کیف پول کوین بیس (Coinbase Wallet)

کیف پول کوین بیس، امروزه به یکی از با‌ اعتبار‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شده که به شما کمک می‌کند ارز‌های دیجیتالی خود را به صورت شخصی و داخل یک ولت امن، نگهداری و خرید و فروش کنید.

عموما پیشنهاد می‌شود که ارز‌های دیجیتالی خود را درون صرافی‌ها نگه ندارید بلکه از یک کیف پول ارز دیجیتال مطمئن برای ذخیره‌سازی آنها استفاده کنید. اما جالب است بدانید، تقریبا تمام ارز‌های دیجیتال که در سرور کوین بیس ذخیره و نگهداری می‌شود، از سیاست‌های بیمه‌ی کوین بیس پشتیبانی می‌کند.

کیف‌پول کوین بیس، یکی از پرطرفدارترین کیف‌ پول‌هایی است که از انواع ارز‌ها پشتیبانی کرده و موسس آن، صرافی کوین بیس می‌باشد. با استفاده از این کیف پول، شما میتوانید حضانت ارز‌های دیجیتالی خود را بر عهده گرفته و صاحب سرمایه‌های خود باشید.

کیف‌پول کوین بیس، پس از گذشت زمان محدودی، به یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتالی تبدیل شد که افراد آن را به سایر کیف پول‌ها ترجیح می‌دادند. این به آن دلیل است که کیف پول‌کوین بیس، دارای محیطی آسان برای کاربران و همچنین ارتباطی رودررو با نام تجاری مشهور خود، یعتی صرافی کوین بیس است.

کیف‌پول کوین بیس به دلیل ذخیره آنی رمز‌ارز‌های شما، به یک کیف پول داغ تبدیل شده و امروزه با در اختیار داشتن پلتفرم آن، میتوان میلیون‌ها دلار رمز‌ارز را مدیریت و نگهداری کرد.

همچنین بخوانید: کیف پول نرم افزاری سیف پال

کیف پول کوین بیس چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول‌کوین بیس دارای یک اینترفیس و یا دسترسی آسان برای کاربران مبتدی است که در نگاه اول و در آموزش‌های اولیه متوجه آن شده و همچنین جدای از پشتیبانی از ارز‌های دیجیتالی، میتوانید از سایر ابزار‌های دیجیتال نیز بهره‌مند شوید.

در مواردی که نیاز به ذخیره‌سازی یک امضا دارید، میتوانید در کیف پول کوین بیس، بیش از یک امضا را ذخیره‌ و نگهداری کنید؛ همچنین میتوانید با انجام تایید هویتی که در دو مرحله انجام می‌شود، امنیت ارز‌های خود را تامین کنید.

کیف پول کوین بیس چیست؟

به دلیل سرمایه‌گذاری‌های متعدد روی این کیف پول، صرافی‌های ارز دیجیتال متعدد و معتبری از این کیف پول پشتیبانی می‌کنند. کیف‌پول کوین بیس، همچنین در دو نسخه‌ی اندروید و آی او اس قابل استفاده است اما در حال حاضر، از توکن‌های محدودی پشتیبانی می‌کند.

امنیت کیف پول کوین بیس چگونه است؟

کیف پول‌کوین بیس به دلیل مستقل بودن و کلید‌هایی که بصورت خصوصی بر روی دستگاه نصب شده‌اند را ذخیره و نگهداری می‌کند. این مسئله بدین معناست که کلید‌های خصوصی شما، به میزان دستگاه اصلی، دارای امنیت نیستند.

کیف‌پول کوین بیس همچنین، از یک قابلیت به نام Secure Element Technology استفاده کرده که از آن برای قفل کردن تمامی کلید‌های خصوصی در گوشی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های کیف پول کوین بیس، استفاده از قابلیت اثرانگشت، برای حفاظت از کلید‌های خصوصی در گوشی همراه شماست که این قابلیت موجب می‌شود، هک کردن کیف پول شما کاملا غیرممکن شود.

عموما یک هکر نمی‌تواند از اثرانگشت شما نمونه‌ای دیگر ساخته و یا به دروغ شما را فریب بدهد و وارد کیف پول ارز دیجیتالی شما شود. شما میتوانید برای اطمینان بیشتر، قفلی خودکار روی کیف پول خود نصب کنید.

لازم به ذکر است که در زمان ساخت حساب کاربری، دقت داشته باشید که عبارات بازیابی خود را که توسط اپلیکیشن ایجاد می‌شود را نزد خود نگه دارید و یا در مکانی یادداشت کنید. چرا که اگر این عبارت را فراموش کنید، دسترسی مجدد به کیف پول ارز دیجیتالتان غیر ممکن خواهد بود.

و در آخر خوب است بدانید که اگر داخل کشور ایران سکونت می‌کنید، نمیتوانید از خدمات کیف پول کوین بیس استفاده کرده و تنها کاربران خارج از ایران می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی های کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس از کدام ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می کند؟

کیف پول کوین‌بیس، از ارزهای دیجیتال محدودی پشتیبانی می‌کند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. بیت کوین
  2. اتریوم
  3. ریپل
  4. بیت‌کوین کش
  5. استلار
  6. لایت کوین
  7. دای
  8. اتریوم کلاسیک
  9. زی کش
  10. چین لینک

کیف پول کوین‌بیس علاوه بر ارز‌های دیجیتالی ذکر شده، از ارزهای فیات با اعتباری مانند دلار آمریکا، دلار استرالیا، دلار کانادا و یورو هم پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین کیف پول سخت افزاری

جمع بندی

همانطور که در این مقاله از ارزکت مطالعه کردید، کیف پول کوین بیس، زیر مجموعه صرافی معروف کوین بیس بوده و به دلیل اهمیت بالای نگهداری ارزهای دیجیتالی، این مورد دارای اهمیت بالایی است که حتما از یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر برای نگهداری آنها استفاده کنید. سعی کنید همیشه بعد از پایان کار خود با کیف پول ارز دیجیتال خود، پشتیبان‌گیری و بک اپ گیری از آن را فراموش نکنید، چرا که مسئله‌ای مهم برای امنیت کیف پول ارز دیجیتالی محسوب می‌شود.

سوالات متداول

کیف پول کوین‌بیس بهتر است یا تراس والت؟

کیف پول تراس والت به دلیل پشتیبانی از رمزارزهای متفاوت بهتر است اما امنیت کوین بیس بالاتر است.

در صورت فراموش کردن عبارت بازیابی کیف پول کوین‌بیس چه اقدامی باید انجام داد؟

همانطور که گفتیم در ابتدا عبارات بازیابی را یادداشت کنید چرا که در صورت فراموشی، امکان استفاده از کیف پول وجود ندارد.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.