مهم ترین نکات برای خرید توکن در تراست ولت

در ابتدا برای اینکه خرید توکن در تراست ولت را انجام دهیم، باید بدانیم به چه چیزی توکن می‌گویند. به‌طورکلی توکن به دارایی گفته می‌شود که بتوان آن را بین افراد مبادله و انتقال داد. توکن‌های روی بلاک‌ چین‌ها ایجاد می‌شوند و بر اساس خصوصیاتی که برای آنها تعریف شده دسته‌بندی و مورد کاربردهای متفاوت قرار می‌گیرد.

در دنیای بازارهای ارزی، بلاک‌چین‌ های اتریوم میزبان توکن‌های گوناگون هستند. از شبکه‌هایی که توکن‌ها روی آنها قرار دارند می‌توان به شبکه‌های اتریوم و باینس اسمارت چین اشاره کرد. اکثر آن‌ها تنها از همین دو شبکه استفاده می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم مطالب مفید و جامع در خصوص خرید توکن در تراست ولت در اختیار شما قرار دهیم با ما در صرفی آنلاین ارزکت همراه باشید.

نحوه اضافه‌ کردن توکن در تراست ولت

برای اضافه‌کردن انواع توکن و کوین‌ها بدین صورت باید مرحله‌ به‌ مرحله و طبق این روش پیش رفت. در منوی باز شده در گوشی ابتدا نام توکن مورد نظر خود را جستجو کنید به‌عنوان‌مثال توکن usdt_yes 20 را سرچ کنید. سپس دکمه مقابل آن را روشن کنید و به صفحه قبل بازگردید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید توکن تتر trc 20 به اکانت تراست ولت در گوشی شما اضافه شده است. به همین راحتی می‌توانید توکن‌هایی را به کیف پول تراست ولت خود اضافه کنید. شما به‌ راحتی می‌توانید توکن‌های خود را از صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز خریداری کنید. حالا تفاوت این دو صرافی به چه صورت است در ادامه مطالب به آن می‌پردازیم.

نکته: توکن‌ها به دارایی‌هایی گفته می‌شود که بتوان بین افراد مبادله و آن را انتقال داد.

نحوه اضافه‌کردن توکن در تراست ولت

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با آموزش تبدیل ارز در تراست ولت، به ارزکت مراجعه کنید.

تفاوت صرافی‌ های متمرکز و غیرمتمرکز

در صرافی‌های متمرکز شما به‌ راحتی توکن یا کوین‌های مورد نظر خود را به کیف پول صرافی انتقال می‌دهید و برای دریافت سایر توکن‌ها در لیست قرار می‌گیرید. هم‌زمان فرد دیگر نیز توکن و کوین موردنظر خود را به صرافی می‌دهد و در لیست قرار می‌گیرد. در این شرایط صرافی از کیف پول خودش توکن موردنظر شما را به کیف پول شما و توکن مورد نظر شخص دیگر را به کیف پول او منتقل می‌کند.

ولی در صرافی‌های غیرمتمرکز دو طرف به طور مستقیم توکن‌هایشان را با یکدیگر مبادله می‌کنند. در این روش هیچ توکنی به کیف پول صرافی انتقال پیدا نمی‌کند. مهم‌ترین صرافی‌های متمرکز در بازارهای ارزی؛ باینس،  هوبی گلوبال و کوینس هستند. صرافی‌های غیرمتمرکز در این بازار هم یونی سواپ و پنکیک سواپ هستند. شما به‌ راحتی می‌توانید از این صرافی‌ها اقدام به خرید توکن در تراست ولت و انتقال و مبادله آن کنید.

نکته: تراست والت یکی از کیف پول‌های دیجیتالی است که توکن‌ها در آن انتقال و مبادله می‌شود. آموزش بکاپ گرفتن از کیف پول تراست ولت را در اینجا مطالعه کنید.

 کلام آخر

خرید توکن در تراست ولت موضوع این مقاله بود. توکن‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که به‌صورت مستقل دارای بلاک‌چین نیستند و باید روی شبکه‌های دیگر مثل اتریوم جا به‌ جا شوند. مهم‌ترین مسئله در بازار ارزهای دیجیتال در مورد توکن‌ها در مقایسه با کوین‌ها داشتن و یا نداشتن یک بلاک‌ چین مستقل است. هر توکن می‌تواند به‌ راحتی روی تمام کیف پول‌ها و آدرس‌های بلاک‌ چین‌های میزبان منتقل و یا ذخیره شود.

در دنیای بازارهای ارزی توکن‌ها از نظر نوع آنها به ده‌ها نوع دسته‌بندی می‌شوند. ولی در حال حاضر به سه نوع توکن کاربردی، اوراق بهادار و حاکمیت طبقه‌بندی می‌شوند. شما با استفاده از گوشی هوشمند خود به‌راحتی می‌توانید توکن‌های مورد نظر خود را در تراست ولت یا همان کیف پول دیجیتال خود اضافه کرده و از طریق صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز معتبر اقدام به انتقال و مبادله آن کنید.

 

 

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.