معرفی بهترین کیف پول های ریپل!

بهترین کیف پول های ریپل، یکی از مزایا و امکانات ارز دیجیتال، ذخیره‌سازی به دور از واسطه‌ و اشخاص ثالث می‌باشد. این دارایی‌ها که رمزنگاری شده اند به طور کلی به دارندگان این اجازه را می‌دهند که دارایی‌ خود را به ولت آنلاین یا آفلاین سازگار با آن پرتفوی ارسال کنند. اگر از دارندگان ارز دیجیتال ریپل باشید؛ احتمالا دنیال بهترین کیف پول ریپل خواهید بود.

بهترین کیف پول های ریپل، این نوآوری و پدیده در ذخیره‌سازی آزادی عمل بیشتری به دارندگان ارزدیجیتال می‌دهد. با این حال این آزادی ممکن است مسئولیت های بیشتری را بر شخصی که دارنده ارز دیجیتال هست بگذارد.

به دلیل اینکه مسئولیت مراقبت از دارایی و اعمال موارد امنیتی و احتیاطی مناسب بر عهده خود شخص دارنده دارایی خواهد بود و نه اشخاص ثالثی مانند بانک‌ یا موسسات اعتباری.

با کمی مطالعه در مورد دنیای ارز دیجیتال حتما متوجه خواهید شد که برای ذخیره‌سازی یک یا چندین ارز دیجیتال، به ولت یا کیف پول نیاز دارید. که ما در این مقاله بهترین کیف پول های ریپل را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای دریافت بهترین کیف پول های ریپل، امکان ذخیره دارایی‌ها در یک ولت شخصی، کاربر را مجبور می‌کند که از اطلاعات شخصی خود مانند پسورد و عبارات پشتیبان محافظت کند و در برابر افرادی که به دنبال کلاهبرداری یا سرقت های اینترنتی هستند محافظت کند و هوشیار باشد.

مطلب پیشنهادی: بررسی اجمالی ولت کوینومی

نحوه انتقال ریپل به کیف پول

بهترین کیف پول ریپل XRP Wallet چیست؟

بهترین کیف پول های ریپل، که یک ارزدیجیتال اصلی هم محسوب می‌شود در ایکس‌آر‌پی لجر وجود دارد. این بلاک چین که بدون مجوز می‌باشد، منبع باز و غیرمتمرکز دارد که قابلیت و امکان تایید و تسویه تراکنش‌ها در کمتر از 3 تا 5 ثانیه را دارد می‌باشد.

بهترین کیف پول های ریپل، چندین بار این ادعا را داشته که ارز ریپل و سیستم بلاک چین ایکس‌آر‌پی لجر مستقل از شرکت ریپل می‌باشد، و به همین دلیل ریپل، از روش خاصی برای ارز دیجیتال ریپل XRP و بلاک چین آن استفاده می‌کند.

با یک ولت پول که از ارز دیجیتال ریپل را پشتیبانی می‌کند، کاربران می‌توانند به وجوه و دارایی خود دسترسی داشته و با استفاده از ترکیبی از موارد امنیتی و کلید خصوصی و عمومی، تراکنش‌های خود را امضا کنند.

پنج پیشنهاد اول از بهترین کیف پول ‌های ریپل

  • از بهترین کیف پول ‌های ریپل، ولت لجر نانو اس Ledger Nano S یکی از ساده و ارزان ترین ذخیره ساز هاست. از مزایا می‌توان به پشتیبانی آفلاین و استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت بدنه این دستگاه، قابل اعتماد و معتربر ترین کیف پول سخت افزاری، کاربر پسند هست، ولت برای اجرای تراکنش‌ها باید به کامپیوتر شخصی حتما متصل باشد، پشتیبانی از امکان چند امضایی برای تایید یا رد تراکنش ها، قطع شدن دستگاه پس از یک دوره عدم استفاده، و پشتیبانی از کلمه عبور.
  • یکی از بهترین کیف پول ‌های ریپل، استفاده از ولت لجر نانو ایکس هست که از مزایای این ولت می‌توان به استفاده آسان، امنیت بالا، همگام با دیفای، ظاهر مقاوم و جذاب، رابط کاربرپسند، دارای برنامه‌های کاربردی در نسخه موبایل و رایانه‌ شخصی.
  • سومین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول های ریپل، ولت ترزور مدل Trezor Model T هست که از مزایای این ولت می‌توان به منبع باز بودن، صفحه‌نمایش رنگی، استفاده آسان و راه‌اندازی سریع و پشتیبانی از ریپل و ۱۶۰۰ ارز دیجیتال دیگر اشاره کرد و از معایب این ولت به قیمت بالا و پشتیبانی فقط از نسخه اندروید اشاره کرد.

انتقال ریپل به تراست ولت

  • چهارمین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول های ریپل، ولت کوبو Cobo هست که جزء قوی‌ و امن‌ترین انتخاب‌های موجود در بازار هست و از مزایا این ولت می‌توان به صفحه نمایش تقریبا بزرگ و امکان دسترسی به کیبورد کامل، این ولت هیچ‌گاه به وسیله ارتباطی دیگری متصل نخواهد شد، اگر ولت دستکاری شود تمامی اطلاعات و داده های داخل ولت پاک خواهد شد و در نهایت به منبع باز بودن برنامه ولت اشاره کرد.
  • پنجمین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول های ریپل، تراست ولت Trust Wallet می‌باشد. ولت غیر حضانتی هست که اطلاعات هیچ یک از کاربران را در سرور خود ذخیره نخواهد کرد. از مزایا می‌توان به استفاده آسان، رایگان بودن، ذخیره‌سازی چندین ارز دیجیتال مانند ریپل، امکان استیکینگ تعداد زیادی ارز دیجیتال و کسب سود، سازگاری با نسخه اندروید و ios اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی: آشنایی با رمز ارز YFI

چهار پیشنهاد بعدی از بهترین کیف پول ‌های ریپل

  • ششمین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول های ریپل، مت ولت Math Wallet، یکی از ولت های محبوب در دنیای ارز دیجیتال هست که قابلیت ذخیره‌سازی بیش از سه هزار توکن را دارد. از مزایا می‌توان به رابط کاربرپسند و زیبا، دارای چند پلتفرم، پشتیبانی از ارز های متنوع و از معایب می‌توان به پایگاه داده کاربری کوچک و برخورد با باگ های مختلف.
  • هفتمین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول های ریپل، ولت سیف پال SafePal، دارای سخت‌افزار و نرم‌افزار با امنیت بسیار بالایی هست که در اختیار سرمایه‌گذار و معامله‌گر های ارز دیجیتال قرار داده شده است از مزایا می‌توان به استفاده آسان برای افراد تازه‌کار و علاقه مند به بازار رمز ارزها، وجود یک مکانیزم و سیستم خود تخریب در برابر حملات مخرب سایبری، قابل استفاده دو نسخه سخت‌افزار و نرم‌افزاری و استفاده از بایننس بدون نیاز به احراز هویت اشاره کرد.
  • هشتمین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول ریپل، ولت کوینومی Coinomi، پشتیبانی از هزار پانصد دارایی رمزنگاری شده، استفاده رایگان و آسان، دارای امنیت بالا و پنهان کردن آی‌پی، ذخیره‌سازی کلید خصوصی در موبایل، تعامل با شیپ‌شیفت و چنجلی برای ترید ارز دیجیتال. و از معایب می‌توان به هیچ گونه ریگولاتوری بر ولت نظارت ندارد، منبع باز نیست و عدم پشتیبانی از اکثر رمزارزها.
  • نهمین پیشنهاد ما از بهترین کیف پول های ریپل، اتومیک ولت، پشتیبانی از اکثر شبکه‌های بلاک چین، امکان تبدیل ارزهای دیجیتال خود به رمزارزهای دیگر، کاربری زیبا و رابط کاربر پسند، امکان تبدیل بیش از پانصد کوین و توکن، امکان ذخیره سازی کلیدهای خصوصی کاربر در دستگاه به صورت رمزگذاری شده و دارای پایگاه داده و کاربری بزرگ.

بهترین ریپل والت

مطلب پیشنهادی: بیت کوین کش چیست؟

سخن نهایی

امیدواریم این مطلب از ارزکت که در رابطه با بهترین کیف پول های ریپل بود، مورد توجه شما عزیزان باشد.

سوالات متداول

بهترین کیف پول‌های ریپل کدامند؟

ولت های مختلف و متنوعی وجود دارد نظیر کوینومی، اتومیک ولت، سیف پال، مت ولت، تراست ولت، کوبو، ولت ترزور، ولت لجر نانو ایکس و ولت لجر نانو اس و ... می‌توان اشاره کرد.

آیا کیف پول های ریپل از امنیت بالایی برخوردار هستند؟

بله، بستگی به ولتی دارد که استفاده می‌کنید. Exodus، Abbra، Exarpy، Edge و Atomic از جمله بهترین کیف پول‌های ریپل ویندوزی هستند.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.