مزایا و خدمات صرافی اوکی اکسچنج

جهت آشنایی با صرافی اوکی اکسچنج تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

از زمان معرفی ارزهای دیجیتال، افراد زیادی جذب بازار ارزهای دیجیتال شده اند و اعم از کوچک و بزرگ در حال سرمایه گذاری در نوسانات این بازار هستند. در سال های اخیر با توجه به روند رو به رشد ارزهای دیجیتال، صرافی های متعددی در ایران شروع به کار کرده اند تا راه را برای کاربران ایرانی هموار کنند.

صرافی اوکی اکسچنج، یکی از این صرافی هاست که بیش از 5 سال است که در صرافی های بین المللی و پول دیجیتال فعال است و افراد زیادی از شهرت این صرافی معتبر شنیده اند. زیرا دارای پلتفرم امن و سریع با کارمزد تراکنش های کم است.

با توجه به اهمیت صرافی اوکی اکسچنج، برای کاربران ایرانی، در خصوص Ok Exchange، وارد ok-ex.io شده و در آن ثبت نام کنید و نحوه احراز هویت در این سایت، ورود به Oki Exchange، آموزش خرید و فروش در این دانلود اپلیکیشن شما و همچنین سایر خدمات این صرافی ارز دیجیتال ارائه شده است.

صرافی اوکی اکسچنج، فعالیت حرفه ای خود را در سال 1394 در زمینه ارز و بعداً در بازار ارزهای دیجیتال با نام آماتیس آغاز کرد و هدف اصلی آن جلوگیری از ایجاد مشکلات کاربران ایرانی در این بازار بود. مانند تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی، قصد داشتند وی را از انجام این کار منع کنند

این شرکت کار خود را با تیم کوچکی از کارشناسان برنامه نویسی آغاز کرد و با گذشت زمان تیم خود را بر اساس عملکرد مثبت نشان داده شده در بازار و اعتماد به دست آمده توسط کاربران، به تیم بزرگتری از متخصصان تبدیل کرد.

صرافی اوکی اکسچنج چیست؟

صرافی اوکی اکسچنج، یکی از قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. این صرافی در سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا فعالیت آن به خرید و فروش برخی ارزهای دیجیتال محدود بود. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، بیت کوین کش و لایت کوین تنها ارزهای دیجیتالی هستند که در صرافی ها معامله می شوند.

صرافی اوکی اکسچنج چیست؟

پس از مدتی، صرافی اوکی اکسچنج، سطح فعالیت خود را تغییر داد و به کاربران خود ارزهای دیجیتال بیشتری را برای خرید و فروش پیشنهاد داد. همه‌ی صرافی‌هایی که در کشور ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. برای شروع، ارزش آن را دارد که وب سایت اصلی این صرافی را مرور کنید.

در صرافی اوکی اکسچنج و کریپتوکارنسی، توانایی خرید و فروش بیش از 400 کد ارز را به صورت سریع، حرفه ای و ایمن از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و لایت کوین دارید. تجارت و خرید ارزهای دیجیتال را سریعتر از همیشه انجام دهید و با سرعت نور معامله کنید. همیچنین می توانید در مورد صرافی dydx مطالعه کنید.

امنیت پلتفرم نیز یکی از مهمترین نقاط قوت صرافی اوکی اکسچنج است. صرافی اوکی اکسچنج، در طول سالیان فعالیت خود با عملکرد درخشان خود در زمینه ارز دیجیتال به صراحت ثابت کرده است که از امنیت بالایی برخوردار است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تقلب و خطا گزارش نشده است. تراکنش‌های غیرقانونی از این صرافی‌ها گزارش نشده است و همیشه رضایت کاربران را به دنبال دارد. علاوه بر این، در صرافی ok-ex.io، کاربران می توانند در هر زمانی از شبانه روز در بازار کریپتو معامله کنند و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

همچنین بخوانید: صرافی خرید و فروش تتر

 صرافی اوکی اکسچنج چه خدماتی را ارائه می دهد؟

صرافی اوکی اکسچنج به کاربران خود خدمات متعددی را ارائه می‌دهد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امکان معامله 15 ارز در بورس
  • تراکنش p2p
  • سیستم های انفرادی OkExchange و OkExchangeTrader برای کاربران
  • واریز 24-48 ساعت
  • نرخ کمیسیون 0.2٪
  • صرافی ارز دیجیتال برای مبادله‌ی انواع رمز‌ارزها
  • مقدار قابل فروش ارز دیجیتال در زندگی واقعی حدود 10 دلار است
  • بیش از 400000 کاربر فعال

بررسی صرافی اوکی اکسچنج

استفاده از صرافی اوکی اکسچنج چه مزایایی دارد؟

  1. بخش وبلاگ در وب سایت صرافی اوکی اکسچنج، حاوی محتوای عالی برای آموزش کاربران در مورد ارز دیجیتال است.
  2. اگر از کاربران این صرافی هستید و شخصی را برای همکاری در این صرافی دعوت می کنید، 25 درصد از تراکنش او را به عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد.
  3. کاربران این صرافی می‌توانند از طریق تمامی کارت‌های عضو شتاب، پرداخت را به صورت قرعه کشی انجام دهند.
  4. کاربران این سوییچ می توانند آن را روی گوشی های اندروید و iOS خود نصب کنند.
  5. Ok Exchange رابط نسبتا خوبی دارد.
  6. می توانید فورا و به سرعت از کیف پول Ok Exchange خود پول برداشت کنید.
  7. در این صرافی می توانید با بیشترین سرعت خرید و فروش کنید.

مطلب پیشنهادی: شما می توانید برای خرید پرفکت مانی از صرافی ارز دیجتال ارزکت، اقدام کنید.

سخن پایانی

Ok Exchange یکی از محبوب ترین صرافی‌ها در بین کاربران است. در ابتدای سال 1394 تنها از چند کد ارزی پشتیبانی می کرد اما در نهایت به درخواست کاربران صرافی شروع به افزودن کد ارزی کرد.

این صرافی از پشتیبانی و امنیت و همچنین عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. اگر قصد دارید روی ارزهای دیجیتال با ارز خارجی سرمایه گذاری کنید، این صرافی ایده آل است، اما بسیاری از کاربران ممکن است به دلیل مسائل امنیتی و مالی، صرافی دیگری را انتخاب کنند. بنابراین انتخاب با شما است

سوالات متداول

آیا صرافی اوکی اکسچنج از تمامی رمزارزها پشتیبانی می کند؟

این صرافی از اکثر رمزارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند.

آیا اوکی اکسچنج معتبر است؟

صرافی اوکی، سال ‌های زیادی است که در زمینه ارزهای دیجیتالی فعالیت کرده و دارای اعتبار بالایی در زمینه ترید ارزهای دیجیتالی است.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.