آموزش کامل کار با کیف پول مث والت math wallet

کیف پول مث والت math wallet، یکی از مشهورترین والت‌های کریپتویی است. این کیف پول با داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد خود، طیف گسترده‌ای از رمز ارزها و ارزهای دیجیتالی گوناگون را پشتیبانی می‌کند. شاید تنها برخی از کیف پول‌های موجود در بازار مانند، تراست والت و متامسک محبوبیت بیشتری نسبت به کیف پول مث والت math wallet داشته باشند.

اگر این کیف پول کمی وضعیت یکپارچگی و پشتیبانی از نرم افزارهایش را بهبود ببخشد، احتمالا می‌تواند تبدیل به رقیبی سرسخت، برای کیف پول‌های محبوب شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کلی کیف پول مث والت math wallet بپردازیم. بنابراین در ارزکت همراه ما باشید.

مث والت چیست؟

مث والت چیست؟

این کیف پول، یک والت دیجیتالی است که روی گوشی‌های موبایل نصب می‌شود. البته از نسخه تحت وب آن نیز می‌توان استفاده کرد. همچنین این والت با ماشین مجازی اتریوم نیز سازگار بوده و از مرورگرهایی مانند dApps و NFT پشتیبانی می‌کند. همینطور موسسه مث، پروژه‌های دیگری مانند، Math Chain، Math Swap و Math Vault را ساخته و توسعه داده است. که امکان دسترسی به این موارد از طریق کیف پول مث والت math wallet را به ما می‌دهد.

امروزه دو نسخه از این کیف پول به نام‌های Math Wallet5 و Math Wallet در حال توسعه می‌باشد. هر کدام از این کیف پول‌ها قابلیت‌های منحصر به فردی را برای خود دارند. مث والت تعداد بیشتری از ارزهای دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند. اما نسخه ۵ آن تنها با وب ۳ و ماشین مجازی اتریوم سازگار است. خدمات این والت به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد اما بایستی به این موضوع دقت کنید که کارمزد شبکه اتریوم ممکن است گاهی اوقات گران باشد.

بیشتر بدانید: ووچر چیست

راه اندازی کیف پول مث والت math wallet

به منظور راه اندازی کیف پول مث والت، تنها کافی است تا پس از دانلود و نصب، آن را باز کرده و بلاک چین مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از این مرحله، نسخه آزمایشی برای شما فراهم خواهد شد. برای اضافه نمودن کیف پول‌های بیشتر و اتصال به پلتفرم به شبکه‌های دیگر، باید از تب در سمت بالا، شبکه جدید را اضافه نمایید.

هنگام ساخت کیف پول، شبکه به شما پیشنهاد می‌کند تا یک نسخه پشتیبان از کیف پول خود تهیه کنید. برای دستیابی به این کار، عبارت بازیابی را مشاهده خواهید کرد. گم شدن و فراموشی این عبارت برابر است با از دست رفتن دارایی‌های شما. پس به خوبی از این عبارات نگهداری کنید.

رابط کاربری math wallet

رابط کاربری math wallet

در حالت کلی سه بخش در منوی زیرین این کیف پول موجود است. بخش اول به دو قسمت کلکسیون‌ها و دارایی‌های NFT، تقسیم می‌شوند. در سمت چپ بالای صفحه، ۳ نوار دیده می‌شود. گوشه سمت راست بالا نیز سه نقطه وجود دارد که به کاربران امکان اسکن کد QR را خواهد داد.

در دومین بخش از تب‌های اصلی نیز گزینه dApps را خواهیم دید. این قسمت قابلیت جستجو و یا اضافه کردن به صورت دستی نرم افزارهای غیر متمرکز برای کاربران فراهم خواهد بود. در تب پایانی نیز قادر خواهیم بود تا تنظیمات کیف پول را به شکل دلخواهمان تغییر دهیم. مواردی مانند تنظیمات عمومی، امنیت کیف پول و لیست آدرس‌ها در این بخش قرار گرفته‌اند.

بکاپ گیری و ذخیره کلیدهای خصوصی

math wallet، کیف پول‌های خصوصی را در نسخه‌های موبایلی و تحت وب، ارائه می‌دهد. این کلید‌ها شامل کاراکترهایی است که با یکدیگر نا مرتبط هستند، که بایستی به شکل امن ذخیره شوند. در صورت از دست رفتن رایانه و یا گوشی موبایل و حتی حذف شدن نرم افزار، باید با استفاده از این عبارات حساب خود را بازیابی کنید.

توصیه ما این است که از روشی فیزیکی برای ذخیره کلیدهای خصوصی خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که پشتیبان‌ها و سایر درگاه‌های مرتبط هیچ وقت از شما کلید خصوصی نمی‌خواهند، پس مراقب کلاهبرداران باشید.

مطلب پیشنهادی: کیف پول ارز دیجیتال

مرورگر درون برنامه‌ای dApps

از دیگر قابلیت‌ها کیف پول مث والت، داشتن مرورگر درون برنامه‌ای یا dApps است. شاخه بندی‌های مختلفی مانند DeFi، MVB، Staking، Data، Tools، Exchange، Bridge وجود دارد که امکان جستجو و افزودن برنامه‌ها را به ما می‌دهد.

مزایای کیف پول مث والت

مزایای کیف پول مث والت

از مهم ترین قابلیت‌های کاربردی کیف پول مث والت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرورگر dApps
  • دفترچه آدرس
  • کلکسیون NFT
  • DeFi درون برنامه‌ای
  • پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری

همچنین از دیگر مزایای این کیف پول نیز می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • رابط کاربری آسان
  • الزام به تهیه نسخه پشتیبان
  • بهره گیری از وب ۳
  • پشتیبانی طیف وسیعی از بلاک چین‌ها

نتیجه گیری

کیف پول مث والت math wallet را می‌توان، یکی از کاربردی‌ترین و بهترین پلتفرم‌ها برای ذخیره سازی و استیک ارزهای دیجیتالی دانست. شما با کمک این پلتفرم قادر هستید تا در بسترهای مختلفی فعالیت داشته باشید. به نوعی می‌توان عنوان کرد که کیف پول مث والت math wallet در تلاش است تا تمامی نیازهای یک سرمایه گذار بازار ارزهای دیجیتالی را رفع کند.

سوالات متداول

مزایای استفاده از کیف پول مث والت math wallet چیست؟

از مزایای این کیف پول می‌توان به رابط کاربری آسان، پشتیبانی گسترده، دفترچه آدرس، مرورگر dApps، کلکسیون NFT و غیره، اشاره کرد.

مرورگر dApps چیست؟

نوعی مرورگر درون برنامه‌ای کاربران را به صرافی‌های مورد تایید پلتفرم، متصل می‌کند. از این طریق شما می‌توانید به راحتی به مبادله ارزهای دیجیتالی خود بپردازید.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.