کیف پول نرم افزاری سیف پال چیست؟

یکی از پرکاربرد‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتالی، کیف پول نرم افزاری سیف پال است؛ که به صورت سخت افزاری و  نرم افزاری، در اختیار همه‌ی کاربران قرار گرفته و از طریق آن می‌توانند اقدام به ارسال، ذخیره و دریافت ارز‌های دیجیتالی کنند.

کیف پول نرم افزاری سیف پال، یک کیف پول رمزنگاری شده است که توکن آن با نماد SFP شناخته می‌شود و اولین بار در سال 2021 از آن رونمایی شد و صرافی بایننس نیز از توکن‌های آن پشتیبانی می‌کند. همین پشتیبانی باعث شده، اعتماد بسیاری از مردم نسبت به کیف پول سیف پال جلب شود.

لازم به ذکر است کیف پول نرم افزاری سیف پال، در دو نسخه‌ی موبایلی ios و android در دسترس کاربران قرار دارد. در ادامه‌ی این مطلب از صرافی ارزکت، به بررسی و معرفی کیف پول سیف پال میپردازیم.

معرفی کیف پول نرم افزاری سیف پال

سیف پال یکی از کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی است که در دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که فعالیت خود را با عنوان SafePal S1 شروع کرد. در زمان حاضر، از کیف پول سیف پال، هم به عنوان یک کیف پول مستقل و هم به عنوان یک رابط کاربری مانند کیف پول لجر نانو اس مورد استفاده قرار گرفته و به صورت رایگان نیز در دسترس است.

از حامیان اصلی کیف پول نرم افزاری سیف پال، صرافی محبوب بایننس است که از اوایل تاسیس این کیف پول، سرمایه‌گذاری خود را بر روی این پروژه آغاز نمود و امکان استفاده از بازار‌های معاملاتی را نیز در کیف پول نرم افزاری سیف پال ایجاد کرده است.

کیف پول نرم افزاری سیف پال چیست

ویژگی های SafePal Wallet چیست؟

  1. امنیت بالا

کیف پول سیف پال، به عنوان یک کیف پول متن‌باز شناخته شده و به افرادی که مسئول توسعه‌ی آن هستند این شرایط را می‌دهد که از باگ‌های آن مطلع شده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند. کلید‌های خصوصی در کیف پول نرم افزاری سیف پال، در حالت کلمه‌های بازیابی در اختیار کاربران خود قرار گرفته و کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را به صورت مستقیم اداره کنند.

این کیف پول همچنین با دارا بودن شرایطی مانند: استفاده از اثر انگشت و رمزنگاری از طریق الگو، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

  1. پشتیبانی از ارز‌های متفاوت

کیف پول سیف پال، از تعداد زیادی از ارز‌های دیجیتالی، صرافی‌ها و شبکه‌های بلاک‌چین پشتیبانی کرده و اگر میخواهید تعداد زیادی از ارز‌های دیجیتال را درون یک ولت حفظ و نگهداری کنید، کیف پول سیف پال، بهترین انتخاب برای شماست.

  1. محیطی کاربرپسند و ساده

کیف پول سیف پال، با دارا بودن محیطی کاربرپسند و ساده، این قابلیت را دارد که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که به سادگی آن را آموزش ببینند و به تمامی قسمت‌های آن دسترسی پیدا کنند.

  1. قابل تبدیل و سواپ میان زنجیره ای

در کیف پول سیف پال، امکان تبدیل شدن انواع رمز‌ارز‌ها و دارایی‌ها از طریق پل‌های بین زنجیره‌ای وجود دارد اما در صورتی که بخواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید علاوه بر کارمزد اصلی پرداختی، مقداری مبلغ مشخص را نیز برای کارمزد ترید پرداخت کنید.

ویژگی های کیف پول های نرم افزاری SafePal

کیف پول سیف پال، در ورژن اصلی خود، قابل نصب بر روی کلیه گوشی‌های هوشمند بوده و دسترسی به آن در هر دو سیستم اندروید و ios امکانپذیر است. اگر از سیستم عامل اندروید برای دسترسی به این ولت استفاده می‌کنید، میتوانید نرم‌افزار مدیریت کیف پول را از طریق googleplay، و اگر از سیستم عامل آی او اس استفاده می‌کنید می‌توانید نصب آن را از طریق اپ استور انجام دهید.

نرم افزار دیجیتالی کیف پول سیف پال همچنین به شما در نظارت و مدیریت ارز‌های دیجیتال ذخیره شده در کیف پول سیف پال، کمک می‌کند. نرم افزار لجر لایو نیز، مشابه همین کار را در کیف پول‌های سخت افزاری انجام می‌دهد. اگر ولت سخت افزاری سیف پال را در اختیار ندارید، میتوانید از این کیف پول، همانند سایر کیف‌پول‌های ارز‌های دیجیتالی استفاده کنید.

مزایای کیف پول سیف پال

مزایای استفاده از کیف پول نرم افزاری سیف پال چیست؟

اگر قصد شرکت در پروژه‌های دیفای را دارید، نیاز است که حتما از کیف پول‌های تحت وب استفاده کنید. پروژه‌ی سیف پال، برای کسانی که از کیف پول سیف پال استفاده می‌کنند، این امکان را فراهم می‌کند. همچنین اگر از این کیف پول برای ذخیره و نگهداری ارز‌های دیجیتال خود استفاده کنید می‌توانید در پروتکل‌های Defi و بلاک چین‌های ترون، بایننس و اتریوم بهره‌‍مند شوید.

کیف پول سیف پال همچنین، امکان خرید، فروش و مبادله‌ی تمامی ارز‌های دیجیتالی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

و در پایان

کیف پول سیف پال، یک ولت ارز‌های دیجیتالی است که به صرافی معتبر بایننس متصل است. این کیف پول، هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم‌افزاری، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به بررسی ویژگی‌ها و مزایای این کیف پول پرداختیم.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن