کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یا Atomic Wallet در حوزه کریپتو امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیداکرده است. این صرافی محبوب در سال 2017 توسط مدیرعامل Changelly، کنستانتین گلادیچ راه‌اندازی شد و هم اکنون جایگاه خود را پیدا کرده است.

کیف پول ارز دیجیتال نام برده شده از کارت‌های بانکی ارز فیات کاربران برای خرید توکن های رمزنگاری مانند اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC) و لایت کوین (LTC) پشتیبانی می‌کند. همچنین کیف پول سخت‌افزاری آن نیز برای اغلب سیستم عاملهای معروف در دسترس است. در ادامه با بررسی این کیف پول همراه ارزکت باشید!

کیف پول اتمیک چیست

کیف پول اتمیک چگونه کار می‌کند؟

با توجه به عملکرد کیف پول‌های ارزهای دیجیتال برتر، کاربران می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری خود را از طریق کلیدهای خصوصی تقویت کنند. این به آن‌ها دسترسی کامل به دارایی‌هایشان می‌دهد و از کیف پول اتمیک خودمختاری دریافت می‌کنند، زیرا هیچ‌گونه مجوزی برای کیف پول‌های کریپتو ندارند.

در این رابطه وجوه کاربران برای یک تراکنش ایمن در شبکه بلاک چین ادغام می‌شود. کیف پول رمزنگاری‌شده از Atomic بلافاصله با گره‌های بلاک چین انتخابی کاربر ادغام می‌شود. علاوه بر این، تمام سرمایه‌گذاری‌های تجاری مانند تاریخچه تراکنش‌ها در کیف پول‌های ارز دیجیتال کاربر قابل‌پیگیری است.

اجرای تراکنش‌های بلاک چین را می‌توان همراه با مجموعه‌ای از دیگر سرمایه‌گذاری‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال مانند خرید ارزهای دیجیتال با کمک کیف پول اتمیک می‌توان انجام داد.

ویژگی‌های Atomic Wallet

ویژگی‌های جالب کیف پول اتمیک به شرح زیر است:

سودآوری برای سرمایه‌گذاران جدید

ازآنجایی‌که کیف پول اتمیک از کیفیت منحصربه‌فرد برخوردار است و رایگان است، این پلتفرم برای مبتدیانی که در صرافی‌های ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیشترین درخواست را دارد. این کیف پول سرمایه‌گذاران جدید را قادر می‌سازد تا حتی اگر دارایی‌هایی در اختیار ندارند، ارز دیجیتال خریداری کنند.

در صرافی نام‌برده شده تقریباً امکان معامله تمام سکه‌ها و توکن ها وجود دارد. علاوه بر این، این کیف پول از سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این ویژگی جذاب از طریق صرافی Atomic Swap در ادغام کیف پول سخت‌افزاری در دسترس است.

فراهم آوردن تبادل یکپارچه

کاربران همیشه در انجام معاملات نیاز به اعتماد دارند. برای ایجاد این اطمینان، کیف پول اتمیک مبادلات را با کلیدهای خصوصی امکان‌پذیر کرده است. مبادله‌های اتمی زنجیره‌ای متقابل از طریق گذرواژه‌های تولیدشده توسط کاربر و پذیرش یک تراکنش خاص مجاز هستند. ویژگی منحصربه‌فرد رمز عبور این است که عبارتی 12 کلمه‌ای را نشان می‌دهد که در صورت فراموش نکردن آن دستگاه دیجیتال سرمایه گذار می‌تواند کیف پول را بازیابی کند. اگر می‌خواهید کیف پول شما ایمن باشد، پس از رمزهای 12 کلمه‌ای به بالا استفاده کنید.

انواع کیف پول اتمیک

مزایا و معایب کیف پول اتمیک

مانند سایر کیف پول‌های دیجیتال، اتمیک ولیت نیز دارای مزایا و معایب مختص به خودش است که در زیر به آن‌ها اشاره‌شده است.

مزایا:

  • در پلتفرم معاملاتی، 500 سکه و توکن از طریق Atomic Swap مجاز هستند.
  • کیف پول اتمی با رابط کاربری ساده برای پیمایش ساده است.
  • ویژگی‌های پشتیبانی استاندارد ارائه‌شده است.
  • کیف پول اتمی کلیدهای خصوصی را ارائه می‌دهد که در دستگاه دیجیتالی کاربران ذخیره می‌شوند و رمزگذاری شده‌اند.

معایب:

  • پلت فرم سکه کیف پول اتمی از کیف پول سخت‌افزاری پشتیبانی نمی‌کند.
  • برای خرید ارز دیجیتال، تنها سکه‌های منتخب پشتیبانی شده در کیف پول موجود است.

چگونه از کیف پول اتمیک استفاده کنیم؟

کیف پول اتمیک یک صرافی غیرمتمرکز برای چندین ارز اصلی است. این کیف پول 500 توکن به‌علاوه تمام شبکه‌های بلاک چین را در برمی‌گیرد. از طریق فناوری مبتکرانه قرارداد هوشمند ارائه‌شده توسط Atomic swap، کاربر می‌تواند یک ارز دیجیتال واحد را بدون هیچ صرافی متمرکزی با ارز دیگری مبادله کند یا خرید پول دیجیتال انجام دهد.

از طریق کیف اتمیک ولیت، سرمایه‌گذاران می‌توانند عملکردهایی مانند خرید یک ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، مدیریت مبادلات ارز دیجیتال خود و سهام‌داری را انجام دهند. به‌تمامی امکانات این کیف پول می‌توان از طریق یک برنامه موبایل دسترسی داشت. همچنین نسخه وب آن نیز در دسترس است.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین کیف پول دوج کوین

چگونه اتمیک ولیت را راه‌اندازی کنیم؟

برای مدیریت صرافی از طریق کیف پول اتمیک، اولین قدم این است که اپلیکیشن پلتفرم صرافی کیف پول را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید، یا آن را از طریق وب‌سایت رسمی کیف پول Atomic دانلود کنید.

پس‌ازاینکه کاربر وارد برنامه شد، دو گزینه را پیدا می‌کند: ایجاد کیف پول و بازیابی یا پشتیبان گیری. برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار روی کیف پول، اولین گزینه Create Wallet باید روی آن کلیک کنید. پس از کاربر باید در داخل پلت فرم ثبت‌نام کند و باید رمز عبور را تنظیم کند.

یک گذرواژه فرعی 12 کلمه‌ای نیز باید تحویل داده شود و برای خطرات آتی به‌صورت ایمن ذخیره شود. پس از رمز عبور، کاربر می‌تواند سرمایه‌گذاری‌های تجاری رمزنگاری خود را آغاز کند. فرآیند پشتیبان گیری به شما کمک می‌کند تا دسترسی به کیف پول اتمی خود را در هر مکان و هر زمان بازیابی کنید.

کیف پول اتمیک

توکن کیف پول اتمی

توکن کیف پول عالی AWC یک توکن ارز دیجیتال پیشرو است که توسط صرافی غیرمتمرکز Atomic اختصاص داده‌شده است. ارائه‌دهندگان توکن از ارز یکپارچه سرمایه‌گذاران پشتیبانی می‌کنند.

کل عرضه توکن های AWC 100.000.000 است. این توکن در صرافی IDEX و Binance DEX ارائه می‌شود. سکه‌های AWC را می‌توان با برنامه همکار Atomic که به‌عنوان Bounty Campaigns شناخته می‌شود و از طریق امکانات Airdrop شرکت کرد.

این توکن برای دارندگان ارز دیجیتال سودهایی مانند ویژگی‌هایی برای میز معاملات، پاداش‌های کمپین مشارکتی و جایزه، کمک اختصاصی کیف پول و… به ارمغان می‌آورد.

دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط کیف پول اتمی

اغلب دیوایس هایی که دارای سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک از این کیف پول به شیوه سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کنند. همچنین به‌صورت نرم‌افزاری می‌توان به ترتیب از گوگل استور و اپ استور آن را برای دستگاه‌های اندروید و iOS دانلود کرد.

سوالات متداول شما عزیزان

کیف پول اتمیک چیست؟

کیف پول اتمیک یا Atomic Wallet در حوزه کریپتو امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیداکرده است. این صرافی محبوب در سال 2017 توسط مدیرعامل Changelly، کنستانتین گلادیچ راه‌اندازی شد و هم اکنون جایگاه خود را پیدا کرده است.

ویژگی های کیف پول اتمیک چیست؟

سودآوری برای سرمایه‌گذاران جدید، فراهم آوردن تبادل یکپارچه، رابط کاربری ساده برای پیمایش و...

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن