کیف پول سولت sollet

این کیف پول یکی از شبکه‌های پلتفرم سولانا است. این والت بستر مناسبی را برای مبادلات رمز ارزها نیز فراهم کرده است. خیلی از افرادی که در دنیای کریپوتو کارنسی مشغول به کار هستند، تمایل دارند تا از شبکه سولانا، برای مبادلات خود بهره ‌ببرند. دلیل این امر کارمزد ارزان و سرعت بالای شبکه سولانا است. کیف پول سولت sollet نیز بستر خوبی را به این منظور فراهم آورده است. در ادامه با سایت ارزکت، همراه ما باشید تا به بررسی کلی کیف پول سولت sollet بپردازیم.

کیف پول سولت sollet چیست؟

کیف پول سولت Sollet، کیف پولی مبتنی بر وب می‌باشد که حالت non-custodial یا همان غیر حضانتی  نیز دارد. واژه‌ی غیر متصدی بکار برده شده برای این کیف پول بدین معناست که، سولت هیچ نقشی در ذخیره کلید خصوصی کاربران ندارد. این کیف پول به وسیله تیم پروژه Serum طراحی و تبیین شده است. همچنین به کاربران خود در حوزه مدیریت توکن‌ها و ارزهای سولانا کمک می‌کند. 

کیف پول سولت sollet، افزونه‌ای هم در مرورگر دارد که امکان مدیریت دارایی‌ها در بستر بلاک چین سولانا را به کاربران خود می‌دهد. قابلیت‌های این کیف پول تنها به نقل و انتقال ارزها محدود نمی‌شود. تعامل و ارتباط با سایر اپلیکیشن‌های غیر متمرکز، یک از مزایای استفاده از کیف پول سولت sollet است.

مطلب پیشنهادی: پرفکت مانی

کیف پول سولت sollet چیست؟

نصب و راه اندازی sollet

نصب و راه اندازی کیف پول سولت sollet اصلا کار سختی نیست. شروع کار با این کیف پول، تنها چند دقیقه طول می‌کشد. ابتدا باید به وبسایت رسمی سولت (sollet.io) مراجعه کنید. بعد از ورود به سایت به قسمت  بعد از ورود به سایت، به قسمت seed words بروید. این بخش مجموعه‌ای از واژه‌هایی است که به شما اجازه دسترسی به دارایی‌هایتان را می‌دهد.

در روزهای ابتدایی پیدایش فناوری بلاک چین، برای ایجاد یک کیف پول دیجیتالی، بایستی فهرستی از شماره‌ها و حروفی را نگارش می‌کردید. این فهرست‌ها بسیار حجیم و بزرگ بودند. ولی این روزها با پیشرفت حوزه رمز ارزها، شما قادر هستید تا به راحتی با دریافت ۱۲ کلمه، کار خود را آغاز کنید.

همچنین کیف پول سولت sollet، به شما ۲۴ کلمه می‌دهد که باید در مکانی امن نگهداری کنید. بعد از ذخیره این واژه‌ها باید کلمات را ذخیره و تایید کنید. پس از آن تعیین یک رمز عبور برای کیف پول اختیاری است. اما توصیه ما این است که رمز عبوری را برای ورود به کیف پول تعریف کنید.

نحوه استفاده از سولت sollet

به احتمال زیاد، یکی از اولین چالش‌هایی که هر فرد ممکن است در استفاده از این کیف پول با آن مواجه شود، انتقال توکن است. برای اضافه کردن توکن مورد نظر به کیف پول، باید آدرس قرارداد آن توکن را به بخش add token کیف پول خود وارد کنید. برای دریافت توکن نیز تنها کافیست، گزینه receive را بزنید و آدرس را به شخص فرستنده بفرستید.

اگر توکن‌های اتریومی داشته باشید، سولت به شما این اجازه را می‌دهد تا توکن‌های خود را به توکن‌ها SOL تبدیل کنید. برای انجام این امر شما می‌توانید از متامسک استفاده کنید.

نحوه بازیابی کیف پول سولت sollet

نحوه استفاده از سولت sollet

در صورت داشتن کلمات ریکاوری، بازیابی دارایی‌ها کار چندان دشواری نیست. برای این کار تنها کافیست تا بر روی لینک بازیابی کلیک کنید و گزینه Restore Wallet را انتخاب کنید. این لینک در قسمت زیر جعبه‌ای قرار دارد که به شما امکان ساخت یک کیف پول را می‌دهد. در کیف پول سولت sollet به کلمات ریکاوری، seed words می‌گویند. 

سپس بعد از بازیابی دارایی‌ها، می‌توانید رمز عبور قبلی خود را نیز وارد کنید. در صورت تمایل می‌توانید رمز عبور جدیدی را برای کیف پول خود تعریف کنید. بعد از تایید اطلاعات خود کیف پول شما بازیابی خواهد شد.

توکن SOL چیست؟

این ارز نوعی توکن حمایتی است که در بستر بلاک چین فعالیت می‌کند. در حالت کلی سولانا نوعی پروژه‌ای منبع باز محسوب می‌شود که پلتفرمی در مقیاس وب دارد. این شبکه اپلیکیشن‌ها و بازاری امن، مقیاس پذیر و سریعی را برای شما فراهم می‌کند. این سیستم تقریبا ۶۵۰۰ تراکنش را در ثانیه به راحتی مدیریت می‌کند. بلاک تایم آن نیز به صورت تقریبی، حدود ۴۰۰ میلی ثانیه است.

البته باید به این نکته توجه کرد که این مقدار نهایت توان شبکه نیست. این پلتفرم قابلیت مدیریت ۷۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را نیز دارد.

بیشتر بدانید: خریداری بیت کوین

سخن آخر

فضای مورد استفاده در دیفای به سرعت قابل توجهی در حال رشد است. با گسترش انواع پروژه‌های خلاقانه، دیگر حتی نمی‌توان حدس زد که امکانات و خدمات بعدی در این زمینه چه خواهد بود. همچنین با کمک این ولت می‌توانید مبادلات رمز ارزی را در بستر سولانا با سرعت بیشتر و کارمزد کمتری انجام دهید. امکان اتصال به کیف پول متامسک و نقل و انتقال سریع آسان دارایی یا صرافی مانند FTX وجود دارد.

توکن SOL چیست؟

کیف پول سولت نیز یکی از این پروژه‌های خلاقانه‌ای است که تحت بلاک چین سولانا فعالیت می‌کند. با خدمات و امکاناتی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، آینده‌ی روشنی را می‌توان برای آن متصور بود.

سوالات متداول

کیف پول سولت sollet چیست؟

در واقع، کیف پول سولت Sollet از جمله کیف پول هایی است که مبتنی بر وب فعالیت میکنند. همچنین این کیف پول حالت non-custodial یا غیر حضانتی نیز دارند.

کدام کیف پول ها از ارز سولانا پشتیبانی می‌کنند؟

شما برای استفاده از ارز سولانا می‌توانید از کیف پول سولت، اتمیک والت، متامسک و غیره استفاده کنید.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن