ارز TLM چیست؟ ویژگی ها و پیش‌بینی قیمت

Alien Worlds یا دنیای بیگانه یک نوع بازی مبنی بر مرورگر است و ارز TLM سوخت آن به‌حساب می‌آید که از طریق ماینینگ باید آن را به دست بیاوریم. این ارز یک متاورس غیرمتمرکز مستقر است و در حال حاضر بر روی چندین بلاک چین ازجمله اتریوم، WAX و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) کار می‌کند. همان‌طور که گفته شد ارز TLM توکن ابزار بومی بازی دنیای بیگانه متاورس است که به‌عنوان انگیزه‌ای برای بازیکنان برای رقابت با یکدیگر، دستیابی به اهداف درون بازی عمل می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله از ارزکت با ماه همراه باشید.

بازی دنیای بیگانه (TLM) چیست و چگونه کار می‌کند؟

Alien Worlds یک بازی بلاک چین است که در آن بازیکنان برای TLM، یک ارز دیجیتال کمیاب، با یکدیگر رقابت می‌کنند. این ارز به‌عنوان پول بازی کاربرد دارد و جزء یکی از رمزهای ارز باارزش به‌حساب می‌آید.

بازی های بلاک چین بر روی شبکه WAX اجرا می‌شود، از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و اتریوم پشتیبانی می‌کند. تریلیوم در هر سه بلاک چین استفاده می‌شود. هر بلاک چین عملکردهای مختلفی از دنیای بیگانه را ارائه می‌دهد.

ویژگی staking یک مأموریت در Alien Worlds است که بر روی بلاک چین BSC اجرا می‌شود. این وظایف برای دارندگان توکن TLM BEP-20 است. WAX یک بلاک چین است که از لایه تراکنش پشتیبانی می‌کند که تراکنش‌ها را می‌توان بدون کارمزد انجام داد و به هسته بازی‌هایی مانند Federation و Planets خدمت می‌کند.

قبل از ثبت‌نام و بازی Alien Worlds به یک کیف پول ابری مانند WAX نیاز دارید. همه بازیکنان جدید ابزاری را دریافت خواهند کرد که می‌توانند از آن برای شروع استخراج TLM استفاده کنند. می‌توانید از TLM برای یک یا چند سیاره یا پلانت (درمجموع 6 سیاره) استفاده کنید. بازی دنیای بیگانه همچنین دارای NFT است که با WAX و BSC سازگار است.

نحوه کار کردن بازی دنیای بیگانه برای جمع‌آوری ارز TLM

Alien Worlds

در دنیای بیگانه، بازیکنان می‌توانند برای اجرای استراتژی بازی، NFT ها را خریداری یا جمع‌آوری کنند. NFT های دنیای بیگانه می‌توانند ابزار، زمین و آواتار باشند. NFT به ماینینگ و انجام وظایف در دنیای بیگانه کمک می‌کند و TLM بیشتری را وارد می‌کند.

بازیکنان می‌توانند از NFT Alien Worlds برای استخراج TLM، استفاده از آن در نبردها و انجام مأموریت‌ها استفاده کنند. هیچ فرمولی برای محاسبه دقیق حداکثر سود از بازی وجود ندارد و هر بازیکن باید قبل از استفاده از هر استراتژی، باید گزینه‌های استخراج فعلی و شرط‌بندی‌ها را بررسی کند. بازیکنان می‌توانند NFT را خریداری یا جمع‌آوری کنند.

نحوه انجام بازی TLM برای کسب تریلیوم

TLM

برای شروع بازی Alien Worlds (TLM)، باید وارد حساب WAX خود شوید یا در این پلت فرم ثبت‌نام کنید (درصورتی‌که ندارید). پس از تنظیم حساب کاربری WAX خود، به play.alienworlds.io بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

در مرحله بعد، یک نام کاربری درون بازی و همچنین بین یک شخصیت مرد یا زن انتخاب کنید. پس‌ازآن، می‌توانید سیاره یا زمینی را برای کاوش انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که کدام سیاره یا منطقه را برای استخراج خود انتخاب کنید چون بعداً می‌توانید آن را تغییر دهید. پس‌ازاین، شما در Mining Hub خودخواهید بود و در آنجا شما می‌توانید به فعالیت‌های خود برای استخراج TLM ادامه دهید.

انتخاب یک سرزمین برای ماینینگ در بازی جهان بیگانه

زمین یا سیاره در بازی Alien Worlds دارای ارزش قابل‌توجهی است زیرا دارای ضریب “Charge Time” است که بر زمان شارژ کلی تمام تجهیزات ماینینگ شما تأثیر می‌گذارد. این زمان ممکن است به‌سرعت افزایش یابد.

روی “mine” در سمت راست تصویر آواتار خود کلیک کنید تا زمین خود را تغییر دهید. درنتیجه این کار به مرکز استخراج خود منتقل خواهید شد. زمین را با کلیک کردن روی آن تغییر دهید و با استفاده از منوی بعدی سیاره خود را تغییر دهید.

شایان‌ذکر است که در این مرحله هر یک از زمین‌ها توسط بازیکن متفاوتی نگهداری می‌شود. زمانی که شما در آنجا ماینینگ می‌کنید، بخشی از TLM که توسط یک بازیکن استخراج می‌شود، مستقیماً به صاحب زمین می‌رسد.

موارد استفاده از توکن TLM

موارد استفاده از توکن TLM

توکن TLM از ابزارهای صلی بازی دنیا بیگانه است و بدون آن بازی قابل‌اجرا نیست. این توکن یک ارز دیجیتال برای این بازی است و برای موارد زیر استفاده می‌شود.

  • حکم کردن در سیاره‌ها: با ارز TLM بازیکنان می‌توانند در سیاره‌ها ماینینگ انجام دهند.
  • استیکینگ: هولدر‌ها می‌توانند برای دریافت پاداش از TLM استفاده کنند.
  • پول درون بازی: TLM با استفاده از این ارز می‌توان به خرید درون برنامه‌ای بازی پرداخت.
  • پاداش‌ها: TLM به‌عنوان پاداش به بازیکنان پرتلاش داده خواهد شد.
  • خرید:‌ اشیاء درون بازی به‌صورت NFT هستند و بازیکنان با TLM می‌توانند آن‌ها را بخرند.
  • توکن TLM تریلیوم را می‌توان بین شبکه‌های اتریوم و BSC مبادله کرد.

تعداد توکن های TLM

کل عرضه تریلیوم محدود است و 5 میلیارد با تورم 9 درصد در سال اول، 7.64 درصد در سال دوم و … تعیین‌شده است. در حال حاضر، عرضه در گردش تریلیوم 914,030,370.25 TLM است.

قیمت TLM

دنیای بیگانه (TLM) اکنون در اوایل سال 2022 باقیمت $ 0.135304 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته آن در صرافی‌ها حدود 340،786،938.44 دلار است.

پیش‌بینی قیمت TLM

پیش‌بینی قیمت TLM

هم‌اکنون 16 فوریه 2022، دنیای بیگانه (TLM) باقیمت 0.135281 دلار معامله می‌شود. اینکه آیا دنیای بیگانه (TLM) در آینده نزدیک به 50 دلار خواهد رسید به عوامل زیادی بستگی دارد.

طبق وب‌سایت رسمی، Alien Worlds در همه DApps ها (با پشت سر گذاشتن Uniswap) در رتبه دوم قرار دارد و هر ساعت بیش از 150000 ماینر فعال دارد. کل ماینرها در طول عمر از 320000 نفر فراتر رفته است و این تعداد همچنان به‌طور تصاعدی در حال رشد است.

دنیای بیگانه (TLM) یک بازی NFT است، به این معنی که پتانسیل آن بدون محدودیت است، به‌خصوص اکنون‌که بازار NFT در سال 2021 از 2.5 میلیارد دلار فراتر رفت و Axie Infinity (AXS) تاکنون به بالاترین رقم فروش بیش از 1 میلیارد دلار رسیده است.

بسیاری از بازی‌های دیگر NFT هم‌اکنون در بازار هستند. بااین‌حال، بازی‌های زیادی مانند دنیای بیگانه (TLM) در رتبه‌های برتر در DappRadar قرار نمی‌گیرند. اگر شوق NFT در بازار کریپتو با سرعت فعلی به رونق خود ادامه دهد، احتمال اینکه توکن TLM به بالاترین حد خود برسد بسیار نزدیک خواهد بود.

در حال حاضر، با توجه به نوسانات بازار ارز TLM، بسیار سخت است که بگوییم دنیای بیگانه (TLM) به کدام سمت متمایل می‌شود، به همین دلیل است که توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در این توکن، شاخص‌های بازار و نظرات فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید.

کیف پول های TLM

 اتریوم، WAX و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بلاک چین هایی هستند که TLM روی آن‌ها کار می‌کند. هر سه بلاک چین محبوب در دنیای رمزنگاری هستند و اتر و BSC پیشتاز در این زمینه هستند.

BSC از کیف پول‌های محبوب DeFi پشتیبانی می‌کند، هزینه‌های تراکنش کم را با سرعت‌های انتقال تقریباً آنی ارائه می‌کند و اکوسیستم آن با صدها دارایی (توکن) که به‌صورت زنده در شبکه BSC کار می‌کنند، به‌شدت در حال گسترش است.

بلاک چین اتریوم هماهنگی داده‌ها، استقرار سریع، مقیاس‌پذیری و عملکرد بالا، استقرار قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و بسیاری از مزایای دیگر را ارائه می‌دهد.

محبوبیت فزاینده این بلاک چین های درجه‌یک ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت توکن های دنیای بیگانه یعنی ارز TLM داشته باشد.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.