ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD): تجارتی پرسود با ریسک کمتر

ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD)، به حفظ دارایی شما کمک می‌کند. امروزه ارز‌های دیجیتال کاربرد گسترده‌ای بین تمام مردم دنیا دارند. بر خلاف تمام مزایایی که رمزارز‌ها دارند، نقطه‌ضعف اصلی آن‌ها این است که گاهی ارزهای دیجیتال سنتی مانند بیت‌ کوین، در دوره‌‌های کوتاهی نوسانات زیادی دارند. افرادی که برای خرید کالا یا نگهداری پول خود از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌کنند، ریسک زیادی را در استفاده از ارزهایی با نوسان بالا متحمل می‌شوند. استیبل کوین‌ها برای ایجاد ثبات بیشتر ایجاد شدند که یکی از آن‌ها ارز دیجیتال بایننس یو اس دی است.

ارز دیجیتال Binance USD

ارز دیجیتال بایننس یو اس دی، استیبل کوینی است که توسط «بایننس» (Binance) و با مشارکت «پکسوس» (Paxos) بنا شده است. تعداد محدودی از استیبل کوین‌ها هستند که استانداردهای نظارتی سختگیرانه وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) را کاملاً رعایت کرده‌اند و این ارز (BUSD) یکی از آن‌ها است. این موضوع که هم‌اکنون بیش از ۳۶ صرافی و بیش از ۲۰ کیف پول از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند نیز، نشان‌دهنده اهمیت آن است. همچنین، این امر باعث می‌شود که BUSD تبدیل به یک استیبل کوین قابل‌ اعتماد بشود. این رمزارز باهدف ترکیب ثبات دلار با فناوری بلاک‌ چین، در ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ شروع به کار کرد.

مزایای ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD)

از مزایای BUSD می‌توان به این اشاره کرد که USD آن را پشتیبانی می‌کند و به‌ عنوان ضمانت کاربرد دارد. این ارز با رویدادهای قو سیاه، بحران نقدینگی یا هر خطر شدید دیگری رو به‌ رو نخواهد شد و سطح اعتبار آن “Gilt-Edged Bond” است. این رمزارز تنها ارزی است که بازبینی نهادهای نظارتی مالی را می‌پذیرد. همچنین، BUSD تنها ارزی است که مورد تایید موسسات مالی است و توسط شرکت‌های حسابداری بین‌المللی حسابرسی می‌شود. BUSD، از ادغام بازرگانان، صرافی‌ها و کیف پول‌های چندین منبع می‌سازد.

پس از اجرای روی بلاک‌ چین مالی FCB، BUSD  خدماتی کارآمد، سریع، ایمن و قابل اعتمادی ارائه می‌کند. صدور و بازخرید BUSD از محدودیت‌های نقدینگی و قیمت‌گذاری ندارد و با قوانین مبارزه با پول‌شویی (AML) و مبارزه با تأمین مالی تروریسم مطابقت دارد. در آخر ضرب و سوزاندن BUSD بر اساس قرارداد هوشمند شفاف است.

مزایای ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD)

معایب BUSD

مزایای بایننس یو اس دی بسیار بیشتر از معایب آن است. ارز دیجیتال بایننس یو اس‌ دی، به جز دو مورد، معایب دیگری ندارد. اولین مورد این است که BUSD نوعی استیبل کوین است و مناسب تجارت نیست. در آخر، ارز دیجیتال بایننس یو اس دی فقط در Binance و Paxos موجود است.

خرید بایننس یو اس دی

اکنون که با مزایا و اهمیت ارز دیجیتال بایننس یو اس دی آشنا شدیم، زمان آن است که به نحوه خرید آن بپردازیم. دو صرافی اصلی وجود دارد که می‌توانید این توکن‌ها را از آن‌ها خریداری کنید. این دو صرافی «بایننس» و «پکسوس» هستند. در اینجا به طور کامل شما را در مورد نحوه خرید ارز دیجیتال بایننس یو اس دی از بایننس، راهنمایی می‌کنیم.

ایجاد یک حساب کاربری و تایید آن

در قدم اول از خرید سکه BUSD، لازم است یک حساب آنلاین باز کنید. در قدم بعد حساب کاربری خود را راستی‌آزمایی کنید. پس از آن که حساب کاربری خود را ایجاد و ایمیل خود را تایید کردید، شما ملزم هستید تا با ارسال یک کپی از کارت شناسایی عکس‌دار، هویت خود را تایید نمایید. از آنجایی‌ که قرار است با BUSD و ارزهای فیات کار کنید انجام این مرحله ضروری است.

اگر قبلاً این کار را انجام داده‌اید، می‌توانید به‌ راحتی ارز دیجیتال بایننس یواس‌دی را به سایر رمزارز‌ها و یا سایر ارزهای دیجیتال را به آن تبدیل نمایید. ابتدا ارز دیجیتال بایننس یو اس دی را جستجو و روی گزینه خرید کلیک کنید. بعد از واریز BUSD به‌حساب شما، می‌توانید توکن‌های خود را به یک کیف پول اتریوم انتقال دهید.

تکمیل وجه

در آخرین قدم، کاری که باید انجام دهید، خرید است. برای خرید ارز دیجیتال بایننس یو اس دی لازم است نقدینگی حساب خود را فراهم کنید. این مرحله بسته به روش پرداخت انتخابی متفاوت است.

  • اگر می‌خواهید از بیت‌ کوین یا اتریوم استفاده کنید، می‌بایست آنها را از کیف پول خصوصی خود به صرافی واریز کنید.
  • اگر قصد خرید BUSD  با پوند را دارید، بهتر است پول خود را از قبل انتقال دهید.
  • اگر می‌خواهید برای خرید ارز دیجیتال بایننس یو اس دی از دیبیت کارت یا کارت اعتباری استفاده کنید، این مرحله را نادیده بگیرید.

سفارش خود را ثبت کنید

روی تب Markets کلیک کرده و جفت دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس، روی دکمه Trade کلیک نمایید. در این قسمت، تمام مشخصات مورد نیاز را تکمیل و نوع سفارش خود را تعیین نمایید. در آخر درخواست خود را ارسال کنید. اگر برای خرید ارز دیجیتال BUSD سفارش شما از نوع سفارش بازار باشد، بلافاصله تکمیل می‌شود. در سفارش بازار، شما قصد خرید تعدادی توکن را با قیمت فعلی بازار دارید. اگر نوع دیگری باشد، ممکن است مدتی طول بکشد؛ بنابراین اگر یک ساعت یا بیشتر از سفارش شما گذشته باشد و تکمیل نشده باشد، نگران نباشید.

فروش بایننس یو اس دی

فروش بایننس یو اس دی

برای فروش ارز دیجیتال بایننس یو اس دی، باید سه مرحله را پشت سر بگذارید. برای این کار می‌توانید BUSD خود را از طریق همان صرافی که ارز دیجیتال خود را از آن خریده‌اید، نقد کنید. ابتدا به صرافی ای که در آن BUSD دارید وارد شوید. اگر ارز دیجیتال خود را در یک کیف پول دیجیتالی نگهداری می‌کنید، بهتر است پیش از فروش ارز دیجیتال بایننس یو اس دی، صرافی‌های ارز دیجیتال را مقایسه کنید. هم اکنون، بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال به‌منظور معامله در سهام بایننس یواس‌دی  Binance، CoinTiger، Bybit، Mandala Exchange و Gate.io هستند.

پس از انتخاب بهترین صرافی، در مرحله بعد، باید سفارش خود را به ثبت برسانید. انتخاب کنید که چه مقدار از ارز دیجیتال بایننس یو اس دی خود را می‌خواهید بفروشید. پس از انجام این کار، باید معامله خود را تکمیل کنید. به‌ منظور انجام این کار، قیمت و کارمزد فروش BUSD را تایید نموده و فروش خود را ببندید.

قیمت BUSD

قیمت ارز دیجیتال بایننس یو اس دی، امروز، ۰٫۹۹۸۱۲۳ دلار آمریکا و حجم معاملات در بیست و چهار ساعت گذشته، 5,024,149,393 دلار بود. این ارز دیجیتال در بیست و چهار ساعت گذشته تنها 0.14% کاهش‌یافته است. در حال حاضر، ارز دیجیتال بایننس یو اس دی در CoinMarketCap، در رتبه 13 است و ارزش امروز آن در بازار 16,807,535,210 دلار بود. عرضه در گردش آن 16,839,135,678 سکه  BUSD است.

سخن پایانی

ارز دیجیتال بایننس یو اس دی استیبل کوینی جدید با حمایت دلار است که توسط بایننس منتشر شده است. همچنین این رمزارز به تایید وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک رسیده است. می‌پرسید که از کجا می‌توانید ارز دیجیتال بایننس یو اس دی را بخرید یا بفروشید؟ از صرافی‌های ارز دیجیتال مثل صرافی ارزکت. البته، این سکه متعلق به بایننس است، پس بهتر است به صرافی بایننس مراجعه کنید. گام‌ به‌ گام مراحل خرید یا فروش را پشت سر بگذارید و تجارتی با ریسک کمتر را تجربه کنید. اگر نیاز به دریافت مشاوره برای خرید انواع ارزهای دیجیتال دارید، با مشاوران ما در ارزکت تماس بگیرید.

هدف از ساخت ارز بایننس یو اس دی چیست؟

بهبود اکوسیستم مالی غیرمتمرکز برای استفاده بدون مرز از شبکه جهانی اینترنت

خرید و فروش ارز بایننس یو اس دی چگونه انجام می شود؟

برای خرید و فروش این ارز میتوانید به صرافی های ارز دیجیتال معتبر مراجعه کنید.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.