد تحول در صنعت گیم میباشد. در بازی سندباکس کنترل زمین ها و دارایی ها به صورت کامل در اختیار کاربران میباشد و سازندگان بازی برای دخالت در روند بازی محدود شده اند.

نحوه عملکرد سندباکس

نحوه عملکرد این پلتفرم

به طور کلی این پلتفرم از سه بخش زیر تشکیل شده است:

  • vox edit: این قابلیت به کاربران این اجازه را میدهد تا بتوانند انسان ها، حیوانات و سازه ها را به صورت سه بعدی در بازی بسازند. این اشیا ساخته شده در بازی به عنوان دارایی ها شناخته میشوند که برای ساخت آن ها از ERC-1155 استفاده میشود. کاربران قادر خواهند بود با این قرارداد هوشمند ساخته های خود را به صورت توکن غیر مثلی و یا مثلی درآورند.
  • بازار: این قسمت دقیقا همان جایی است که شما میتوانید آواتارها و زمین های خود را در آنجا آپلود کنند و به فروش برسانند.
  • بازی: شما در بازی سندباکس برای ساخت سازه ها نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. شما میتوانید با توجه به سلیفه خود به راحتی با ابزارهایی که بازی در اختیار شما میگذارد هرچیزی را که میخواهید به صورت سه بعدی طراحی کنید.

ارز دیجیتال سندباکس ( SAND )

ارز دیجیتال سندباکس که دارای نماد اختصاصی SAND است، قطعا یکی از بهترین توکن های موجود در حوزه کریپتوکارنسی است که مردم علاقه بسیار زیادی دارند که روی آن سرمایه گذاری کنند. رشد چندصد درصدی این توکن در طی ماه های گذشته باعث شده تا علاقه مردم به این رمزارز چندین برابر شود. توکن SAND روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و از آن برای تراکنش های مالی و خرید و فروش املاک و آواتارها در بازی استفاده میشود. یعنی اگر شما قصد دارید که در بازی سندباکس زمین یا آواتاری را خریداری کنید باید هزینه این کار را با توکن سند پرداخت کنید.

شما میتوانید توکن سندباکس را هولد کنید و به عنوان هولدر در برنامه های توسعه آتی این توکن حق رای داشته باشید.

همه چیز درباره قیمت سندباکس

اطلاعاتی درباره توکن SAND

  • عرضه کل : 3,000,000,000
  • سکه در گردش : 925,054,000
  • حجم کل بازار : 4,297,690,000 دلار
  • رتبه در مارکت کپ : 38
  • قیمت لحظه ای : این توکن امروز که این مقاله نوشته میشود و در تاریخ 1400/11/19 قیمت 4.68 دلاری دارد.
  • اوج قیمت دلاری : این توکن موفق شد در تاریخ 1400/09/04 سقف قیمتی 8.51 دلار را ثبت کند. این توکن در حال حاضر 45.43 درصد در اصلاح قیمتی است.
  • وبسایت : sandbox
  • شبکه های اجتماعی : twitter , reddit

چطور میتوانم از طریق توکن سندباکس به درآمد برسم؟

شما میتوانید توکن سندباکس خود را استیک کنید. با این کار شما توکن های سندباکس بیشتر، الماس و کاتالیست بدست می آورید و میتوانید از آنها برای ساخت سازه ها استفاده کنید. کاتالیست ها میتوانند دارایی های شما را کمیاب کنند که این امر باعث افزایش ارزش دارایی شما میشود. الماس ها نیز توکن های اتریومی هستند که بعد از استفاده سوزانده میشوند.

در بازی سندباکس دارایی ها به سه دسته common ، rare ، legendary تقسیم میشوند که دارایی های legendary جزو کمیاب ترین و باارزش ترین دارایی های بازی هستند.

آشنایی با دارایی های سند

آشنایی با دارایی های سندباکس

  • ASSETS: در واقع همان توکن های NFT هستند که توسط کاربران در بازی ساخته میشوند. شما وقتی شما ساخته های خود را در بازار سندباکس آپلود میکنید که بفروشید در واقع دارایی شما به NFT تبدیل میشود. شما میتوانید از ASSETS برای ساخت اشیا، حیوانات متحرک و … استفاده کنید.
  • LAND: یکی از قسمت های دیجیتال املاک در بازی سندباکس است. کاربران با ترکیب چند LAND میتوانند ایالت خود را تشکیل دهند و این ایالت را برای رویدادهای مختلف اجاره بدهند.

بهترین کیف پول ها برای سندباکس

  1. تراست ولت: تراست ولت یکی از محبوب ترین و امن ترین کیف پول های نرم افزاری در جهان است که از رمزارزهای زیادی پشتیبانی میکند. شما میتوانید اپلیکیشن تراست ولت را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید و به راحتی توکن های SAND خود را در کیف پول خود نگهداری کنید. همچنین این کیف پول قابلیت تبدیل ارزها به یکدیگر را دارید که بسیار کاربردی است.
  2. اتمیک ولت: اتمیک ولت نیز مانند تراست ولت از رمزارزهای زیادی پشتیبانی میکند که توکن SAND نیز جزو آنهاست. شما میتوانید این کیف پول را روی گوشی خود نصب کنید و توکن های خود را در آنجا نگهداری کنید.

دقت داشته باشید که در هنگام ساخت کیف پول نرم افزاری 12 کد ریکاوری به شما داده میشود که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. این کدها راه دسترسی به کیف پول شماست پس آنها را در اختیار کسی قرار ندهید.

مزایا و معایب سندباکس

مزایا و معایب سندباکس

مهمترین مزایای توکن سندباکس عبارت اند از:

  • نوآوری: بازی سندباکس که بر بستر اتریوم است توانست نوآوری زیادی را در صنعت گیم به وجود بیاورد. همین امر باعث شد تا به شدت مورد توجه مردم قرار بگیرد. همچنین توکن SAND نیز کاربردهای بسیار زیادی دارد که توانست محبوبیت این پلتفرم را چندین برابر کند.
  • NFT: واژه NFT را جدیدا در صنعت ارزهای دیجیتال بسیار میشنوید. سندباکس توانسته است یک کاربرد بسیار خلاقانه برای NFT ها ایجاد کند. به این صورت که شما میتوانید با استفاده از آنها مالک زمین در دنیای متاورس شوید و از آن کسب درآمد کنید.
  • طراحی بازی: با استفاده از Game Maker و vox edit شما میتوانید با توجه به سلیقه خودتان بازی را طراحی کنید. با این کار هم به تکامل بازی سندباکس کمک میکنید هم میتوانید درآمدزایی کنید.

تا اینجای کار تنها درباره مزایا و خوبی های سندباکس حرف زدیم. حال آنکه این بازی خالی از عیب نیست. مهم ترین معایب بازی سندباکس عبارتند از :

  1. عدم استقلال: توکن SAND در صرافی های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به راحتی آن را خرید و فروش کنید. اما نمیتوان این توکن را یک توکن مستقل به حساب آورد چرا که بر بستر اتریوم ساخته شده است.
  2. مخاطب محدود: فرصت هولد کردن این ارز تنها در اختیار کسانی است که در بازی سندباکس فعالیت میکنند. بنابراین این توکن در بین کسانی محبوب است که در بازی فعالیت میکنند.

آینده ارز دیجیتال SAND

هرگز نمیتوان به طور قطعی آینده یک ارز را پیش بینی کرد. اما با توجه به کاربرد های فراوان توکن SAND، محبوبیت خوب این بازی و همچنین هولد کردن این ارز توسط 71 هزار نفر میتوان نتیجه گرفت که سندباکس قطعا آینده روشنی را دارد و در آینده ای نزدیک جزو بهترین های بازار خواهد بود. بنابراین به دید بلند مدت میتواند گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری باشد. البته این گفته سیگنال خرید و فروش نیست و شما باید بعد از انجام بررسی های لازم تصمیم بگیرید که میخواهید این توکن را در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشید یا خیر.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.