بهترین ابزار ترید روزانه

استفاده از بهترین ابزار ترید روزانه ارز دیجیتال سود فراوانی به همراه دارد. از طرفی نیز، در صورتی که ترید ارزهای دیجیتال به درستی انجام نشود، وضعیت مالی شما به خطر خواهد افتاد. اما منظور از درست انجام دادن ترید ارز دیجیتال چیست؟ این بدان معناست که با نگرشی مناسب، اقدام به ترید کرده و از مجموعه ابزارهای مناسب این معاملات استفاده کنید. از بهترین ابزار ترید روزانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 3Commas که یک پایانه‌ برای ترید هوشمند است.
  • صرافی بایننس (Binance).
  • CoinTracking که یک ابزار پورتفولیوی ارز دیجیتال است.
  • Coinigy
  • Shrimpy
  • لجر نانو (Ledger Nano ) که از ایمن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است.
  • بیتفینکس (Bitfinex)
  • TradeSanta که یک ربات رایگان برای ترید است.
  • CoinMarketCap
  • CoinGeko
  • CoinMarketCal
  • CryptoPanic

حال در ادامه قصد داریم هر یک از این ابزار را که تحت عنوان بهترین ابزار ترید روزانه است، به طور کامل به شما معرفی کنیم.

مطلب پیشنهادی: لایت کوین چیست؟

3commas

این ابزار ویژگی‌های زیادی دارد که محبوب‌ترین آن، پایانه ترید است. به کمک این پلتفرم، شما قادر هستید به صرافی‌هایی مانند بایننس و بیترکس متصل شده و همزمان به ترید در آن‌ها بپردازید. همچنین در این ابزار می‌توانید از نما‌های ترید هوشمند استفاده کنید. گفتنی است که این امکانات موجود در این پلتفرم، سودآوری ترید شما را بالا می‌برد.

لازم به ذکر است که، این پلتفرم یک ربات تریدر جدید و متعادل‌کننده پورتفولیو است و این امکان را برای تریدر‌ها فراهم می‌کند تا نهایت استفاده را از ترید خود ببرند. همچنین به کمک این پلتفرم می‌توانید به کپی استراتژی‌های تریدر‌های ماهر و موفق بپردازید.

CoinTracking

این پلتفرم که جزء بهترین ابزار ترید روزانه به شمار می‎‌رود، جهت مدیریت پورتفولیوی ارز‌های دیجیتال است و مناسب برای افراد مبتدی افراد جرفه‌ای می‌باشد. این ابزار نما‌های جالبی دارد، اگرچه سطح کاربری آن خیلی مورد استقبال قرار نگرفته است، اما فهمیدن آن سخت نیست. به کمک این پلتفرم می‌توانید از کوین‌های d که در صرافی‌های مختلف دارید اطلاعاتی کسب کرده و وضعیت آن‌ها را بررسی کنید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید

لازم به ذکر است که، این ابزار نمودار‌هایی کاربر‌پسند و ساده‌ای دارد و جهت تصمیم‌گیری علمی و معقول در رابطه با نوسانات بازار، می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین این ابزار پولی بوده و دارای نسخه تحت وب و برنامه موبایلی است. همچنین این پلتفرم یک نسخه رایگان با امکانات محدود دارد که با بررسی آن می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های مفید این ابزار را شناسایی کنید.

صرافی بایننس

یکی از صرافی‌های ارز‌های دیجیتال بایننس است که استاندارد‌های مدرنی در تمام صنعت ترید ارز‌های دیجیتال وارد کرده است. همچنین، بایننس یکی از سه صرافی معروف بین صرافی‌های ارز دیجیتال است. تیم بایننس افراد مناسبی داشته و بسیار متمرکز جهت خدمت به تریدر‌ها است.

 خوب است بدانید که این تیم رقابت‌ها و جوایزی همواره را برای تریدر‌های خود تدارک می‌بیند. گفتنی است که، کارمزد ترید این صرافی به نسبت صرافی‌های دیگر پایین‌تر بوده و در صورتی که کاربران از توکن BNB نیز استفاده کنند، تخفیف ۵۰ درصدی در کارمزد ترید خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی: ارز شیبا

Coinigy

به کمک این ابزار که به عنوان یکی از بهترین ابزار ترید روزانه است، می‌توانید در بیش از ۴۵ صرافی ترید انجام دهید. این پلتفرم یک برنامه اندرویدی دارد که می‌توانید در آن به ترید ارز‌های مختلف بپردازید. همچنین آپدیت‌ها و نمودار‌های آنی از صرافی‌های مختلف در این پلتفرم در دسترس شما است.

با استفاده از کوینی جی، شما وابسته به یک صرافی نیستید و در تریدهای خود تنوع خواهید داشت. البته نما‌های این ابزار رایگان نبوده و باید اشتراک ماهیانه یا سالانه بگیرید. اگرچه، به مدت یک ماه می‌توانید رایگان و به عنوان آزمایش از این ابزار استفاده کنید.

Shrimpy

یکی دیگر از بهترین ابزار ترید روزانه که به کاربران اجازه تنوع‌سازی و کسب سود از سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال را می‌دهد، ابزار shrimpy است. احتمالا مفهوم هودل کردن کوین‌ها را می‌دانید، اما Shrimpy مفهوم بهتری را ارائه می‌دهد، که ایجاد تعادل مجدد پورتفولیو با خرید و فروش خودکار در مواقع مناسب است. این تکنیک توسط وال‌های کریپتو انجام شده و جهت کاهش ریسک و افزایش سودآوری است.

نرم افزار ترید ارز دیجیتال

در نتیجه، افراد می‌توانند تعادل مجدد پورتفولیوی را به صورت ساعتی، روزانه و یا هفتگی در این پلتفرم تنظیم کرده و خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را با توجه به اهداف آنان به صورت خودکار انجام دهند.

TradeSanta

این ابزار یک ربات ترید ارز‌های دیجیتال بوده که توسط آن می‌توانید به صورت خودکار و ۲۴ ساعته ترید کنید. عملکرد این ربات آسان بوده و افراد مبتدی نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. تنها کاری که افراد باید برای استفاده از این ربات انجام دهند، ایجاد حالت خرید و فروش است.

برای شروع کار با این ابزار ابتدا باید صرافی مورد نظر خود را از طریق API به این ابزار متصل کرده و با حداقل سرمایه، کار خود را شروع کنید. از صرافی‌هایی که این ابزار را پشتیبانی می‌کنند عبارتد از: بایننس، بیترکس، بیتفینکس و HitBTC.

مطلب پیشنهادی: کیف پول کوین بیس

لجر نانو

لجر نانو یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال و از بهترین ابزار ترید روزانه است. در صورتی که به آینده ارز‌های دیجیتال امید داشته و می‌خواهید سرمایه‌گذاری بلند مدت داشته باشید، باید این کیف پول‌ را داشته باشید. در حال حاضر این کیف پول بیش از ۲۵ ارز دیجیتال و تعداد زیادی توکن  ERC20 را پشتیبانی می‌کند.

بیتفینکس

یکی دیگر از طرافی‌های معروف و پرطرفدار ارزهای دیجیتال، بیتفینکس است. این صرافی توسط یک تیم تریدر‌ و توسعه‌دهنده‌ ماهر آغاز به کار کرده است که این تیم در گذشته تجارب راه‌اندازی صرافی‌های ارز دیجیتال را داشته است.

این صرافی مانند صرافی بایننس برنامه موبایلی برای اندروید و iOS دارد. همچنین دارای توکن بومی به نام LEO  است که افرادی که این توکن را دارند، تخفیف‌هایی در کارمزد‌ها دریافت می‌کنند. ساختار کارمزد در این صرافی نیز ارزان بوده و حدود ۰.۱ درصد است.

معرفی بهترین ابزار ترید روزانه

در ادامه برخی دیگر از این ابزار را به شما معرفی کرده‌ایم:

ترید روزانه ارز دیجیتال

CoinMarketCap

این وبسایت از بازدیدترین سایت‌های کریپتویی بوده و در آن بررسی قیمت‌ها، حجم بازار، کوین‌ها و توکن‌های لیست شده و غیره انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این وب سایت نمودار‌های تاریخی بازار‌های ارز‌های دیجیتال را ذخیره کرده و نمودار‌های به‌روز را برای کل بازار ارز‌های دیجیتال ارسال می‌کند. ابزار‌هایی در این وب سایت وجود دارد که برای تریدر‌ها امکان تصمیم‌گیری سریع را فراهم می‌کند.

CoinGecko

از دیگر وبسایت‌هایی که برای پیگیری حجم و قیمت از آن استفاده می‌شود و عملکرد آن شبیه به عملکرد مشابه CoinMarketCap  است. شما در این وب سایت می‌توانید قیمت ارز‌های دیجیتال را بر حسب فیات و بیت کوین مشاهده کرده و از نمودار‌های جذابی نیز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است، این وب سایت از 15 زبان زنده دنیا به علاوه زبان انگلیسی، پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی: صرافی کراکن

CoinMarketCal

از بهترین ابزار ترید روزانه دیگر برای ترید ارز‌های دیجیتال بوده که یک تقویم اقتصادی برای بازار کریپتو است. با استفاده از این ابزار در رابطه با راه‌اندازی شبکه‌های اصلی و آزمایشی کوین‌ها اطلاعاتی به دست می‌آورید. تمام این اطلاعات در CoinMarketCap  به همراه منبع آن‌ها، موجود است و می‌توان به آن‌ها رای مثبت یا منفی داد. لازم به ذکر است که،  این ابزار برای ایجاد استراتژی شخصی بسیار کارآمد بوده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

CryptoPanic

این ابزار اخبار فضای ارز‌های دیجیتال را به گوش مردم می‌رساند. کریپتو، بازاری کوچک و تحت تاثیر اخبار است؛ از این رو باید دائما از اخبار بازار ارز دیجیتال مطلع باشید. چک کردن اخبار شما را در جلو بردن استراتژی‌تان کمک خواهد کرد. در صورتی که نسخه رایگان این ابزار را داشته باشید، می‌توانید از اخبار سفارشی کوین‌های مورد نظر خود اطلاعاتی کسب کنید.

بهترین پلتفرم های مبادله ارز دیجیتال

کلام آخر

امیدواریم از این مطلب از وب سایت ارزکت که در رابطه با بهترین ابزار ترید روزانه بود، نهایت استفاده را برده باشید. جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می‌توانید در این سایت این امور را برای خود فراهم کنید.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.