بازی MIR4

توسعه تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض در سال‌های اخیر سرعت بیشتری پیدا کرده است و در این میان بازی‌های رایانه‌ای نیز از این قافله جا نمانده‌اند و به نقش آفرینی در بستر این تکنولوژی پرداخته‌اند. از این رو در این مطلب به سراغ بازی MIR4 می‌رویم و از جنبه‌های مختلف به بررسی این بازی می‌پردازیم.

بازی MIR4 چیست؟

بازی MIR4 یک بازی در سبک MMORPG است که انتشار آن به ماه نوامبر سال 2020 شرکت WeMADE در کشور کره‌ جنوبی باز می‌گردد. با توجه به محبوبیت بلاکچین و رمزارزها، محبوبیت بازی MIR4 نیز در بین گیمرها به صورت روزافزون دارای رشد خوبی بوده است. به طوریکه توانست رکورد بیشترین دانلود بازی در مجموع AppStore‏ها را در سال به ثبت برساند. نسخه جهانی بازی MIR4، ابتدا در 170 کشور و به 12 زبان راه‌اندازی شد و دارای عملکرد ترجمه چت درون بازی بود تا کاربران با کاربران کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند.

بازی MIR4 الهام گرفته از اسطوره‌های آسیای شرقی است و تمامی مراحل و ماجراجویی‌های بازی در سرزمین اورینت واقع شده است. عضویت بازیکنان در کلن‌های مختلف از جذابیت‌های بازی MIR4 است که هیجان ماجراجویی‌های این بازی را تکمیل می‌کند. گرچه می‌توان مشابهت گیم‌پلی بازی را با سایر بازی‌ها نظیر «گنشین ایمپکت» درک نمود، ولی تفاوت آنجاست که در بازی MIR4 بازیکنان به طور ناخودآگاه روایت داستانی را دنبال نموده و در راستای این داستان به درگیری و جنگ می‌پردازند.

در بازی MIR4 پنج کلاس شخصیت شامل: جنگجو، جادوگر، تائویست، لنسر و آربالیست که گیمر با توجه به سبک بازی خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند.

  • جنگجو دشمنان را با یک شمشیر بزرگ و سنگین پودر می‌کند.
  • جادوگر با قدرت عناصر جادو می‌کند.
  • تائویست با طلسم‌های الهی از اعضای حزب حمایت می‌کند.
  • لنسر متخصصی است که می‌تواند با استفاده از نیزه بلند به طور همزمان حمله و دفاع کند.

جدیدترین کلاس معرفی شده در بازی Mir4 آربالیست نام دارد. او یک شکارچی با توانایی شلیک به دشمنان یا هیولاها از راه دور با استفاده از منجنیق است. او می‌تواند هنگام حرکت سریع، ردیابی دشمنان یا فرار از آن‌ها، باران مرگباری از تیرها را ارسال کند.

مطلب پیشنهادی: معرفی بازی گالا

چگونه می‌توان MIR4 را روی لپ تاپ بازی کرد؟

نحوه دانلود و نصب MIR4 بر روی کامپیوتر به شرح زیر می‌یاشد:

  • ابتدا LDPlayer را به طور کامل روی دسکتاپ خود نصب کنید؛
  • پس از اینکه LDPlayer را اجرا کردید، MIR4 را جستجو کنید؛
  • سپس به نصب بازی از طریق گوگل پلی یا فروشگاه LD بپردازید؛
  • بعد از اینکه نصب بازی کامل شد، روی نماد آن کلیک کنید تا شروع شود؛
  • با  LDPlayer بازی Mir4 را انجام دهید و لذت ببرید.

بازی MIR4 چه ارتباطی با رمزارزها دارد؟

mir4 game

با توجه به وابستگی بازی MIR4 به رمزارزها، مهم‌ترین نکته، شناسایی رمزارز مورد استفاده در این بازی می‌باشد. این بازی از رمز ارز DRACO بهره می‌برد و از NFT نیز می‌توان به فراخور کاراکترهای بازی استفاده نمود. به این معنا که بازیکنانی که به سطح 60 می رسند، می‏‌توانند شخصیت خود را به عنوان یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) جاودانه کنند. رمزارز DRACO را می‌توان در WEMIX DEX، یک صرافی مالی غیرمتمرکز تحت مدیریت شرکت بازی‌سازی WeMade معامله نمود.

مطلب پیشنهادی: بازی های بلاک چین و کسب درآمد از آنها.

بازار Mir4 NFT برای بازیکنانی که می‌خواهند ویژگی‌های مازادی به شخصیت بازی خود اضافه نمایند راه اندازی شده است. تمامی کاراکترها از شروع با قدرت 100000 در بازی در دسترس هستند، اما آنچه قابل توجه است ارزش یک شخصیت است که حداقل 500 دلار تخمین زده می‌شود.

راه‌های زیادی برای ارتقا سطح در بازی Mir4  وجود دارد. برای کسانی که می‌خواهند روی انباشت ارزهای دیجیتال تمرکز کنند، باید فولاد سیاه (black steel) داشته باشند که توسط دراکو مبادله می‌شود. با اجرای چندین ماموریت روزانه شما می‌توانید 1200 فولاد سیاه بدست آورده و آن را به رمزارز دراکو تبدیل کنید.

 چگونه از بازی MIR4 کسب درآمد کنیم؟

چیزی که Mir4 را متمایز می‌کند، سیستم منحصر به فرد «بازی برای کسب درآمد» آن است که به کاربران اجازه می‌دهد تا منابع درون بازی را به دارایی‌های ارز دیجیتال قابل مبادله تبدیل کنند. کاربرانی که 100000 واحد فولاد تیره را که یک منبع ضروری در بازی است، جمع آوری می‌کنند، می‌توانند آن‌ها را به یک دراکو تبدیل کنند، دراکو یک سکه مبتنی بر بلاک چین است که توسط این شرکت ایجاد شده است. هنگامی که DRACO دارید، می‌توانید آن‌را به ارزهای دیجیتال مختلف تبدیل کنید که می‌توان آن‌ها را به پول نقد در دنیای واقعی تبدیل کرد.

چه سیستمی برای انجام بازی MIR4 مورد نیاز است؟

بازیکنان می‌توانند از این بازی در دستگاه‏‌های معمولی، دسکتاپ یا موبایل لذت ببرند. به زبان ساده کامپیوترها و موبایل‏‌های جدید موجود در بازار برای بازی Mir4 مناسب هستند و نیازی به داشتن دستگاه‌های پرچمدار نیست. Mir4 پر از اکشن و دارای چندین نبرد PVP قبیله ای در مقیاس بزرگ است.  پخش کننده برنامه BlueStacks بهترین پلتفرم برای اجرای این بازی اندروید بر روی رایانه شخصی یا مک شما برای یک تجربه بازی همه جانبه است. در ادامه اطلاعاتی از حداقل سیستم مورد نیاز در گوشی و کامپیوتر شخصی ارائه شده است.

  • حداقل نیازمندی‌ها برای اجرای بازی MIR4 در گوشی تلفن همراه

سیستم عامل

حداقل سیستم مورد نیاز

مشخصات دقیق

اندروید (Android)

معادل مشخصات Galaxy S7 و بالاتر

CPU: اسنپدراگون 820، اگزینوس 8890 یا بالاتر

آی او اس (IOS)

آیفون 7 یا بالاتر (IOS نسخه 13 یا بالاتر)

Memory: حداقل 4 گیگابایت

به طور کلی اجرای این بازی در دستگاه‌های موبایل وابستگی زیادی به مشخصات GPU، APU و Memory دارد.

  • حداقل نیازمندی‌ها برای اجرای بازی در PC

اجزاء

حداقل مشخصات مورد نیاز

مشخصات پیشنهادی

CPU

Intel® Core™ i5-5200U 2.2Hz

Intel® Core™ i5-6200U 2.3Hz

Memory

4GB

16GB

کارت گرافیک

Nvidia GTX 650 / AMD Radeon 530

Nvidia GTX 950 / AMD Radeon 560

سیستم عامل

Windows 8.1 / 64-bit operating system

Windows 10 / 64-bit operating system

DirectX

DirectX 11

DirectX 11

ظرفیت مورد نیاز نصب

10GB

10GB

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.