نحوه خرید زمین در متاورس چگونه است؟

می‌توان گفت که امروزه متاورس در دنیای ارز دیجیتال تبدیل به یک بمب خبری شده است. به همین دلیل ما در این مقاله از ارزکت قصد داریم در رابطه با خرید زمین در متاورس توضیحاتی را به شما شرح دهیم. خوب است بدانید که، فیسبوک از آنجایی که به متاورس اعتقاد زیادی داشته و متاورس را آینده اینترنت اعلام کرده است، اسم شرکت خود را به متا تغییر داده است.

حال قبل از آن که با نحوه خرید زمین در متاورس آشنا شوید، باید بدانید که متاورس چیست؟ متاورس محیطی بین فضای فیزیکی و مجازی است که در آن مکان‌های جغرافیایی محیط حقیقی بر روی یک نقشه طبقه‌بندی شده است و با محیط‌های مجازی دیجیتال تولید شده توسط کاربر، تطابق دارد.

لازم به ذکر است که، در این محیط، امکان خرید و فروش نیز وجود دارد. خرید زمین در متاورس ارزش خیلی زیادی برای برخی افراد که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، دارد.

مطلب پیشنهادی: آموزش کیف پول یورویی

نحوه خرید زمین در متاورس

قصد داریم بار دیگه مفهوم متاورس را به شما شرح دهیم. به طور عجیبی، متاورس در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شد و همه قصد داشتند از آن بهره‌ای به دست آورند. اما به راستی این متاورس چیست؟ آیا متاورس فقط برای عینک VR و بازی کردن ساخته شده؟ چگونه از این فناوری، می‌توان پول‌سازی کرد.

متاورس اینگونه تعریف شده است که، یک دنیای مجازی بسیار فراگیر بوده که در آن افراد برای بازی، معاشرت و انجام امور در آن جمع می‌شوند. لازم به ذکر است، متاورس مرتبط با توسعه Web3.0 است که برخی بر این باورند که این فناوری بخش بعدی پیشرفت در اینترنت بوده که بر پایه بلاک چین ساخته شده است.

چگونه در متاورس ثبت نام کنیم؟

از نظر تئوری متاورس قادر است دسترسی و قدرت را دموکراتیک کرده و باعث تضعیف تسلط بزرگترین شرکت‌های فناوری شود. حال که اطلاعات مختصری راجع به متاورس کسب کردید، قصد داریم نحوه خرید زمین در متاورس را به شما آموزش دهیم.

در ابتدا باید بدانید زمین مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ باید بگوییم که متاورس محیطی است که می‌توان در آن زمین مجازی خرید. در واقع پول واقعی توسط سرمایه گذاران برای خرید زمین در یک شهر جدید که فقط در واقعیت مجازی وجود دارد، خرج می‌شود.

مطلب پیشنهادی: آموزش استراتژی معاملات اسکالپینگ

اصلی‌ترین هدف زمین‌های متاورس این است که به طراحان و توسعه دهندگان بازی‌ها اجازه دهد تا تجربیات‌شان را بر روی این زمین‌ها منتشر کرده تا گیمرها بتوانند بازی کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند در این زمین‌ها کسب درآمد داشته باشند. به علاوه، امکان اجاره زمین‌ها و سهام در زمین‌ها به وسیله برخی ابزار فراهم است.

آموزش خرید زمین در متاورس

  • مرحله اول، انتخاب کیف پول

همانطور که می‌دانید، چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی، برای خرید هر کالا یا استفاده از خدمات، اولین چیزی که مورد نیاز است، پول می‌باشد. در نتیجه، برای خرید زمین در متاورس نیاز به یک کیف پول ارزهای دیجیتال دارید.

برای آن که این امکان را برای خود فراهم کنید، ابتدا باید بدانید که در چه پلتفرمی می‌خواهید خرید انجام دهید؟ توکن مخصوص آن کدام است؟ و چه کیف پولی از این توکن پشتیبانی می‌کند؟

 به یاد داشته باشید که حتما رمزهای اختصاصی کیف پول‌تان را حفظ و آن را ذخیره کنید؛ حتی می‌توانید این رمز را در جای امنی یادداشت کنید؛ زیرا در صورتی که این رمزها را گم کرده و یا از یاد برده باشید، سرمایه‌تان از دست می‌رود.

برای شروع، ابتدا وارد سایت مارکت پلیس دیسنترالند شده و ثبت نام نمایید، سپس به کیف پول‌تان وصل شوید.

خرید زمین در آپلند

  • مرحله دوم، انتخاب پلتفرم مناسب

در مرحله بعد به قسمت PARCELS AND ESTATES مراجعه کرده و روی گزینه VIEW ALL کلیک کنید. در این بخش می‌توانید از منو START BROWSING و انتخاب گزینه LAND، لیست زمین‌های موجود را ملاحظه کنید. از آنجایی که در دنیای متاورس پلتفرم‌های زیادی ظهور کرده‌اند، ممکن است انتخاب این زمین‌ها کمی برای شما سخت شود.

همچنین پیدا کردن پلتفرم قابل اعتماد و مناسب نیز کار آسانی نبوده و نیاز به دقت، مطالعه و تحقیقات بیشتری دارد. لازم به ذکر است، به غیر از پلتفرم دیسنترالند، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از: سند باکس، گالا، استار اطلس، مای نیبر آلیس، یو پی لند و غیره که جزء پلتفرم‌های قابل اعتماد در این زمینه هستند، پس با انتخاب پلتفرم مناسب، در بهترین زمان، می‌توانید یک زمین متاورسی خوب خریداری کنید.

  • مرحله سوم، خرید زمین در متاورس

مرحله سوم، ارزیابی زمین مورد نظر و اطراف آن است، دقیقا مانند دیدن یک زمین یا خانه در دنیای واقعی، با این تفاوت که در دنیای متاورس، با کلیک روی زمین مد نظر، تمام جزئیات قطعه مد نظر شما قابل ملاحظه بوده و می‌توانید از قیمت آن نیز با خبر شوید.

لازم به ذکر است که، شما می‌توانید پس از مطالعه تمام اصول و قواعد خرید زمین در متاورس، به صورت مستقیم آن را خریداری کرده یا به سایت OPEN SEA رجوع کنید و از طریق آن اقدام به خرید زمین‌تان نمایید. همچنین در این مرحله می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را به فروشنده اعلام کنید.

در مرحله خرید زمین، در صورتی که با قیمت اعلام شده موافق بودی، گزینه BUY را کلیک می‌کنید، اما اگر قیمت پایین‌تری مد نظر شما هست، گزینه BID را انتخاب نموده و در آن بخش قیمت پیشنهادی و تاریخ انقضای قیمت رو درج کنید. اگر فروشنده با قیمت پیشنهادی شما موافق بود، زمین به کیف پول شما انتقال داده می‌شود.

به یاد داشته باشید، که در کیف پول‌تان مقداری توکن که مربوط به پلتفرم انتخابی‌تان بوده است، داشته باشید تا هزینه کارمزد این عمل از آن کسر شود.

  • مرحله چهارم، تایید خرید زمین در متاورس

پس از آن که خرید زمین در متاورس تکمیل و با موفقیت انجام شد، مراحل زمین خود رو تایید کنید. به عنوان مثال، در متامسک با انتخاب تب NFTS می‌توایند آن را تایید کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش کار با لجر نانو اس

نکات مهم قبل از خرید زمین در متاورس

  • در صورتی که پلتفرمی که زمین متاورسی خود را از آن خریداری کرده‌اید، از کار بیفتد و یا به حالت آفلاین درآید، دیگر زمین دیجیتال در متاورس وجود نخواهد داشت.
  • نکته دیگری که باید برای خرید زمین در متاورس به آن توجه داشت، نوسانات دائم ارزهای رمزپایه مورد استفاده جهت انجام معاملات در بازار املاک متاورس است. از آنجایی که ارزش‌گذاری ارز دیجیتال پایداری مشخصی ندارد، ارزش هر آنچه که در متاورس دارید، به همان اندازه در نوسانات تغییر می‌کند.
  • لازم به ذکر است، سرمایه‌گذاری در املاک دیجیتال یک طبقه، یک نوع دارایی تقریبا جدید است که جنبه‌های فراوانی در آن وجود دارد که به طور کامل کشف نشده است. سرمایه‌گذاری در بازار املاک دیجیتال در متاورس، بسیار ریسک‌پذیر بوده و توصیه می‌شود قبل از انجام هرگونه سرمایه گذاری، خرید ملک دیجیتال و خرید زمین در متاورس، راجع به موارد مثبت و منفی آن تحقیقات فراوانی به عمل بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌های ارز دیجیتال و خرید و فروش آن می‌توانید از طریق سایت ما، یعنی ارزکت، این کار را انجام دهید. امیدواریم این مطالب برای شما کاربردی بوده باشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین پروژه های متاورس برای سرمایه گذاری

سوالات متداول

مهم‌ترین نمونه ‌های سیستم متاورس چیست؟

متا، مایکروسافت، بازی ‌های حماسی، روبلوکس، ماین کرافت

هزینه خرید زمین در متاورس چقدر است؟

با هجوم سرمایه‌ گذاران به سمت دنیای مجازی، قیمت خرید زمین در متاورس، منعکس کننده قیمت املاک و مستغلات در دنیای واقعی است.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.