تبدیل آثار هنری به nft در پنج مرحله و کسب درآمد دلاری بالا!

یک فایل GIF اخیراً در یک حراج آنلاین به قیمت 60000 دلار فروخته شد. همچنین عجیب‌تر از آن اولین توییت جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر به قیمت 2.9 میلیون دلار فروخته شد. جالب اینجاست که توییتی که جک دوروسی نوشته بود فقط یک جمله ساده آن‌ هم “توییتم را راه‌اندازی کردم” بود. این کار از طریق بازار nft صورت گرفته بود. در این مقاله می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم که با تبدیل آثار هنری به NFT بتوانید درآمد هنگفتی از آثار هنری و خلاقیت‌های خود کسب کنید. قبل از اینکه به سراغ اصل ماجرا و قدم‌های اصلی برای تبدیل آثار هنری به NFT برویم، ابتدا به‌صورت کلی با NFT آشنا خواهیم شد.

NFT چیست؟

یک NFT که مخفف توکن غیرقابل تعویض است، یک واحد منحصربه‌ فرد داده است که از فناوری استفاده می‌کند که به محتوای دیجیتال – از ویدیوها گرفته تا آهنگ‌ها و تصاویر – اجازه می‌دهد تا در بلاک چین های ارزهای دیجیتال، به‌ویژه اتریوم، ثبت و احراز هویت شوند. مزیت اصلی تأثیر NFT ها سهولت در داشتن و فروش محتوای دیجیتال است.

شایان‌ ذکر است که این آثار هنری دیجیتال را می‌توان بدون از دست دادن اطلاعات و با شفافیت کامل در مورد تراکنش‌های آن اصلاح کرد؛ مانند هر شکل دیگری از ارزهای دیجیتال، NFT ها را می‌توان خرید و فروش کرد. این آموزش گام‌ به‌ گام فرآیند هر چیزی را که برای ایجاد NFT های خود در مجموعه‌ای در NFTically، سازنده بازار NFT و B2B SaaS نیاز دارید، توضیح می‌دهد.

مراحل تبدیل آثار هنری به NFT

با دنبال کردن مراحل زیر شما قادر خواهید بود که با تبدیل آثار هنری به NFT به کسب درآمد از آن بپردازید. این مراحل عبارت‌اند از:

  1. راه‌اندازی متا ماسک
  2. ایجاد فروشگاه
  3. سفارشی کردن و تکمیل راه اندازی
  4. ایجاد مجموعه آثار
  5. فروش NFT

مراحل تبدیل آثار هنری به NFT

مرحله 1: راه‌اندازی MetaMask

اولین قدم برای ایجاد NFT خود، راه‌اندازی یک کیف پول آنلاین است که بتواند NFT های شما را نگه دارد. دارایی‌های رمزنگاری‌ شده در چیزی به نام «کیف پول» ذخیره می‌شوند که می‌توان با استفاده از «کلید خصوصی» شما، معادل رمز عبور فوق ایمن، به آن دسترسی پیدا کرد که بدون آن، صاحب ارز دیجیتال نمی‌تواند به ارز دسترسی پیدا کند. برای تبدیل آثار هنری به NFT این کار لازم است.

این کیف پول شما را قادر می‌سازد تا هزینه‌های گاز یا کارمزد بلاک چین را بپردازید. در این مرحله به نشانی اینترنتی metamask.io بروید. این آدرس جایی که می‌توانید برنامه آن را دانلود کنید یا اکستنشن گوگل کروم را اضافه کنید. پس از نصب Metamask، می‌توانید به‌سادگی با لینک دادن آن به NFTically فرایند تبدیل آثار هنری خود به NFT را ادامه دهید.

مرحله 2: ایجاد فروشگاه برای تبدیل آثار هنری به NFT

پس از لینک کیف پول خود به Metamask، اکنون می‌توانید NFT های خود را ایجاد کنید. به وب‌سایت nftically.com بروید و روی دکمه «ایجاد فروشگاه یا Create Store» در نوار منو کلیک کنید. اکنون به داشبورد خود هدایت خواهید شد و در آنجا می‌توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید.

مرحله 3: سفارشی کردن فروشگاه و تکمیل راه‌اندازی

در این مرحله از تبدیل آثار هنری به NFT، یک نام برای مجموعه NFT خود ایجاد کنید، سپس روی دکمه «افزودن آیتم جدید یا Add New Item» کلیک کنید. هنگامی‌ که نام فروشگاه خود را انتخاب کردید، روی تب “ایجاد فروشگاه یا Create Store ” در سمت راست پایین کلیک کنید و فروشگاه شما راه‌اندازی می‌شود. سپس به صفحه تنظیمات فروشگاه خود هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید آن را مطابق با اولویت های خود سفارشی کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی لینک مشخص‌ شده از فروشگاه خود دیدن کنید.

ایجاد فروشگاه برای تبدیل آثار هنری به NFT

مرحله 4: ایجاد مجموعه

 در این مرحله از تبدیل آثار هنری به NFT می‌توانید خلاقیت‌ها و هنرهای دیجیتالی خود را آپلود و ارائه کنید. هنگامی‌که در صفحه فروشگاه خود قرار دارید و یا به صفحه به فروشگاه NFT خود منتقل می‌شوید، می‌توانید با کلیک بر روی برگه “ایجاد مجموعه یا Create Collection ” شروع به ساختن مجموعه آثار هنر دیجیتالی خود کنید.

پس‌ از این، از شما خواسته می‌شود تصویر، ویدیو یا صوتی را آپلود کنید که می‌تواند به‌عنوان NFT در نظر گرفته شود. شما می‌توانید نام و همچنین شرح مفصلی از هنر خود ارائه دهید. اکنون از شما خواسته می‌شود که قیمت آثار هنری خود را تعیین کنید و آن را ارسال کنید.

مرحله 5: فروش NFT

در این مرحله با توجه به اینکه آثار هنری شما ارزش واقعی داشته باشد می‌توانید به فروش آثار خود بپردازید. فروش اولین NFT شما نیاز به یک تراکنش بلاک چین دارد، برای آن از شما خواسته می‌شود هزینه گاز یا کارمزد ارزی را بپردازید. مقداری اتر را به Metamask خود بفرستید. حال شما آماده تبدیل آثار هنری به NFT هستید. شما فقط باید این هزینه را در اولین باری که مجموعه NFT ایجاد می‌کنید پرداخت کنید. «Gas fees یا کارمزد گاز»، کارمزدهای تراکنشی است که کاربران برای بستن قرارداد هوشمند خود در بلاک چین می‌پردازند.

ارزش کارمزد با توجه به نرخ تقاضای آن ارز دیجیتال خاص در بازار تغییر می‌کند. اکنون‌ که دارایی دیجیتال شما در بازار فهرست شده است و در یک فروشگاه آنلاین وجود دارد، هرکسی می‌تواند آن را پیدا کرده و در بازار خریداری کند. هم‌ اکنون با فروش یکی از آثار و هنرهای خود شما موفق شده‌اید اولین کسب درآمد از تبدیل آثار هنری به NFT را تجربه کنید.

نتیجه‌گیری

با انجام دادن فرایند و مراحل بالا شما NFT خود را با موفقیت ایجاد کردید. از طریق NFT هنرمند نه‌ تنها از فروش یک‌باره هنر خود درآمد کسب می‌کند، بلکه تا زمانی که توکن‌های NFT وجود دارند، این درآمد ادامه‌دار خواهد بود. اگر کسی بتواند هنر خود را نشان دهد و یک اثر ایده آل بسازد، تبدیل آن به NFT و فروش آن کار سختی نخواهد بود.

ارزکت، صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که با ایجاد محیطی امن و کاربرپسند، راه ورود شما به دنیای رمزارزها را آسان کرده است. بالاترین امنیت، قوی ترین پشتیبانی، بالاترین سرعت با کمترین میزان کارمزد معاملات را در ارزکت (Arzket) تجربه کنید.

سوالات متداول

آیا می توان به صورت رایگان nft ایجاد کرد؟

بله چندین روش رایگان وجود دارد که شما می توانید nft را به صورت رایگان ایجاد کنید.

مراحل تبدیل آثار هنری به nft چیست؟

به صورت کلی پنج مرحله راه اندازی متاماسک، ایجاد فروشگاه، سفارشی کردن، ایجاد مجموعه آثار و فروش nft وجود دارد.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.