بهترین کیف پول مونرو

مونرو XMR، رمز ارزی غیر متمرکز است که حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت شبکه را به عنوان اهداف اصلی خود قرار داده است. از سوی دیگر ارز بومی شبکه مونرو، XMR است که حدود ۱۰ سال از تاریخ عرضه آن می‌گذرد. مونرو در واقع فورکی از شبکه بایت کوین محسوب می‌شود که در روزهای نخست خود نیز با نام بیت مونرو شروع به کار کرد. در این مقاله از وبسایت ارزکت قصد داریم تا چند نمونه از بهترین کیف پول مونرو را به شما معرفی کنیم. با ما بمانید.

مونرو XMR چیست؟

ارز مونرو تا به امروز شاهد تغییرات زیادی بوده و نوسانات زیادی را نیز پشت ‌سر گذاشته است. ولی در کنار این موارد، مونرو را می‌توان یکی از آینده‌دارترین ارزهای دیجیتالی دانست. این رمزارز قرار است تا به‌روزرسانی‌های بنیادی را در پلتفرم خود پیاده سازی کند. این رخداد یقینا سبب ارتقا شبکه مونرو خواهد شد و به بهبود غیرمتمرکز بودن آن نیز کمک شایانی خواهد کرد.

در کنار موارد عنوان شده، این رمزارز نیز مانند هر ارز دیجیتالی دیگر، برای اموراتی مانند سرمایه گذاری و ذخیره کردن، نیاز به یک کیف پول دیجیتالی دارد. از این رو در ادامه سعی خواهیم کرد تا به معرفی و بررسی بهترین کیف پول مونرو بپردازیم.

نکات مهم در انتخاب بهترین کیف پول مونرو

قبل از اینکه کیف پولی را برای ذخیره سازی مونرو XMR انتخاب کنید، دقت داشته باشید که آیا آن کیف پول از ارز مونرو نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر. در حالت کلی، بهترین کیف پول مونرو نیز باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مونرو XMR چیست؟

رابط کاربری خوب

درک روش استفاده صحیح از یک کیف پول ارز دیجیتال، از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. از این جهت پیشنهاد ما این است که به دنبال کیف پولی باشید که علاوه بر ارائه خدمات خوب، از رابط کاربری مطلوبی نیز برخوردار باشد. این بدان معناست که استفاده از قابلیت‌های این کیف پول به راحتی در دسترس کاربران باشد.

حریم خصوصی

داشتن یک حریم خصوصی برای بیشتر کاربران حوزه ارزهای دیجیتالی، یک معیار مهم برای انتخاب بهترین کیف پول مونرو محسوب می‌شود. پس در این صورت، اگر حفظ حریم خصوصی برای شما بسیار مهم باشد، بایستی به بررسی انواع والت و ویژگی‌های آن‌ها بپردازید تا بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

اعتبار

دانستن و شناخت تیم توسعه دهنده یک نرم افزار، همیشه از درجه بسیار بالایی برخوردار بوده است. در حقیقت تحقیق درباره سوابق و پیشینه تیم تولید کننده کیف پول ارز دیجیتال، باید یکی از معیارهای اصلی انتخاب برای کاربران باشد. از سوی دیگر دیدن تعداد کاربران استفاده کننده والت مورد نظر نیز بسیار حائز اهمیت است. هر چقدر تعداد کاربران آن بیشتر باشد، قابل اعتمادتر بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.

ایمنی بالا

همیشه به این نکته باید توجه کرد که کیف پول‌ها در پلتفرم‌های گوناگون کار کنند. برخی کیف پول‌ها تنها در گوشی‌های موبایل پشتیبانی می‌شوند. برای سازگاری بهترین کیف پول مونرو، بهتر است تا در سیستم‌های مختلف اجرا شود.

بهترین کیف پول مونرو برای سرمایه گذاری

بهترین کیف پول مونرو برای سرمایه گذاری

  • لجر نانو اس: یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری است که در کنار صدها توکن و رمزارز شناخته شده در بازار، از مونرو XMR نیز پشتیبانی می‌کند. شما با استفاده از این کیف پول، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دارایی‌های شما در یک کیف پول امن سخت افزاری ذخیره شده‌اند. 
  • لجر نانو ایکس: این کیف را می‌توان نسل جدید کیف پول‌های سخت افزاری دانست که در سال ۲۰۱۹، برای اولین بار توسط شرکت لجر عرضه شد. این والت نسبت به دیگر رقبای خود از امکانات و ایمنی بالاتری برخوردار است. دلیل اصلی که کیف پول‌های سخت افزاری از امنیت بیشتری برخوردار هستند این است که، آفلاین هستند و کمتر در معرض خطر می‌باشند.
  • ترزور تی: این کیف پول نیز از نسل دوم کیف پول‌های سخت افزاری محسوب می‌شود که از رمزارز مونرو XMR، به خوبی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر صفحه نمایش این کیف پول رنگی بوده تا کار با آن برای کاربران راحت باشد.
  • اکسودوس: طراحی ساده و کارکرد آسان، از ویژگی‌های اصلی این کیف پول دسکتاپی به شمار می‌رود. این کیف پول دیجیتالی امروزه بیش از صد نوع ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند که مونرو نیز یکی از آن‌ها است.
  • اتمیک والت: اتمیک با پشتیبانی از حدود ۵۰۰ رمز ارز، یکی از محبوب ترین‌ها در این حوزه به حساب می‌آید.
  • مونرو جو: این کیف پول با دریافت نمره ۴.۲ از ۵ در بستر گوگل پلی، به یکی از محبوب ترین بین کاربران تبدیل می‌شود. همچنین مونرو جو با داشتن شبکه‌ای متن باز، بر روی گوشی‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: صرافی خرید و فروش تتر

بهترین کیف پول مونرو

سخن پایانی

در پایان می‌توان به این نتیجه رسید که هر فرد، به منظور انتخاب بهترین کیف پول مونرو، باید نیازهای خود را نیز در نظر بگیرد. در ضمن با اینکه اتمیک والت و اکسودوس کیف پول‌های نرم افزاری به شمار می‌آیند، اما از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. ولی برای کسانی که سرمایه زیادی دارند و قصد دارند آن را در جایی امن نگهداری کنند، استفاده از یک کیف پول سخت افزاری بهترین گزینه برای آنان خواهد بود.

سوالات متداول

بهترین کیف پول مونرو باید چه مزایایی داشته باشد؟

از جمله این ویژگی ها می‌توان به ایمنی بالا، معتبر بودن، رابط کاربری خوب و رعایت حریم خصوصی افراد مختلف اشاره کرد.

بهترین کیف پول های مونرو کدام اند؟

لجر نانو ایکس، لجر نانو اس، اکسوس، مونرو جو، ترزور تی و اتمیک والت.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.