بررسی کیف پول میست والت

اگر از طرفداران اتریوم هستید، احتمالاً نام کیف میست والت اتریوم را شنیده‌اید. میست والت کیف پول رسمی بلاک چین اتریوم است که می‌توانید دارایی‌های اتریوم خود را در آن نگهداری کنید. این کیف پول توسط تیم پشتیبان بنیاد اتریوم ایجادشده است تا بتواند برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و برنامه‌های بلاک چین را اجرا کند.

همیشه‌ توجه به این نکته ضروری است که یک سرویس بازیابی آماده برای مواقع اضطراری، صرف‌نظر از اینکه کیف پول ارز دیجیتال چقدر ایمن است، داشته باشید. چندین سرویس بازیابی رمز عبور کیف پول اتریوم را می‌توان به‌صورت آنلاین استفاده کرد. این خدمات می‌تواند به شما کمک کند کیف پول قفل‌شده و دارایی‌های موجود در کیف را با قیمت‌های مناسب بازیابی کنید. در ادامه این مقاله از صرافی آنلاین ارزکت به بررسی دقیق این کیف پول خواهیم پرداخت.

چرا امنیت در اتریوم حرف اول را میزند؟

جامعه کریپتو و ارز دیجیتال در برابر سرقت و جرایم سایبری آسیب‌پذیر است و دارایی شما ممکن است قربانی چنین جرائمی‌شود، به‌خصوص اگر سیستم بازیابی قوی نداشته باشید؛ بنابراین، برای اینکه دارایی‌های خود را از دست ندهید، باید تا حد امکان آن‌ها را ایمن نگه‌دارید.

اتریوم دومین رمز ارز بزرگ ازنظر ارزش بازار است که نشان می‌دهد اکوسیستمی درحال‌توسعه است. همچنین، مجرمان سایبری اغلب به دنبال هدف قرار دادن این اکوسیستم هستند، بنابراین شما باید با افزودن یک‌لایه حفاظتی اضافی به کیف پول خود، اقدامات احتیاطی را انجام دهید. یکی از بهترین لایه‌های حفاظتی برای اتریوم ذخیره آن در کیف پوم میست والت آن در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن حرف بزنیم.

کیف پول میست والت اتریوم چیست؟

کیف پول میست والت اتریوم

همان‌طور که در بالا ذکر شد، کیف پول میست والت اتریوم کیف پول رسمی این ارز است و در سال 2017 راه‌اندازی شد. در کیف پول Ethereum mist، mist یک مرورگر مبتنی بر بلاک چین است که به‌عنوان پلتفرمی برای عملیات شبکه‌های بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز عمل می‌کند؛ بنابراین، mist یک موتور جستجو است که چندین dApp به آن متصل است و اتریوم یکی از این‌هاست.

کیف پول میست والت دارای ویژگی های منحصربه‌فردی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ویژگی‌هایی مانند سازگاری و قابلیت اطمینان این کیف پول اشاره کرد.

این مقاله را نیز بخوانید : آموزش کامل کار با کیف پول مث والت math wallet

سازگاری در کیف پول میست والت اتریوم

قبل استفاده از کیف پول میست والت اتریوم، باید بدانید که آیا کیف پول با ابزار شما سازگار است یا خیر. اگر این‌طور نیست و دارایی‌های خود را جابه‌جا می‌کنید، ممکن است آن‌ها را از دست بدهید، به این معنی که برای حل آن باید فرآیند بازیابی رمز عبور کیف پول اتریوم را طی کنید. بااین‌حال، کیف پول Ethereum mist با لینوکس، ویندوز و macOS سازگار است.

 کیف پول mist یک کیف پول منبع باز است که در درجه اول از توکن های ERC-20 پشتیبانی می‌کند و شامل نرم‌افزار کیف پول گره کامل است که می‌تواند بر روی دسکتاپ شما اجرا شود. یکی از دلایل اصلی استفاده از این کیف پول این است که روشی منحصربه‌فرد برای ذخیره دارایی‌های اتریوم و ERC-20 شما ارائه می‌دهد.

امنیت کیف پول میست والت

هدف کیف پول نگهداری دارایی‌ها و ایمن نگه‌داشتن آن‌ها تا زمانی است که مالک نیاز به آن را احساس کند. بااین‌حال، همه کیف پول‌ها مطابق با این استاندارد نیستند. کیف پول میست والت اتریوم یکی از محدود کیف پول‌های ایمن اتریوم است که می‌توانید برای ذخیره دارایی‌های خود به آن اعتماد کنید. در کنار همه این‌ها مهم است که حتی زمانی که دارایی‌های خود را قفل کرده‌اید، خدمات بازیابی رمز عبور کیف پول اتریوم را برای هر شرایط اضطراری در دسترس داشته باشید.

امنیت کیف پول میست والت

کیف پول میست والت کلید خصوصی شمارا در رایانه شما ذخیره می‌کند و نه در سرورهای شخص ثالث مانند برخی کیف پول‌ها. این بدان معناست که امنیت کیف پول شما در دستان شماست و آن را نسبت به زمانی که در سرورهای آنلاین ذخیره می‌شود آسیب‌پذیرتر می‌کند.

کیف پول mist همچنین دارای گزینه‌های کیف پول چند امضایی است که امکان چندین حساب را فراهم می‌کند؛ بنابراین، می‌توان تنها یک کیف پول میست والت با چندین امضا داشت. با اقدامات امنیتی کافی مانند خدمات بازیابی، نظارت بر ورود امضاکنندگان و مجوز تراکنش‌ها آسان‌تر است.

چرا از میست والت باید استفاده کنیم؟

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باید کیف پول میست والت اتریوم را انتخاب کنید، منبع باز بودن آن است. درنتیجه، هرکسی می‌تواند به‌راحتی کدها و تراکنش‌ها را بررسی کرده و باگ‌ها را شناسایی کند؛ بنابراین، اگر نقصی وجود داشته باشد، می‌توان آن‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر برطرف کرد زیرا می‌تواند باعث آسیب یا ضرر قابل‌توجهی شود.

 میست والت یکی از امن‌ترین کیف پول‌ها برای نگهداری اتریوم و هر توکن مبتنی بر ERC-20 است زیرا توسط تیم پشت شبکه اتریوم ساخته‌شده است. درنتیجه، بلاک چین اتریوم و کیف پول mist شباهت‌ها و توافق‌های زیادی با هم دارند. استفاده از کیف پول ساده است زیرا برخلاف کیف پول‌های دیگر که استفاده از آن‌ها دشوار است، رابط کاربری پیچیده‌ای ندارد. همچنین این کیف پول از شهرت برجسته‌ای برخوردار است. با وجود سرویس بازیابی رمز عبور کیف پول اتریوم مناسب، از دست دادن دارایی خود در صوربت سرقت تا حدودی غیرممکن می‌شود؛ بنابراین، اگر دارایی‌های مبتنی بر اتریوم دارید، باید آن‌ها را در کیف پول mist خود ذخیره کنید. همچنین ازآنجاکه این کیف پول سازگاری کاملی با انواع پلتفرم‌ها دارد بسیار کیف پول محبوبی به‌حساب می‌آید.

نقد و بررسی Mist Wallet به‌صورت کلی

  • سازگاری سیستم: کیف پول میست والت اتریوم با کامپیوترهایی که روی سیستم‌عامل‌های Windows، Mac OSX، Linux کار می‌کنند، سازگار است.
  • کدام ارزها را می‌توانم در میست والت ذخیره کنم؟ کیف پول به شما امکان می‌دهد اتر و تمام توکن هایی که در پلتفرم اتریوم ایجاد شده‌اند را ذخیره کنید.
  • محدودیت‌های ذخیره‌سازی: Mist هیچ محدودیتی برای تعداد توکن هایی که می‌توانید ذخیره یا برداشت کنید اعمال نمی‌کند.
  • امنیت: با توجه به طراحی آن توسط توسعه‌دهندگانی که اتریوم را ایجاد کرده‌اند، Mist به‌طورکلی به‌عنوان امن‌ترین کیف پول برای ذخیره اتر در نظر گرفته می‌شود. کیف پول تمام داده‌ها را در رایانه شما ذخیره می‌کند و شما را به تنها نهادی تبدیل می‌کند که کلیدهای خصوصی و همچنین وجوه خود را کنترل می‌کند. این کیف پول همچنین از چند امضا برای افزایش امنیت وجوه شما استفاده می‌کند، زیرا برای دسترسی به توکن های شما به امضاهای بیشتری از مکان های مختلف نیاز دارد.

سوالات متداول

کدام ارزها را می توان در میست والت ذخیره کرد؟

کیف پول میست والت برای ذخیره سازی اتر و تمام توکن های مبتنی بر اتریوم مناسب است.

آیا کیف پول میست والت محدودیت در ذخیره سازی دارد؟

این کیف پول هیچگونه محدودتی در ذخیره سازی توکن ها ایجاد نمی کند.

کیف پول میست والت با چه ابزارهایی سازگار است؟

این کیف پول با ویندوز، لینوکس و مک سازگار است.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن