کیف پول جکس لیبرتی به چه صورتی کار می کند؟

کیف پول جکس لیبرتی ، کیف پولی چند ارزی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی بین کاربران دارد. این کیف پول در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و یکی از بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره ارزهای دیجیتالی به شمار می‌رود.

کیف پول جکس لیبرتی علاوه بر سادگی، امکانات گسترده‌ای را نیز برای کاربران ارائه می‌دهد. این کیف پول توسط شرکت دیسنترال که در زمینه بلاک چین فعالیت می‌کند، طراحی و توسعه داده شده است. خالق این کیف پول آنتونی دی لوریو نام دارد، که قبلا نیز در راه اندازی شبکه اتریوم نقش بسزایی داشته است.

بر اساس آمار ارائه شده توسط مجله فوربز، وی با داشتن ثروت تقریبی بین ۷۰۰ الی ۱ میلیارد دلار، هشتمین فرد ثروتمند در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی کامل کیف پول جکس لیبرتی خواهیم پرداخت، بنابراین با ارزکت همراه ما باشید.

مطلب پیشنهادی: ارز دیجیتال الروند

جکس لیبرتی چیست؟

جکس لیبرتی کیف پول دیجیتالی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بیت کوین، انواع آلت کوین و توکن‌های گوناگون را ذخیره کنند یا به مبادله ارزهای دیجیتالی خود بپردازند. از جکس لیبرتی به عنوان نسل بعدی کیف پول‌های دیجیتالی نام برده می‌شود. این کیف پول با پشتیبانی از ۸۵ کوین و توکن‌های مختلف، یکی از محبوب ترین در بازار پر هیاهوی ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شود.

طراحی بصری این کیف پول به گونه‌ای جذاب طراحی شده است که تجربه استفاده از فناوری بلاک چین را برای افراد مختلف لذت بخش می‌کند. در حقیقت می‌توان گفت که رابط کاربری و طراحی جذاب جکس لیبرتی یک از مهم ترین مزیت‌های این کیف پول به شمار می‌رود.

همچنین این کیف پول مزیت‌های مهم دیگری نیز نسبت به رقبای خود دارد. یکی از این مزایا، شیپ شیفت است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند بدون نیاز به انتقال دارایی‌ها به صرافی‌های متمرکز، به مبادله دارایی‌های خود بپردازند. 

کیف پول jaxx

امنیت کیف پول جکس لیبرتی بعد از به روزرسانی مهمی که در سال ۲۰۱۷ انجام داد، به طور چشمگیری افزایش یافت. همچنین کاربران قادر هستند تا ارزهای دیجیتالی خود را از کیف پول قدیمی به جدید انتقال دهند. برای اینکار تنها کافیست، کاربران با استفاده از گزینه‌ی وارد کردن کلمات ریکاوری، برای بازیابی دارایی‌های خود اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی: لایت کوین چیست؟

ویژگی های مهم کیف پول جکس لیبرتی

جکس لیبرتی بعد از به روزرسانی سال ۲۰۱۷، شاهد تغییرات بزرگی در ویژگی‌های امنیتی و عمومی خود بوده است. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت. 

پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی گوناگون

چند ارزی بودن، یکی از ویژگی‌های کلیدی کیف پول جکس است. این کیف پول از اکثر توکن‌ها و کوین‌های مهم موجود در بازار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید لیست کامل ارزهای پشتیبانی شده توسط این کیف پول را، در وب‌‌سایت رسمی جکس لیبرتی مشاهده کنید. این ویژگی برای تریدرها و سرمایه گذاران، گزینه مناسبی است.

رابط کاربری کیف پول جکس لیبرتی

رابط کاربری این کیف پول بسیار جذاب طراحی شده است. شما با داشتن یک داشبورد واحد، قادر هستید تا یک شمای کلی از سرمایه خود در اختیار داشته باشید. بنابراین این کیف پول هم برای کاربران با تجربه و هم برای کاربران تازه‌کار مناسب خواهد بود. 

همچنین قابلیت مشاهده اخبار حوزه بلاک چین نیز به جکس لیبرتی اضافه شده است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در این زمینه همیشه به روز نگه دارند.

کیف پول ارز دیجیتال

مبادله ارزهای دیجیتال

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، شیپ شیفت یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول است. این قابلیت باعث شده تا کاربران هرچه بیشتر از مراجعه به صرافی‌ ارز دیجیتال بی نیاز شوند. با اینکه ممکن است مبادله در داخل کیف پول مستلزم به صرف هزینه بالاتری باشد، اما امنیت بسیار بیشتری نیز نسبت به صرافی‌ها خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که، استفاده از صرافی‌های درون کیف پول در برخی موارد برای کاربران ایرانی دارای محدودیت‌هایی است.

مطلب پیشنهادی: استیبل کوین چیست؟

پشتیبانی از پلتفرم های گوناگون

کیف پول جکس لیبرتی در پلتفرم‌های گوناگون مانند مک، لینوکس، ویندوز، اندروید و iOS در دسترس می‌باشد. در نسخه قدیمی این کیف پول که جکس نام داشت، پلتفرم‌های موبایلی این کیف پول بسیار کند عمل می‌کردند. همچنین هر دو پلتفرم‌ موبایلی و دسکتاپی نیز دارای باگ‌های زیادی بودند که در جکس لیبرتی این مشکلات به شکل قابل توجهی رفع شده‌اند.

دسترسی آسان و راحت

دسترسی به دارایی‌ها در کیف پول جکس لیبرتی بسیار آسان و راحت است. برای اینکار تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شده و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن نسبت به انجام عملیات دریافت یا پرداخت اقدام کنید. علاوه بر این ویژگی‌ها، جکس لیبرتی یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی را دارا است.

دسترسی به تیم پشتیبانی به آسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل امکان پذیر خواهد بود.

ویژگی های مهم کیف پول جکس

امنیت بالا

پیش از به روزرسانی این کیف پول  در سال ۲۰۱۷، این کیف پول هک شده بود و حدود ۴۰۰ هزار دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت. پس از این سرقت بزرگ، جکس ملزم شد تا امنیت شبکه خود را بالا برده و آن را بهبود ببخشد. بعد از آن جکس لیبرتی جایگزین کیف پول جکس شد.

مطلب پیشنهادی: ربات تریدر

جمع بندی

این کیف پول رابط کاربری خوب و طراحی جذابی دارد. استفاده از آن نیز برای کاربران تازه‌کار و با تجربه نیز لذت بخش خواهد بود. بعد از به روزرسانی سال ۲۰۱۷ تقریبا تمامی ایرادات کیف پول جکس لیبرتی رفع شده است. امروزه این کیف پول به عنوان یکی از امن ترین ابزارها در بستر ارزهای دیجیتالی تبدیل شده است.

سوالات متداول

این کیف پول از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

بیت کوین، لایت کوین، دش، دوج کوین و اتریوم

چگونه می توان این کیف پول را برای اندروید و آی او اس دانلود کرد؟

شما می توانید به صورت رایگان این اپلیکشین را از لینک https://jaxx.io/downloads دانلود کنید.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.