هر آنچه باید در مورد کارمزد انتقال دش بدانید

معرفی ارز دیجیتال دش

اگر ابهاماتی در خصوص کارمزد انتقال دش دارید، کافیست تا پایان این مقاله از ارزکت همراه ما باشید. بازار ارز‌های دیجیتالی با طوفانی معجزه آسا در جهان تسخیر شده‌ است. در این مرحله، به سختی گزینه سرمایه گذاری دیگری از ارزهای رمزپایه وجود دارد.

شما می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را از صرافی های کریپتوی متعدد خریداری کرده و هنگامی که این کار را انجام دادید، شروع تجارت با آنها آسان می‌شود. جفت‌های رمزنگاری برای همه ارزهای رمزپایه محبوب، از جمله بیت‌کوین ، اتریوم، مونرو و بسیاری از ارز‌های دیگر در دسترس هستند.

با این حال، تنها چیزی که بیشتر معامله‌گران رمزارز را آزار می‌دهد، کارمزد تراکنش نسبتاً بالایی است که توسط ارزهای رمزنگاری محبوب دریافت می‌شود. خوشبختانه، چندین ارز دیجیتال وجود دارند که کارمزد تراکنش بسیار پایینی را دریافت می کنند. کارمزد انتقال دش یکی از همان مواردیست که بسیار مقرون به صرفه بوده و در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در این خصوص به شما عزیزان ارائه کنیم.

درباره دش (DASH) چه میدانید؟

ارز دیجیتال دش که در سال 2014 راه اندازی شد، در ابتدا با نام Xcoin شناخته می شد. پس از تغییر نام تجاری Darkcoin، در مارس 2015 بر روی نام فعلی خود، Dash قرار گرفت. زمانی که در ابتدا ایجاد شد، برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن کاربر طراحی شد.

وایت پیپر این ارز دیجیتال، که توسط ایوان دافیلد و دانیل دیاز نوشته شده است، آن را به عنوان یک رمزارز با محوریت حریم خصوصی بر اساس کار ساتوشی ناکاموتو بنیانگذار بیت کوین توصیف می کند.

کارمزد انتقال دش بسیار پایین بوده و به همین دلیل دش، به یک ارز پرطرفدار تبدیل شده است. هدف دش تبدیل شدن به رسانه ای برای تراکنش های روزانه به عنوان یک ارز دیجیتال است که می تواند به عنوان پول نقد، کارت اعتباری یا از طریق پی پال استفاده شود که این مورد باعث کاهش کارمزد انتقال دش میشود.

در سال 2018، شرکت نقدینگی دیجیتال به ونزوئلا گسترش یافت، اولین حمله این ارز دیجیتال به کشوری که از نظر اقتصادی آسیب دیده بود.

Dash توسط زیرمجموعه ای از کاربرانش اجرا می شود که به آنها masternodes”” می گویند. در حالی که ارز دیجیتال، هنوز دارای ویژگی های رمزگذاری قوی است، این شرکت از آن زمان جاه طلبی های خود را تغییر داده است. اکنون Dash قصد دارد به عنوان یک ارز دیجیتال به رسانه ای برای تراکنش های روزانه تبدیل شود که می تواند به عنوان پول نقد، کارت اعتباری یا از طریق PayPal استفاده شود.

همچنین بخوانید: پول دیجیتال چیست؟

کارمزد انتقال دش چیست

تفاوت دش با بیت کوین چیست؟

تفاوت اصلی بین دش و بیت کوین در الگوریتمی است که هر فناوری برای استخراج سکه‌های خود از آن استفاده می کند. Dash از الگوریتم X11 استفاده می‌کند که اصلاحیه‌ای از الگوریتم اثبات سهام است. همچنین از ترکیب CoinJoin برای به هم زدن تراکنش ها و امکان حفظ حریم خصوصی در بلاک چین خود استفاده می کند. بیت کوین از الگوریتم اثبات کار نیز استفاده می کند.

این دو ارز دیجیتال دارای سیستم های متفاوتی برای انجام تراکنش ها هستند. تراکنش‌های روی بلاک‌چین بیت‌کوین باید توسط تمام گره‌های موجود در شبکه تایید شوند. این فرآیند، که برای اطمینان از اجماع بدون مجوز طراحی شده است، به زیرساخت سرمایه گذاری قابل توجهی برای گره های کامل نیاز دارد (گره های کامل، گره هایی هستند که به استخراج اختصاص داده شده اند).

در این سیستم، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که گره‌های کامل را اجرا می‌کنند، متعهد به افزایش زمان و هزینه برای اطمینان از عملیات بهینه می‌شوند. با افزایش مقیاس شبکه بیت کوین، این مورد به طور قابل توجهی به یک کار غیرممکن تبدیل می شود.

ناگفته نماند کارمزد انتقال دش نیز بسیار پایین تر از کارمزد انتقال بیت کوین است.

مزایای ارز دیجیتال DASH چیست؟

Dash دارای برخی ویژگی های چشمگیر مانند ارسال خصوصی و ارسال فوری است. شبکه Dash اکنون دارای 4100 مسترنود است، به این معنی که شبکه همتا به همتای Dash یکی از بزرگترین شبکه های جهان است. دش یک نقشه سایت بسیار آموزنده و منظم دارد و علاوه بر آن، شبکه دش بودجه یک مستند بلند را که به طور خاص به داش اختصاص داده شده است، تامین کرده است.

قیمت ارز دش چقدر است؟

قیمت دش رشد قابل توجهی داشته است، اگرچه در معرض همان چرخه فراز و نشیب هایی بوده است که سایر ارزهای دیجیتال تجربه می کنند. به طور کلی، اگر بیت کوین افزایش یا کاهش زیادی در ارزش خود داشته باشد، باید انتظار داشته باشید که دش و سایر ارزهای دیجیتال از این روند پیروی کنند. مانند سایر ارزهای دیجیتال، روند دش نیز کاملاً بی ثبات است.

انتقال دش

کارمزد انتقال دش چقدر است؟

Dash، که به سادگی مخفف «نقد دیجیتال» است، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب در بین سرمایه گذاران و کاربران ارزهای دیجیتال است. میانگین کارمزد انتقال دش بین 0.2 تا 0.3 دلار است که به طور قابل توجهی ارزان تر از بیت کوین است.

مهمتر از آن، سرعت تراکنش در Dash به طور قابل توجهی بالاتر است. این در اصل یک فورک لایت کوین است که به نوبه خود فورکی از بیت کوین است. بسیاری از بازرگانان و صرافی‌ها اکنون Dash را می‌پذیرند و آن را به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کنند.

سخن پایانی

یکی دیگر از رمز‌ارزهایی که در این چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است ارز دیجیتال Dash است که در این مطلب از ارزکت به بررسی آن و میزان کارمزد انتقال دش نیز پرداختیم.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.