آموزش کیف پول یورویی (yoroi) + دانلود و نصب

کیف پول یورویی بهترین کیف پول کاردانو ADA

کیف پول یورویی (yoroi) یک کیف پول ارز دیجیتال سبک برای کاردانو است که میتوانید با استفاده از آن اقدام به ارسال، دریافت و ذخیره ارز ادا که رمزارز اصلی کاردانو است، استفاده کنید. این کیف پول یورویی (yoroi)، توسط شرکت Emurgo توسعه یافته است. این ولت جزو اولین دستاوردهای این شرکت می‌باشد. افزونه‌های گوگل کروم، فایرفاکس و برنامه های اختصاصی اندروید و ios نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. در نتیجه با استفاده از آن بتوانند اقدام به استفاده از این کیف پول کنند.

در ادامه همراه معتبرترین و مطمئن ترین صرافی آنلاین در ایران، ارزکت باشید تا به بررسی کامل کیف پول یورویی (yoroi) ویژگی های آن بپردازیم!

کیف پول یورویی

کیف پول یورویی (yoroi) چیست؟

بلاک چین EMURGO، کیف پول Yoroi را برای کاردانو و جامعه بلاک چین در اول اکتبر 2018 با موفقیت توسعه و راه اندازی کرد. در برنامه نویسی کیف پول یورویی (yoroi) از زبان Rust که زبانی ایمن و بسیار سریع است، استفاده شده است. علاوه بر آن در طراحی این کیف پول از node.js و Ergo نیز استفاده شده است.

چارلز هاسکینسون از بنیان گذاران اتریوم، رهبری تیم IOHK را در سال 2017 بر عهده گرفت و توانست ارز دیجیتال ادا را معرفی کند که نسبت به اتریوم از مقیاس پذیری بیشتری برخوردار است. در ادامه به ویژگی های کیف پول یورویی (yoroi) میپردازیم.

مطلب مرتبط: کیف پول ادا

ویژگی ها و مشخصات کیف پول Yoroi

Emurgo در تلاش بود تا کیف پول یورویی را با ویژگی‌های منحصر به فردی وارد عرصه ارزهای دیجیتال کند تا برای مخاطبینش جذاب باشد؛ از ویژگی های این کیف پول میتوان به:

  1. امنیت: این شرکت ادعا دارد امنیت کیف پول یورویی (yoroi) برایشان اولویت دارد به سبب آن استفاده از کدهای با کیفیت، تست کامل آنها و موارد دیگر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. کلمه‌های عبور کیف پول یورویی (yoroi) شما به هیچ عنوان با سرورها و اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی‌شود. حتی به منظور محقق شدن این وعده، این کیف پول اقدام به تجزیه و تحلیل هم نمی کند.
  2. سریع: Yoroi یک کیف پول سبک برای کاردانو است. وقتی کیف پول را باز می کنید، نیازی به دانلود بلاک چین نیست. بنابراین به محض اجرای این کیف پول می توانید اقدام به ارسال و دریافت تراکنش ها کنید.
  3. ساده: یکی از ویژگی هایی که بشدت مورد تاکید شرکت است، ساده بودن این کیف پول است که به همراه آن رابط کاربری جذاب و راحت حاصل شده است.

yoroi چیست؟

اهمیت کیف پول یورویی (yoroi)

رقابت بلاک چین های مختلف تنها به مقیاس پذیری، اثبات سهام و ایجاد رابطه بین برنامه های غیرمتمرکز محدود نمی‌شود. یکی از موارد مهم در زمینه رقابت بلاک چین ها، داشتن کیف پول مخصوص هر بلاک چین است. کاردانو همواره در تلاش بوده از رقبای خود مانند بلاک چین اتریوم عقب نماند، بدین منظور هدف این کیف پول علاوه بر ترغیب کاربران به استفاده از کاردانو، به منظور رقابت با کیف پول اختصاصی شبکه بلاک چین اتریوم، یعنی متامسک، بوده است.

نصب کیف پول یورویی (yoroi)

اولین قدم در راه اندازی و استفاده از کیف پول یورویی و سایر کیف پول ها این است که آن را از منابع معتبر دانلود کنید. بهترین راه برای دانلود این کیف پول، مراجعه به وبسایت رسمی آن به آدرس https://yoroi-wallet.com/ می‌باشد. پس از مراجعه به این وب سایت، شما باید نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. از این کیف پول می‌توانید روی سیستم عامل های متفاوتی استفاده کنید. در این مقاله ما به شما درباره نصب کیف پول یورویی روی کروم و اندروید می‌گوییم.

نصب کیف پول yoroi روی کروم

برای نصب این کیف پول روی مرورگر کروم تنها کافیست افزونه آن را دانلود کنید. برای دانلود افزونه این کیف پول دو راه برای شما وجود دارد. شما می‌توانید افزونه را از طریق لینک قرار داده شده در وب سایت رسمی کیف پول یورویی دانلود کنید. همچنین برای این کار از وب استور کروم استفاده کنید.

پس از نصب این افرونه، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت سطح پیچیدگی برنامه آن را روی simple قرار دهید. بعدها اگر تمایل داشتید می‌توانید از قسمت تنظیمات این سطح را تغییر دهید. اگر تمایل دارید تا برای دریافت تراکنش آدرسی برای شما تولید شود، می‌توانید به قسمت تنظیمات و بلاک چین بروید و این گزینه را فعال کنید. در نظر داشته باشید که این مورد زمانی کاربردی است که طرف مقابل شما نیز از افزونه کیف پول یورویی استفاده کند.

پیشنهاد مطالعه: همچنین برای کسب اطلاعات در مورد کیف پول دوج کوین می‌توانید با ما همراه باشید.

ساخت کیف پول یورویی (yoroi)

پس از نصب سه گزینه برای شما نمایان می‌شود. اگر قصد دارید کیف پول جدیدی بسازی می‌توانید روی Create a Wallet بزنید. این کیف پول بر روی دو پلتفرم کاردانو و ارگو فعالیت می‌کند. در این مرحله شما باید پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید انتخاب کنید که قصد ایجاد کیف پول آنلاین را دارید یا آفلاین. اگر شما کیف پول آفلاین را انتخاب کنید، 12 کلمه کلیدی و اطلاعات شما به وسیله یک فایل پی دی اف در اختیار شما گذاشته می‌شود.

اگر کیف پول آنلاین را انتخاب کردید،ً در مرحله بعد باید نام کاربری و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید تا 12 کلمه کلیدی به شما نمایش داده شود. سپس برای تایید باید این 12 کلمه کلیدی را وارد کنید تا کیف پول شما ایجاد شود.

نصب کیف پول yoroi روی اندروید

برای نصب نرم افزار کیف پول یورویی، شما می‌توانید آن را از طریق وب سایت این کیف پول و یا از طریق گوگل پلی دانلود کنید. شما عزیزان باید دقت کنید که کیف پول باید توسط ایمرگو عرضه شده باشد. پس از نصب نرم افزار مطابق مراحل بالا عمل کنید؛ تا کیف پول شما ساخته شود.

نتیجه گیری

کیف پول یورویی (yoroi)، کیف پول ارائه شده توسط Emurgo برای بلاک چین کاردانو است. یکی از اهداف آن رقابت با کیف پول متامسک بلاک چین اتریوم است. برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، می‌توانید همین حالا با مشاورین ارزکت تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول کیف پول یورویی (yoroi)

کیف پول یورویی (yoroi) چیست؟

کیف پول انحصاری بلاک چین کاردانو است، که علاقه مندان میتوانند از این کیف پول استفاده کنند.

ویژگی های کیف پول یورویی (yoroi) چیست؟

امنیت بالا، سادگی و سرعت قابل توجه این کیف پول سبب شده تا یکی از کیف پول های پر مخاطب فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال باشد

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.