مهم ترین نکات درباره ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM

ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM یکی از مهم‌ترین ارزهایی است که ایمنی بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم که به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند، غالباً برای انواع قرارداد هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم کاملاً مقیاس‌پذیر است و همین را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت فانتوم به شمار آورد. ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM علاوه بر مقیاس‌پذیری، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به جذابیت آن افزوده است.

برای مثال، می‌توان گفت که پلتفرم فانتوم کاملاً قابل سفارشی‌سازی بوده و شما می‌توانید متناسب با خواسته و میل خود، آن را تعیین نمایید. ما تصمیم گرفتیم در این مقاله، به بررسی این ارز دیجیتال مهم بپردازیم و همه جوانب آن را برای شما روشن سازیم. این نوشتار به شما کمک می‌کند که بهتر با ارز دیجیتال فانتوم، آشنا شوید. در نتیجه این امر، می‌توانید سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید. پس با دقت به این مقاله توجه فرمایید.

فروش ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره ارز دیجیتال Fantom FTM باید بدانید، هدف آن است. این ارز دیجیتال قصد دارد که با توکن مخصوص به خود که FTM نام دارد، مشکلات و مسائل موجود در قراردادهای هوشمند را از بین ببرد. علاوه بر این، فانتوم قصد دارد که سرعت انجام تراکنش‌ها را نیز تا حد زیادی بالا ببرد. این تا حدی است که برخی از توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران می‌گویند که برای هر تراکنش، زمانی کمتر از دو ثانیه می‌گذرد. این مدت‌ زمان بسیار عالی است و به شما نشان می‌دهد که سرعت تراکنش از چه اهمیتی برخوردار است.

یکی دیگر از اهدافی که ارز دیجیتال فانتوم به کاربران خود ارائه می‌دهد، غلبه بر محدودیت‌های نسخه قبلی بلاک‌ چین است. در این نسخه جدید، شما با سه ویژگی مقیاس‌پذیری، امنیت و عدم تمرکز روبرو می‌شوید. در این پروژه شما می‌توانید مجموعه گسترده‌ای از ابزارها را مشاهده کنید که فروش ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM را تا حد زیادی ساده می‌کند.

برای فروش FTM چه کنیم؟

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توانیم فانتوم را بفروشیم؟ برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که برای فروش ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM شما باید کیف پول مربوط به آن را دانلود و نصب نمایید. کیف پول مربوط به این ارز دیجیتال، Bridge Wallet است. خوب است بدانید که این کیف پول به‌صورت پیش‌فرض بر روی ارز دیجیتال اتریوم قرار دارد. برای این‌ که بتوانید ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM را به فروش برسانید، باید روی آیکون بالا سمت چپ کلیک کنید. این آیکون به شما کمک می‌کند که اتریوم را به FTM تغییر دهید.

فروش ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM

مرحله بعدی که باید انجام دهید، این است که روش فروش خود را اضافه نمایید. هنگامی که شما گزینه فروش فانتوم را انتخاب می‌کنید، کشویی نمایش داده می‎‌شود که گزینه‌های فروش را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از کیف پول مربوط به ارز دیجیتال فانتوم، شما می‌توانید از طریق بانک برای فروش فانتوم خود اقدام کنید.

در این مرحله، مطمئن می‌شوید که فانتوم شما به ارز دیجیتال مورد نظر تغییر یافته است. به‌محض این‌که شما ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM را به فروش برسانید، پول آن در حساب بانکی شما خواهد بود. تا به اینجا، شما با نحوه فروش ارز دیجیتال فانتوم آشنا شدید. در ادامه، اطلاعاتی درباره خرید آن نیز مطالعه خواهید کرد.

 

خرید ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM

حالا نوبت به آن می‌رسد که اطلاعاتی درباره نحوه خرید ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و درآمد بسیار خوبی کسب کنید. برای این سرمایه‌گذاری، شما راه‌های متفاوتی در اختیار دارید؛ شما می‌توانید FTM خود را در صرافی ذخیره کرده و برای مدتی از آن نگهداری کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید با خرید ارز دیجیتال فانتوم هم به درآمد قابل‌ توجهی برسید. یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای خرید این ارز دیجیتال، از طریق حواله بانکی است. شما در ابتدا باید فروشندگان سکه FTM را شناخته و سپس پول موردنظر را به‌حساب آن‌ها واریز کنید. سپس می‌توانید استیبل کوین‌ها را خریداری کنید. بعد از این مرحله، شما باید از این استیبل کوین‌ها برای خرید ارز دیجیتال Fantom FTM در صرافی بایننس استفاده کنید. این راه، یکی از روش‌های ساده برای این خرید در نظر گرفته می‎شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید از Fiat Deposit استفاده کرده و به اکانت بایننس خود، موجودی اضافه کنید. خوب است بدانید که به‌محض این‌ که شما پول مورد نظر را واریز کردید، می‌توانید در همان لحظه جفت ارزهای موجود برای فانتوم را جمع‌آوری کنید. روش دیگری که برای خرید ارز دیجیتال فانتوم می‌تواند بسیار ساده و در دسترس باشد، استفاده از کارت اعتباری است. شما می‌توانید از این کارت‌ها استفاده کرده و آن را در حساب بایننس خود بکار گیرید. برخی از افراد، ترجیح می‌دهند برای خرید این ارزها از مسترکارت استفاده کنند.

توضیح در مورد ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM

بعدازاین که با نحوه خریدن یا فروختن ارز دیجیتال Fantom FTM آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که برخی اطلاعات کلی هم درباره این ارز محبوب کسب کنید. فانتوم، یکی از ارزان‌ قیمت‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک‌ چین به شمار می‌رود که از سال ۲۰۲۱ گسترش بسیاری یافته است. مخصوصاً گسترش آن را در صنعت غیرمتمرکز دیفای Defi شاهد بودیم.

توضیح در مورد ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM

همان‌طور که در ابتدا نیز گفتیم، فانتوم نوعی پلتفرم است که تنها برای قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته جالبی که درباره ارز دیجیتال Fantom FTM باید بدانید، این است که سازندگان FTM آن را به‌عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای بیت‌کوین و اتریوم بر شمردند. البته لازم به ذکر است که ارز دیجیتال فانتوم سرعت بسیار بهتری هم دارد. این سرعت حتی از ارزهای بیت‌ کوین و اتریوم نیز پرسرعت‌تر به نظر می‌رسد.

برای مثال، هر تراکنش در اتریوم نزدیک به سه دلار هزینه دارد و تقریباً بین ۱۵ ثانیه تا ۵ دقیقه هم طول می‌کشد. این در حالی است که ارز دیجیتال Fantom FTM برخلاف اتریوم، بسیار ارزان‌تر است و سرعت آن هم بیشتر از ۱۵ تا ۳۰۰ برابر بهتر به نظر می‌رسد. این امر نشان می‌دهد که می‌توان فانتوم را یکی از بهترین ارزهای دیجیتال دانست که سرعت بالایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

سخن نهایی

ارز دیجیتال فانتوم – Fantom FTM یکی از محبوب‌ترین رمزارزها به شمار می‌رود که به‌تازگی روانه بازار شده است. ما در این مقاله، برخی از مهم‌ترین موضوعات درباره این ارز دیجیتال را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که آینده و سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید. پس آن‌ها را با دقت مطالعه کرده و به سود خوبی برسید. چنانچه نیاز به خرید این ارز داشتید، می توانید با کارشناسان ما در صرافی ارزکت تماس حاصل کنید و از مشاوره آن ها بهره ببرید.

مزایای استفاده از ارز دیجیتال فانتوم چیست؟

سرعت بالا امنیت بالا پشتیبانی از توکن‌های با استاندارد ERC20

استخراج ارز دیجیتال فانتوم چگونه است؟

ارز دیجیتال فانتوم قابلیت استخراج ندارد زیرا از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.