آموزش کار با لجر نانو اس (تمام نکاتی که باید بدانید)

اگر به‌ تازگی یک Ledger Nano S برای خود گرفته‌اید و آماده هستید تا وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید به شما تبریک می‌گویم. در این مقاله قرار است به آموزش کار با لجر نانو اس بپردازیم. Ledger Nano S امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا دستگاه خود را راه‌اندازی کنید. همچنین نحوه استفاده از ویژگی‌های اساسی ارسال و دریافت رمزنگاری با Ledger Nano S را نیز پوشش خواهیم داد. پس با ما در ادامه با آموزش کار با کیف پول لجر نانو اس همراه سایت ارز دیجیتال ارزکت باشید.

مراحل راه اندازی لجر نانو اس

به صورت کلی راه اندازی کیف پول لجز نانو اس در 5 مرحله انجام می‌شود که در ادامه به صورت کامل و همراه با تصویر آن‌ها را عنوان کرده‌ایم:

مرحله 1

برای شروع آموزش کار با لجر نانو اس، باید به http://start.ledgerwallet.com بروید. سپس باید Ledger Live (LL) را دانلود کنید. LL نرم‌افزاری است که به شما امکان می‌دهد دارایی‌های خود را بر روی دستگاه خود تنظیم و مدیریت کنید. می‌توانید آن را از لینک بالا دانلود کنید. Ledger Live را بر روی دستگاه خود نصب و سپس باز کنید. تم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی Get Started کلیک کنید. اگر این اولین باری است که وارد اینجا می‌شوید، روی «Set up as a new device» کلیک کنید. در صفحه بعد روی Ledger Nano S و سپس Continue کلیک کنید.

مرحله 2

اگر لجر را به برق وصل کنید، در این مرحله از آموزش کار با لجر نانو اس، باید پیام خوش آمد گویی را در دستگاه خود مشاهده کنید. دستگاه شما دو دکمه دارد، یکی چپ و دیگری راست. از این دکمه‌ها برای پیمایش در دستور العمل‌های روی صفحه استفاده کنید. برای رفتن به مرحله بعد، هر دو دکمه را هم‌زمان فشار دهید.

لجر نانو اس

مرحله بعدی انتخاب پین کد شما خواهد بود. این پین کدی خواهد بود که در هر بار استفاده از دستگاه شما قفل آن را باز می‌کند. مطمئن شوید که این کد را یادداشت کرده و در مکانی امن نگهداری کنید. شما می‌توانید یک کد پین 4 تا 8 رقمی را انتخاب کنید، اما توصیه می‌کنیم برای حداکثر امنیت از یک پین 8 رقمی استفاده کنید. برای تأیید پین خود، تیک لجر خود را انتخاب کنید. سپس از شما خواسته می‌شود که پین ​​خود را تأیید کنید. کد پین خود را وارد کنید و برای رفتن به مرحله بعدی آماده خواهید بود.

مرحله 3

گام بعدی در آموزش کار با لجر نانو اس این است که با خیال راحت عبارت بازیابی 24 کلمه‌ای خود را یادداشت کنید. عبارت بازیابی فرمی قابل خواندن از کلیدهای خصوصی دستگاه شما است. شما باید آن را ایمن نگه دارید؛ زیرا اگر شخص دیگری به این عبارت دسترسی داشته باشد، می‌تواند به وجوه شما دسترسی پیدا کند. برای ادامه مراحل راه‌اندازی اولیه Ledger Nano S خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اولین کلمه را در برگه ریکاوری خود بنویسید.
  • دکمه سمت راست را برای رفتن به مورد بعدی فشار دهید و برای تمام 24 کلمه همین کار را ادامه دهید. مطمئن شوید که همه آنها را به‌درستی یادداشت کرده‌اید.
  • هر کلمه از عبارت بازیابی خود را با فشار دادن هر دو دکمه با هم تأیید کنید.
  • اکنون دستگاه شما باید بگوید که آماده کار است. روی Continue در Ledger Live کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی: خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

مرحله 4

کار شما دیگر تقریباً تمام است! در مرحله بعد، باید تأیید کنید که از اقدامات امنیتی صحیح پیروی می‌کنید. این سؤالات واقعاً مهم هستند.

  • آیا پین خود را انتخاب کردید؟
  • آیا عبارت بازیابی خود را ذخیره کردید؟
  • آیا دستگاه لجر شما اصل است؟

آموزش کار با لجر نانو اس

اگر پین را به‌درستی تنظیم کرده‌اید و عبارت بازیابی خود را نیز ذخیره کرده‌اید، سؤال 3 بررسی می‌کند که آیا دستگاه Ledger شما اصل است یا خیر. هر بار که دستگاه خود را متصل می‌کنید، نرم‌افزار داخلی لجر یکپارچگی دستگاه را تأیید می‌کند. سپس این مراحل را دنبال کنید:

  1. دستگاه خود را از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید.
  2. سپس پین کد خود را وارد کنید.
  3. Ledger Manager را انتخاب و برای ادامه هر دو دکمه را فشار دهید.
  4. سپس Ledger بررسی یکپارچگی دستگاه را اجرا می‌کند. پس از تأیید اصل بودن دستگاه، روی ادامه در LL کلیک کنید.

مرحله 5

در مرحله بعد از آموزش کار با لجر نانو اس، باید با تنظیم یک رمز عبور قوی و مطمئن، داده‌های Ledger Live خود را در دستگاه خود ایمن کنید. تنظیم یک رمز عبور قوی مهم است؛ زیرا Ledger Live شما شامل نام حساب، موجودی، تراکنش‌ها و آدرس‌های عمومی شما می‌شود. حتماً از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و همچنین اعداد و نمادها استفاده کنید.

پس از تنظیم رمز عبور ایمن، روی Continue کلیک کنید و از شما درباره اشکالات و اطلاعات تجزیه‌ و تحلیل سؤال می‌شود. این مورد کاملاً به شما بستگی دارد، بنابراین تنظیمات دلخواه خود را انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید.

کلام آخر

آفرین! شما با موفقیت آموزش کار با لجر نانو اس را پشت سر گذاشتید و آن را راه‌اندازی کردید. برای شروع به کار در دستگاه خود، به بخش مدیریت منوی LL خود بروید. اگر به‌روزرسانی جدید را ندارید، اکیداً توصیه می‌کنیم آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید. اکنون که دستگاه شما راه‌اندازی شده است، باید برنامه‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید را نصب کنید. پس از نصب برنامه‌ها، Add account را انتخاب کنید.

حال باید برنامه رمزنگاری مربوطه را در دستگاه خود باز کنید. هر دو دکمه را فشار دهید. سپس حساب‌های شما با آن همگام می‌شوند. در این مرحله احتمالاً باید پیام “Your account has been successfully added” را دریافت کنید. اکنون آماده دریافت و ارسال کریپتو از Ledger Nano S خود هستید. چنانچه شما از کیف پول لجر نانو ایکس استفاده می کنید، برای آموزش آن به ارزکت مراجعه کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن