معرفی کیف پول BlueWallet و نحوه انجام تراکنش در آن

کیف پول BlueWallet چیست؟

امروزه یکی از بهترین انتخاب‌های کاربرانی که علاوه بر اینکه بیت کوین خود را ذخیره کنند، به بیت کوین‌های خود نیز دسترسی کامل داشته باشند. در جهان رو به رشد ارزهای دیجیتالی هر روزه شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم. اشخاص یا کمپانی ها با ارائه ارزهای جدید و کیف پول‌های مختلف، سعی بر این دارند تا خدمات به خصوصی را نیز برای کاربران ارائه دهند.

با این کار هر کدام از این شرکت ها با ارائه خدمات منحصر به فرد خود، طیف خاصی از کاربران را نیز به سمت خود جذب می‌کنند. بعضی از این والت ها کیف پول‌های دیجیتالی مخصوص برای بیت کوین عرضه شده‌اند. بعضی دیگر نیز علاوه بر بیت کوین ارزهای دیگری را نیز به همراه آن پشتیبانی می‌کنند. یکی از محبوب ترین و بهترین کیف پول‌هایی که مختص برای ارز دیجیتال بیت کوین ساخته شده است، بلو والت (Blue Wallet) می‌باشد. کیف پول بلو والت تنها برای پلتفرم‌‌های گوشی‌های موبایل ارائه شده است.

این کیف پول ویژگی‌های منحصر به فردی را دارد. قابلیت‌های بسیاری را نیز به همراه آن به کاربران خود ارائه می‌دهد. کیف پول BlueWallet یکی از محبوب ترین و برجسته ترین بین کاربران به شمار می‌آید. کیف پول BlueWallet ورک فلو یا رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. غیر امانی بودن، پشتیبانی از شبکه لایتنینگ (Lightning) و همچنین پشتیبانی از شبکه سگویت (SegWit)، ویژگی مشخص نمودن کارمزد تراکنش‌ها، تراکنش‌های چندتایی و همچنین چند امضایی تنها بخشی از ویژگی‌های کیف پول BlueWallet به شمار می‌آیند.

پیشنهاد ارزکت: کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول Blue Wallet چیست؟

کیف پول Blue Wallet چیست؟

هدف کلی از ساخت این کیف پول این است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش‌های خود را انجام دهند. داشتن رابط کاربری ساده نیز برای کیف پول BlueWallet یکی امتیاز محسوب می‌شود. کیف پول BlueWallet از اساس بر پایه یک پلتفرم امن برای گوشی‌های موبایلی توسعه و ساخته شده است. در عین حال، BlueWallet با ارائه دادن یک سیستم کارمزد منعطف نیز پرداخت‌های اندک و فوری را برای بیت کوین فراهم آورده است.

همانطور که پیش تر اشاره شده است، کیف پول BlueWallet از شبکه لایتنینگ پشتیبانی می‌کند. به این معنا است که تراکنش ها با هزینه‌های کم در کمترین زمان ممکن انجام می‌شوند. این قابلیت برای پرداخت ها و همچنین خدمات روزانه با استفاده از بیت کوین بسیار مناسب و کاربردی است.

تیم توسعه دهنده بلو والت

پروژه کیف پول BlueWallet را نونو کئلیو (Nuno Coelho)، مارکوس رودریگز (Marcos Rodriguez) و ایگور کورساکوف (Igor Korsakov) در هیاهوی ارزهای دیجتالی سال 2017 راه اندازی و شروع کردند. این تیم سازنده معتقد بود که کیف پول کاربردی و مناسبی برای بیت کوین در دسترس نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتند تا یک والت اختصاصی را برای این بلاک چین طراحی و توسعه دهند.

قابلیت ها و ویژگی‌های خاص این کیف پول باعث شد تا در زمان عرضه کاربران نظرات مثبتی را نسبت به کیف پول BlueWallet داشته باشند. تیم توسعه دهنده این کیف پول دغدغه‌های اصلی دارندگان بیت کوین را درک نموده‌اند. به همین علت نیز حمایت‌های زیادی را از سوی مخاطبان خود دریافت کرد.

مطالعه بیشتر: کیف پول دوج کوین

قابلیت های کلیدی کیف پول Blue Wallet

قابلیت های کلیدی کیف پول Blue Wallet

  • غیر امانی بودن: یکی از مهم ترین قابلیت‌هایی که یک والت می‌تواند به کاربران عرضه کند، ارائه کلیدهای خصوصی به کاربران خود است. اگر به هر علتی کیف پول خود را از دست بدهید، تنها راه ریکاوری و بازیابی حساب، کلید خصوصی است.
  • بخش‌ های مجزا برای نگهداری کوین ها: یکی از قابلیت‌های مهم کیف پول BlueWallet ارائه دادن سه بخش مختلف برای ذخیره کردن بیت کوین با رابط کاربری بسیار ساده است. کیف پول لایتنینگ برای استفاده از این شبکه با تراکنش‌های سریع می‌باشد، و همچنین کیف پول Vault به منظور به کارگیری لایه‌های امنیتی بیشتری و همینطور برای ذخیره مقادیر بیشتری از بیت کوین را برای کاربران ارائه می‌دهد.
  • خرید بدون واسطه: کیف پول BlueWallet با داشتن قابلیتی مانند خرید بدون واسطه این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا با استفاده از درگاه Moon Pay بدون نیاز به واسطه و مستقیم برای خریدهای خود اقدام کنند. کیف پول BlueWallet با بهره بردن از پلتفرم همتا به همتای Hodl Hodl این کار را نیز برای کاربران خود راحت تر کرده است.
  • سگویت: یکی از دیگر از قابلیت‌های اساسی این کیف پول بهره بردن از پشتیبانی سرویس SegWit است. این ویژگی که اساس تراکنش‌های شما را تغییر می‌دهند تا در عوض آن کارمزد کمتری را برای تراکنش‌های بپردازید.
  • پیگیری آدرس کیف پول: کیف پول BlueWallet به شما این امکان را میدهد تا والت خود را در حال Watch Only قرار دهید. در این حالت شما تنها با استفاده از انتقال کلید عمومی، موجودی فعلی حساب خود را مشاهده کنید. این قابلیت در مواردی بسیار کاربرد که به صورت آفلاین قصد دارید تا از موجودی حساب خود مطلع شوید.
  • کارمزد های منعطف: برخی اوقات برایتان مهم نیست که تراکنش‌های شما زودتر یا حتی دیرتر صورت بگیرد، در این موارد، بلو والت به شما اجازه می‌دهد تا به صورت دستی کارمزد ها را بر اساس ساتوشی بر بایت وارد کنید.

موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از مزیت‌های این کیف پول دیجیتالی به حساب می‌آیند. کیف پول BlueWallet ویژگی‌های مثبت زیاد دیگری نیز دارد که این کیف پول را به یکی از بهترین ها در این عرصه تبدیل می‌کند.

تراکنش در کیف پول BLUE WALLET

سخن پایانی

در این مطلب از ارزکت به برخی از ویژگی‌های برجسته کیف پول BlueWallet اشاره کردیم. ولی پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه از کیف پولی استفاده کنید حتما درباره آن تحقیق کرده و از قابلیت‌های آن مطلع شوید. با اینکه کیف پول BlueWallet یکی از بهترین کیف پول‌های ذخیره ارز دیجیتال بیت کوین به شمار می‌رود، ولی باز از دسته کیف پول‌های آنلاین به حساب می‌آید.

بنابراین این کیف پول قادر نیست تا تضمینی قابل اطمینان درباره امنیت دارایی‌های شما ارائه دهد. دقت داشته باشید که در زمان دریافت لینک دانلود از صحت و اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. همچنین عبارت بازیابی خود را در جایی مطمئن امن و آفلاینی قرار داده تا حساب شما از حمله هکرها نیز در امان باشد.

آیا کیف پول BlueWallet تنها برای گوشی های موبایل عرضه شده است؟

بلی، این پلتفرم تنها برای اندروید و سیستم عامل iOS عرضه شده است و نسخه های کامپیوتری آن فعلا در دسترس نیست.

بلو والت در چه سالی عرضه شد؟

این شبکه در سال 2017 در هیاهوی نواسانات ارز دیجیتال به این بازار عرضه شد.

1/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.