آموزش کار با کیف پول بلو ولت

کیف پول‌های زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارند که به‌نوعی نیازهای کاربران را در این راستا برآورده می‌کنند. در این مقاله از سایت ارز دیجیتال می‌خواهیم در رابطه با کیف پول بلو ولت و جنبه‌های مختلف آن به گفتگو بپردازیم. پس باما همراه باشید.

بلو ولت چیست؟

بلو ولت چیست

بلو ولت یک کیف پول بیت کوین غیرقانونی با ویژگی‌های پیشرفته است و با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی‌شده است.BlueWallet هم برای مبتدیان و هم برای کاربران حرفه‌ای یک انتخاب عالی است، BlueWallet برای iOS و Android به‌صورت اپلیکیشن در دسترس است و همه چیزهایی را که از یک کیف پول نرم‌افزاری نیاز دارید را دارد.

Blue Wallet با چندین کیف پول سخت‌افزاری از جمله Coldcard سازگار است، بنابراین می‌توانید این دو را برای انجام تراکنش وصل کنید.این بدان معنی است که شما بهترین‌های هر دو دنیا را دریافت می‌کنید، یعنی یک کیف پول سخت‌افزاری ایمن و یک کیف پول نرم‌افزاری با استفاده آسان.

اما چه چیزی BlueWallet را این‌قدر خوب می‌کند؟ این شرکت جنبه‌های فنی و فلسفی بیت کوین را درک کرده و یک کیف پول نرم‌افزاری برای پاسخگویی به آن‌ها ساخته است. به طور خلاصه، BlueWallet به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقل باشند که هدف اصلی بیت کوین نیز همین است.

همچنین شما می‌توانید اطلاعات جامعی در رابطه با پرفکت مانی و نحو خرید و فروش آن از صرافی آنلاین ارزکت به دست آورید.

ویژگی‌های بلو ولت

در بلو ولت تجربه کاربر مورد توجه قرار گرفته است و به طرز ماهرانه‌ای با ویژگی‌هایی امنیتی مجهز شده است.

در زیر ویژگی‌های کلیدی BlueWallet و اینکه چرا آن را به کسانی که تازه وارد بیت کوین می‌شوند و کهنه‌کارهای باتجربه توصیه می‌کنم، آمده است.

بلو ولت یک نرم‌افزار متن باز است

مانند Coldcard، BlueWallet نرم‌افزار خود را منبع باز می‌کند تا اشخاص ثالث بتوانند کد را بازجویی کنند تا مطمئن شوند از باگ ها اشکالات ایمن است.این در حالی است که همه کیف پول‌ها – سخت افزار یا نرم‌افزار – منبع باز نیستند، به این معنی که شما کورکورانه به شرکت اعتماد دارید که هیچ باگ یا بدتر از آن وجود ندارد.

شما می‌توانید از طریق ارزکت به فروش تتر بدون احراز هویت بپردازید.

قابلیت استفاده در دسکتاپ و موبایل

ثبت نام در بلو ولت

بلو ولت هم روی دسکتاپ و هم روی تلفن همراه (iOS و Android) ارائه می‌شود که انعطاف پذیری را در دستگاه دلخواه شما فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند با یک گوشی هوشمند یا با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه وظایف روزمره خود را با استفاده از بلو ولت به‌خوبی انجام دهند بدون اینکه نگرانی بابت عملکرد اپلیکیشن داشته باشند.

BlueWallet یک کیف پول فقط برای بیت کوین است

مانند Coldcard، بلو ولت یک کیف پول فقط بیت کوین است به این معنی که آن‌ها به توسعه حریم خصوصی و امنیت بیت کوین اختصاص دارند.

این بدان معناست که آن‌ها هیچ تلاشی برای ادغام آلتکوین های جدید در کیف پول را ندارند. در عوض، تلاش آن‌ها بر نوآوری و بهبود تجربه بیت کوین متمرکز است.

می‌توانید چندین کیف پول در BlueWallet ایجاد کنید

BlueWallet به شما این امکان را می‌دهد که به تعداد دلخواه کیف پول درون برنامه ایجاد کنید. اگر می‌خواهید دارایی‌های بیت کوین خود را در پات های مختلف جدا کنید، این ویژگی برای شما بسیار مفید است.

همچنین می‌توانید انواع کیف پول‌های مختلفی مانند Lightning، “watch only” و multisig ایجاد کنید.

ادغام با لایتینگ

شبکه لایتنینگ یک پروتکل پرداخت لایه دو است که در بالای بلاک چین بیت کوین قرار دارد. پرداخت های همتا به همتا را بسیار سریع‌تر از شبکه لایه یک بیت کوین انجام می‌دهد.

می‌توانید با استفاده از گره BlueWallet یک کیف پول لایتنینگ ایجاد کنید یا اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید، می‌توانید آن را به گره خود متصل کنید.

پشتیبانی از Multisig

Multisig (Multisignature) به نیاز به چندین کلید برای مجوز تراکنش بیت کوین، به جای امضای واحد از یک کلید اشاره دارد.این ویژگی یک لایه امنیتی بیشتری را هنگام انجام تراکنش‌های بیت کوین اضافه می‌کند. اگر حجم معاملات شما زیاد است، استفاده از آن را توصیه می‌شود.بلو ولت به شما این امکان را می‌دهد که چیزی را که “Multisig Vault” می نامد ایجاد کنید. این یک کیف پول مولتی سیگ بومی بسیار امن با عبارت seed و تراکنش‌های نیمه امضاشده (PBSTs) است.

کنترل کارمزد و تراکنش

کنترل کارمزد

کارمزد تراکنش بیت کوین بسته به شلوغی شبکه همیشه در نوسان است. با در نظر گرفتن این موضوع، BlueWallet ابزاری برای کنترل میزان پرداخت شما فراهم می‌کند.

قبل از انجام تراکنش، یک تخمین کارمزد و گزینه کاهش یا افزایش کارمزد به شما داده می‌شود (هر چه کارمزد بالاتر باشد، تراکنش سریع‌تر است) بسته به ترجیح شما.

همچنین اگر متوجه شدید که اشتباهی مرتکب شده‌اید یا مورد کلاه‌برداری قرار گرفته اید، می‌توانید تراکنش را لغو کنید. این ویژگی به‌هیچ‌وجه در کیف پول‌های دیگر پیدا خواهد شد و این‌یکی از، مهم‌ترین نقاط قوت بلو ولت است.

البته این ترید بیت کوین است، بنابراین شما زمان محدودی برای لغو یک تراکنش دارید و هنگامی‌که اولین تأیید در بلاک چین انجام شد، دیگر همه‌چیزی از دسترس شما خارج خواهد شد و راهی برای برگرداندن معامله ندارید.

انکار قابل‌قبول

مانند Coldcard، می‌توانید یک کیف پول جعلی در BlueWallet ایجاد کنید. Coldcard آن را “PIN اجباری ” می نامد در حالی که BlueWallet آن را “انکار پذیری قابل‌قبول” می نامد.

اگر از نظر فیزیکی مجبور شدید آن را باز کنید، می‌توانید به جای کیف پول اصلی آن جعلی را باز کنید.

 این برنامه به شما امکان می‌دهد رمز عبور دیگری را به رمز عبور واقعی خود وارد کنید که یک کیف پول جعلی جایگزین را باز می‌کند در حالی که دارایی‌های واقعی شما در جای دیگری نگهداری می‌شود.

امیدواریم هرگز نیازی به استفاده از این ویژگی نداشته باشید، اما دانستن اینکه این ویژگی برای شما فراهم است بسیار مفید است و نشان می‌دهد که BlueWallet تمام سناریوهای بالقوه را در نظر می‌گیرد.

 

چرا از BlueWallet استفاده کنیم؟

کیف پول‌های نرم‌افزاری بیت کوین طی چند سال گذشته جهش‌های زیادی را تجربه کرده‌اند. با افزایش پذیرش جریان اصلی و افزایش قیمت بیت کوین، کیف پول‌های نرم‌افزاری هم از نظر عملکردی و هم به‌صورت ایمن برای پاسخگویی به تقاضا بهبود می‌یابند. بلو ولت با طیف وسیعی از ویژگی‌ها، به‌روزرسانی‌های مداوم و تعهد به امنیت، کیف پول نرم‌افزاری بسیار خوبی برای بیت کوین است. امیدوارم که مقاله ما در رابطه با بلو ولت و ویژگیهای مهم آن برای شما مفید واقع شده باشد.

سوالات متداول

bluewalletچیست؟

کیف پول بلو ولت یک کیف پول نرم افزاری است. استفاده از آن بسیار راحت است.

آیا بلو ولت ایمن است؟

این کیف پول از رمز عبور 12 کلمه ای برای بازیابی استفاده می کند.

 

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را بلو ولت (blue wallet) آشنا کنیم. استفاده از کیف پول‌های دیجیتال نیاز به دانش دارد تا بتوانیم به بهترین نحو، امنیت حساب خود را حفظ کنیم. برای آشنایی با بهترین کیف پول تتر می‌توانید به وب سایت ارزکت مراجعه کنید.

 

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.