کیف پول اسکتر scatter

کیف پول اسکتر scatter، یک کیف پول ارز دیجیتالی است که به کاربران امکان امضای تراکنش‌ها در شبکه‌های مختلف را فراهم می‌آورد. همچنین اطلاعات شخصی را بدون ارائه هیچ نوع اطلاعات امنیتی، در اختیار اپلیکشن‌های غیر متمرکز قرار می‌دهد. اگر با شبکه اتریوم آشنا باشید، می‌توان کارکرد اسکتر را چیزی شبیه به متامسک عنوان کرد.

اگر در جهان رمزارزها تازه کار هستید، بهتر است به زبان ساده به شما بیان کنیم که اسکتر، ابزاری برای مدیریت اطلاعات در بستر بلاک چین EOS برای انتقال و مدیریت ارزهای دیجیتالی است. در ادامه با ارزکت همراه ما باشد تا به بررسی جامع کیف پول اسکتر scatter بپردازیم.

آموزش نصب کیف پول اسکتر scatter

آموزش نصب کیف پول اسکتر scatter

اولین قدم برای نصب کیف پول scatter، تهیه آن از یک وبسایت معتبر است. برای اینکار به سایت رسمی کیف پول اسکتر scatter مراجعه کرده و نسخه اصلی کیف پول اسکتر scatter را دانلود کنید. پس از طی کردن مراحل نصب و ایجاد این کیف پول، صفحه Mnemonic را مشاهده خواهید کرد. بهتر است کد ریکاوری که کیف پول اسکتر scatter به شما می‌دهد را به صورت فیزیکی در یک برگه‌ای بنویسید.

این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در صورت حذف شدن نرم افزار کیف پول اسکتر scatter خود و از بین رفتن آن، شما می‌توانید با داشتن کد ریکاوری، دارایی‌های خود را بازگردانی کنید. به این نکته دقت داشته باشید که به هیچ وجه این کد را برای کسی فاش نکنید و نزد خود نگه دارید.

بعد از آن مسیری به منظور ایجاد نسخه اتوماتیک پشتیبانی را انتخاب کنید. برای سادگی این امر، ما Choose Automatic Backup Location را انتخاب می‌کنیم. تبریک میگویم، هم اکنون نصب کیف پول اسکتر   scatter به پایان رسید. در مرحله بعدی لازم است تا یک هویت در بستر بلاک چین EOS ایجاد کنید.

ساخت حساب کاربری EOS برای کیف پول اسکتر scatter

ساخت حساب کاربری EOS برای کیف پول اسکتر scatter

پس از انتخاب گزینه Vault و ساخت کلید جدید، سه کلید عمومی دریافت می‌کنید. این سه کلید عبارتند از؛ کلید عمومی شبکه ترون، کلید عمومی بلاک چین اتریوم و همچنین کلید عمومی شبکه EOS هستند. به منظور دریافت کلید عمومی جدید شما می‌‎توانید گزینه Export را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از کد QR کد جدید را در یک فایل متنی ذخیره کنید.

با توجه به اینکه بستر EOS بر اساس ساخت حساب‌های کاربری است، پس در این صورت ساخت اکانت یا حساب کاربری در آن مانند اضافه نمودن حساب کاربری جدید در لینوکس، مک یا ویندوز است. ساخت حساب کاربری جدید در این شبکه، به منابع محاسباتی نیاز دارد و به پایان رساندن این فرآیند تنها از سوی کاربر امکان پذیر نیست. برای تکمیل ساخت یک حساب کاربری، بایستی از یک شخص دیگری کمک بخواهید یا از سرویس های ایجاد حساب کاربری بهره ببرید.

اگر عبارت Eos Account Creation را در موتور گوگل جست‌وجو کنید، موارد مختلفی را در نتایج خود نشان خواهد داد. EOSVibes یکی از سرویس‌هایی است که برای ایجاد حساب کاربری در این شبکه استفاده می‌شود. به منظور داشتن امنیت بیشتر در حساب کاربری خود، توصیه می‌کنیم تا از دو کلید عمومی و خصوصی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: خرید پول دیجیتال

ریسک های موجود با کیف پول اسکتر scatter

اگر EOS را از یک صرافی ارز دیجیتال خریداری می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید تا آن را در کیف پول صرافی ذخیره کنید. این مورد یک راه ‌حل کوتاه ‌مدت به حساب می‌آید، زیرا در حال برنامه‌ریزی برای انجام معامله با EOS هستید، خوب است.

اگر قصد دارید رمزارز EOS خود را برای مدت طولانی نگه‌دارید، ما به شما کیف پول خود صرافی‌ها را به دو دلیل اساسی توصیه نمی‌کنیم:

  • صرافی‌ها به طور مرتب توسط هکرها مورد هدف قرار می‌گیرند. از این طریق ممکن است تا کلیدهای خصوصی خود را از دست داده و دیگر کنترلی روی حساب خود نداشته باشید.
  • نگه داشتن دارایی‌های رمزنگاری شده خود در کیف پول صرافی‌ها، آن‌ها را در معرض خطرات غیرضروری نیز قرار می‌دهد. این را بدانید که اگر از یک شخص آگاه به مسائل ارزهای دیجیتالی بپرسید، او نیز به شما توصیه خواهد کرد تا در اسرع وقت دارایی‌های خود را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید.

سخن آخر

سخن آخر

از آنجایی که EOS یک پروژه بزرگ و محبوبی است، گزینه‌های زیادی در انتخاب کیف پول مناسب وجود دارد که کیف پول اسکتر scatter نیز از دسته کیف پول‌های بسیار مناسب برای ذخیره EOS است. کیف پول سخت افزاری Trezor و کیف پول Jaxx Liberty دو مورد از کیف پول‌های قابل اطمینان در این زمینه هستند. اگر قصد دانلود و استفاده یکی از کیف پول‌های بالا را دارید، اطمینان حاصل کنید تا به وب سایت رسمی کیف پول مورد نظر مراجعه کرده و آن را از هیچ وب سایت شخص ثالثی دانلود‌ نکنید.

بعد از آن‌که که کیف پول EOS را نصب کردید، از امنیت آن نیز اطمینان حاصل کنید. این مورد شامل استفاده از رمزهای عبور قوی و ایمن و همچنین به روز نگه داشتن برنامه های آنتی ویروس رایانه شما می‌باشد. در پایان هرکاری که انجام می‌دهید، سعی کنید تا کلیدهای خصوصی و عبارت بازیابی خود را ایمن نگه دارید.

بیشتر بدانید: خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

سوالات متداول

در استفاده از کیف پول صرافی EOS احتمال بروز چه مشکلاتی وجود دارد؟

خطر هک شدن، یکی از مشکلات عمده‌ای است که صرافی‌ها را تهدید می‌کند. به همین دلیل ما به شما استفاده از کیف پول اسکتر scatter را توصیه می‌کنیم.

کیف پول اسکتر scatter چگونه کار می‌کند؟

این کیف پول با ارائه اطلاعات شخصی شما (بدون ارسال اطلاعات امنیتی)، به اپلیکیشن‌های غیر متمرکز نقل و انتقالات شما را انجام می‌دهد.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.