بهترین کیف پول دوج کوین – مقایسه ولت های (سخت افزاری و نرم افزاری)

استفاده از ارز‌های دیجیتالی امروزه طرفداران زیادی دارد، چرا که عملکرد آن‌ها بی شباهت به ارز‌های حقیقی نیست. شما می‌توانید از ارز‌های دیجیتالی بدون حد و مرز با کمک کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید، بی آنکه محدودیتی داشته باشید. زمانی که این ارز‌ها از واژه دیجیتال در کنار اسم خود استفاده می‌کنند، یعنی آمادگی ورود به دنیای فناوری را داشته و به ابزار‌های دیجیتال نیز وابستگی دارد.

با این حساب استفاده از از ابزار‌های دیجیتالی برای استفاده از رمز‌ارزهایی همانند دوج کوین امری ضروی است. شما می‌توانید از کیف پول دوج کوین برای انجام عملیات های خرید و فروش این ارز استفاده کنید.

کیف پول های ارز‌های دیجیتالی به دو دسته ی دیجیتالی (نرم افزاری) و سخت افزاری تقسیم می شوند که شما با توجه به نیاز خود می توانید از هریک از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله از ارزکت قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول دوج کوین که مورد علاقه طرفداران ارز‌های دیجیتالی است، بپردازیم. پیشاپیش از همراهی شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم.

دوج کوین چیست؟

قبل از اینکه شما را با بهترین کیف پول دوج کوین که یکی از رقبای ارز دیجیتال شیبا است، آشنا کنیم، خوب است کمی اطلاعات در خصوص این رمز‌ ارز محبوب داشته باشید. ارز دوج کوین در حقیقت رمز ارزی متن باز است که آن را به عنوان ارز سکه جایگزین نیز می‌شناسند. این رمز ارز در ابتدا توسط شخصی به نام جکسون پالمر به عنوان یک شوخی معرفی شد که بعدها تصمیم گرفت آن را به واقعیت تبدیل کند.

این رمزارزی که به عنوان رمزارز دوستانه معرفی شد برای آن دسته از کاربرانی که از دست پیچیدگی های بیت کوین فراری هستند، پیشنهاد می‌شود. در این رمز ارز محدودیتی برای سکه های در گردش وجود نداشته و کاربر می‌تواند هر تعداد سکه ای که مد نظر دارد، ترید کند.

بسیاری از ارز‌های دیجیتالی دارای محدودیت هستند که این محدودیت ها در بلند مدت می‌تواند باعث عدم سودآوری و شکست آن‌ها شود. در دوج کوین شما همواره علاقه به استخراج سکه ها خواهید داشت و این امر می‌تواند موجب تورم برای سکه های از دست رفته و نگه داشتن دوج کوین به شکلی پایدار شود.

دوج کوین چیست

انواع کیف پول دوج کوین

عملکرد کیف پول های ارز‌های دیجیتالی همانند کیف پول های حقیقی نیستند؛ چرا که همانطور که از نام آن پیداست این کیف پول ها دیجیتالی بوده و در سطح کامپیوتر و وب قابل استفاده هستند و تنها از همین راه ها می توانید، از آن‌ها استفاده کنید.

کیف پول دوج کوین یا دیگر ارز‌های دیجیتال مانند یک حافظه عمل می کنند که با اطلاعاتی که در آن‌ها ذخیره می‌کنید، می‌توانید از تمامی امکانات آن‌ها استفاده کرده و به خرید و فروش بپردازید.

کیف پول دوج کوین، انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. این کیف پول ها شامل سه دسته زیر می‌شوند:

  • کیف پول های آنلاین و تحت وب
  • سخت افزاری
  • کاغذی

هر یک از این کیف پول ها به تنهایی دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند. پییشنهاد ارزکت به شما این است که برای نتیجه گیری بهتر، از آن ها به صورت ترکیبی استفاده کنید. یعنی اگر رمز ارزید داری که به صورت بلند مدت روی آن سرمایه گذاری کرده اید، بهتر است آن ها را در کیف پول های سخت افزاری یا کاغذی نگهداری کرده و برای سرمایه گذاری ها، خرید و فروش های روزانه خود از کیف پول های آنلاین استفاده کنید.

کیف پول دوج کوین

بهترین کیف پول سخت افزاری دوج کوین

یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب ترین کیف پول سخت افزاری یا به اصلاح کیف پول سرد ارز دیجیتال که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران خود قرار گرفته است، کیف پول لجر نانو اس است. قیمت حدودی این محصول 59 یورو است که البته با گذر زمان این عدد شامل تغییراتی می شود. لجر نانو اس امکانات بی نظیری دارد که همین مسئله باعث شده به محبوب ترین کیف پول سخت افزاری تبدیل شود.

از دلایل محبوبیت آن می‌توان به برقراری امنیت بالا برای کاربران خود، پشتیبانی از انواع رمز ارزها و قیمت نسبتا معقول آن اشاره کرد. اگر شما با تعداد زیادی از دوج کوین کار می کنید و مقدار این رمزارز پایه ثابت خریدهای شماست، این کیف پول سخت افزاری باکیفیت پیشنهاد ارزکت به شماست.

شما می‌توانید چیزی بالغ بر هزار و پانصد کوین را در این کیف پول جای دهید. شرکت سازنده لجر نانو اس با روبرو شدن با استقبال زیاد کاربران در نظر دارد با ارائه آپدیت این کیف پول سخت افزاری به کیفیت هرچه بیشتر آن کمک کند.کیف پول دوج کوین چیست

بهترین کیف پول آنلاین (ولت نرم افزاری) دوج کوین

اگر می‌خواهید دوج کوین‌های خود را با بالاترین میزان امنیت و به صورت کاملا حرفه ای خرید و فروش کنید، پیشنهاد می‌کنیم از کیف پول های رسمی خود دوج کوین استفاده کنید؛ چرا که برای ترید کردن هر ارزی، بهترین گزینه استفاده از کیف پول های رسمی همان ارز است.

برای استفاده از این کیف پول کافیست به وبسایت dogecoin.com که وبسایت رسمی ارز دوج کوین است مراجعه کرده و با نصب نرم افزار مخصوص ترید ارز در محیط بلاک چین به خرید و فروش بپردازید.

برای این کار اگر دسترسی به کامپیوتر و لپتاپ ندارید، می‌توانید از طریق گوشی‌های اندروید خود این کار را به راحتی انجام دهید. لازم به ذکر است هم اکنون نسخه آی او اس کیف پول دوج کوین در دسترس نمی باشد.

لازم است یادآور شویم اگر می خواهید دوج کوین های خود را استخراج کنید، از نسخه لایت دسکتاپ استفاده نکنید. چرا که این امر برای شما مناسب نیست. اما اگر همچنان می خواهید خرید و فروش این ارز را انجام دهید می‌توانید از نسخه core آن برای این کار استفاده کنید.

راه اندازی و کار با این کیف پول به راحتی آب خوردن است؛ کافیست قبل از استفاده از آن با کارشناسان ارزکت مشورت کرده تا بتوانید بهترین تجربه را از استفاده این کیف پول دوج کوین داشته باشید.

از معایب این کیف پول نیز باید به محدود بودن کاربری آن تنها به یک رمزارز و همچنین عدم پشتیبانی آن از نسخه های آیپد و آی او اس اشاره کرد.

مقایسه انواع کیف پول های دوج کوین

امنیت

راحتی در استفاده میزان آشنایی مردم با ولت

نام ولت

بالا

متوسط زیاد

Ledger Nano S

بالا

راحت زیاد

Ledger Blue

بالا

راحت زیاد

Trezor Wallet

بالا

راحت متوسط

Coinomi

متوسط

راحت زیاد

KeepKey

بالا

راحت متوسط

Infinito Wallet

بالا

راحت متوسط

Doge Android Wallet

متوسط

راحت متوسط

DogeChain

بالا

راحت زیاد

BC Vault

بالا راحت زیاد

Pungo Wallet

متوسط

راحت زیاد

Multi-cryptocurrency Wallet

پایین

راحت متوسط

Mitex

زیاد

راحت بالا

Coffee Wallet

پایین

راحت

متوسط

OctoBit.IO

متوسط

راحت

متوسط

Uphold

متوسط

راحت کم

Satowallet Exchange

متوسط

متوسط متوسط

ANX Vault Wallet

متوسط

راحت زیاد

Doge Freewallet

بالا

متوسط زیاد

Agama

بالا

سخت زیاد

Dogecoin Core

پایین

راحت متوسط

CoinSpot

بالا

راحت کم

CoinVault

بالا

راحت متوسط

UberPay Wallet

انواع کیف پول های رسمی dogecoin:

نام کیف پول

ویژگی‌ها

سیستم عامل

کوینومی (Coinomi) سواپ بدون انتقال به صرافی

اندروید، iOS، مک او اس، لینوکس و ویندوز

تراست ولت (Trust wallet)

پشتیبانی از شبکه‌های متعدد

اندروید و iOS

اتمیک والت (Atomic wallet)

عدم ذخیره سازی کلید خصوصی روی سرور کیف پول (امنیت بالا)

اندروید، iOS، مک او اس، لینوکس و ویندوز

دوج چِین (Doge Chain)

سازگاری زیاد با رمز ارز DOGE

نسخه وب

در پایان

همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم،دوج کوین یک ارز دیجیتال متن باز است که برای خرید و فروش آن نیاز به استفاده از کیف پول دوج کوین دارید. در این مطلب از ارزکت سعی داشتیم با معرفی انواع کیف پول های دیجیتالی به شما در انتخاب بهترین نوع آن کمک کنیم. اما قبل از هر چیزی باید بدانید دنیای ارز‌های دیجیتال دنیای پیچیده ایست و برای ورود به آن باید با دانش قبلی وارد شده تا کمترین ضرر ها را متحمل شوید.

امن ترین والت های دوج کوین (Dogecoin) کدام است؟

به طور کلی برای تمام رمز ارزهای کیف پول سخت افزاری نبست به نرم افزاری امن تر است.

بهترین ولت دوج کوین در سال 2022:

لجر نانو اس - اکسودوس - والت دوج کوین (رسمی دوج کوین)

4.4/5 - (19 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.