مقایسه و بررسی بهترین کیف پول سخت افزاری 2022

معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری سال 2022

در این مطلب از وبسایت ارزکت، به معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال و بررسی مزایا و معایب هرکدام می‌پردازیم. یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های افرادی که در بازار ارز‌های دیجیتالی خرید و فروش می‌کنند، یافتن روشی امن و مطمئن برای نگهداری رمز‌ارز‌های خود است.

از زمانی که محبوب ترین ارز دیجیتالی یعنی بیت کوین به وجود آمد، اشخاص زیادی به دلیل استفاده از راه‌های غیر ایمن نگهداری بیت کوین خود، سرمایه‌های زیادی را از دست داده‌اند. پس استفاده از راهکاری که هم دارای امنیت نسبتا بالایی باشد و هم کاردکرد آسانی داشته باشد، می‌تواند کمک شایانی به شما در این زمینه کند.

یکی از روش‌های امن و مطئن برای ذخیره و نگهداری از ارز‌های دیجیتالی، استفاده از کیف پول ارز دیجیتال به صورت سخت افزاری است. اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت و زیاد را در زمینه ارزهای دیجیتالی دارید، برای ذخیره رمز‌ارز‌های خود می‌توانید از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید؛ چرا که بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از بهترین کیف پول سخت افزاری خواهیم پرداخت.

بهترین کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری، به آن دسته از کیف پول‌هایی گفته می‌شود که می‌توانید برای ذخیره‌سازی ارز‌های دیجیتالی خود از طریق کلید‌های خصوصی استفاده کنید.

کیف پول سخت افزاری عموما به اینترنت متصل نشده و اپلیکیشن‌های پیچیده را نیز پشتیبانی نمی‌کند. اما در مقابل دارای کلید‌های خصوصی است که ارزهای دیجیتال را به صورت آفلاین ذخیره کرده و آن‌ها را در برابر مهاجمان حفظ می‌کند.

عموما ارز‌های دیجیتالی، در آدرس بلاکچین خود ذخیره می‌شوند؛ اما بهترین کیف پول سخت افزاری در این زمینه به عنوان یک رابط کاربری کار می‌کند. در واقع بهترین کیف پول سخت افزاری، کیف پولی است که بتواند عملیات حفظ و ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال را به درستی انجام داده و رابط خوبی در رابطه با کاربران خود باشد.

بهترین کیف پول‌ سخت افزاری انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول لجر نانو ایکس، یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری در سراسر جهان شناخته می‌شود؛ که به دلیل قابلیت‌های بالا در حفظ رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم، جایگاه ویژه ای در میان معامله کنندگان ارز‌های دیجیتالی دارد.

کیف پول سخت افزاری لجر در 2019 و توسط کمپانی لجر ساخته شد. کیف پول لجر نانو ایکس، نمونه‌ی کامل شده‌ی کیف پول لجر نانو اس است که در تکمیل ویژگی‌های کیف پول قبلی، به بازار عرضه شده است. کیف پول Ledger Nano X که به عنوان یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری شناخته شده است، کلید‌های اختصاصی و اطلاعات را در حافظه مخصوص خود ذخیره و نگهداری می‌کند.

همچنین از رمز‌ارزهای متعددی پشتیبانی کرده و دارای گواهی امنیت +CC EAL5 بوده از بازیابی کلمات به صورت بیست و چهارتایی استفاده می‌کند. ولت لجر نانو ایکس سخت افزاری با وزن 34 گرمی خود و صفحه نمایش 126 در 64 از درگاه تایپ C برخوردار بوده و باتری داخلی آن نیز تا 8 ساعت شارژ را نگه می‌دارد.

بهترین کیف پول سخت افزاری چیست

کیف پول ترزور (Trezor)

کیف پول Trezor به عنوان یکی از بهترین کیف پول سخت افزاری شناخته شده و طرفداران بسیاری را نیز به سمت خود کشانده است. این کیف پول دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی بوده و دارای ابعاد 240 در 240 پیکسل و 22 گرم وزن است. همچنین این کیف پول با دارا بودن بدنه‌ی پلاستیکی بسیار در دسترس بوده و قیمت آن نیز چیزی حدود 200 دلار است.

لازم است بدانید کیف پول سخت افزاری ترزور، از فناوری shamir پشتیبانی کرده و همچنین میتوان عبارات آن را از 12 تا 24 کلمه انتخاب و از بیش از 1500 رمز‌ارز نیز پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: انواع کیف پول دوج کوین

کیف پول سخت افزاری ترزور

کیف پول کول ولت اس (coolWallet S)

کیف پول کول ولت اس، در سال 2019 و در کشور تایوان ساخته و به بازار عرضه شد. این کیف پول سخت افزاری که شبیه به یک کارت اعتباری طراحی شده است؛ همچنین می‌تواند ارزهای دیجیتال خود را به صورت امن و مطمئن در خود نگهداری کند.

اگر می‌خواهید از طریق این کیف پول دارایی‌های خود را مدیریت کنید، باید با استفاده از بلوتوث، به اپلیکیشن این کیف پول متصل شده و به راحتی این کار را انجام دهید. تمامی اطلاعات شما اعم از موجودی، باتری و غیره بر روی صفحه نمایش این کیف پول نشان داده شده است. اگر این اطلاعات مورد تایید شماست باید دکمه تایید کیف پول را فشار دهید.

کسانی که از این کیف پول استفاده می‌کنند اعلام کرده‌اند که این کیف پول سخت افزاری، از قدرت باتری بالایی برخوردار است. همچنین طول عمر باتری آن گاهی تا هفته‌ها نیاز به شارژ مجدد ندارد.

بهترین کیف پول سخت افزاری کول ولت

سخن پایانی

در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری و ویژگی‌های آن‌ها پرداختیم. امید است با انتخابی آگاهانه در ذخیره ارز‌های دیجیتالی خود، بتوانید موفقیت چشمگیری را در زمینه ارزهای دیجیتالی کسب کنید.

سوالات متداول بهترین کیف پول سخت افزاری

بهترین کیف پول سخت افزاری کدام است؟

بسته به نوع ارز دیجیتالی که قصد ترید در آن را دارید بهترین کیف پول سخت افزاری متفاوت می شود

کیف پول لجر نانو ایکس از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می کند؟

کیف پول لجر نانوایکس از بیش از 1500 رمز ارز پشتیبانی می کند.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن