همه چیز درباره ارز بیت تورنت (BitTorrent) + قیمت

در چند سال اخیر بازار ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از مردم در سراسر جهان برای سرمایه‌گذاری و حتی کسب در آمد و سودهای روزانه تا ماهانه، در بازار کریپتو کارنسی مشغول به خرید و فروش ارزهای رایج در این بازار هستند. ما در این مقاله یکی از ارزهای نسبتاً نوپایی که رشد قابل‌ توجهی در بازار کریپتوکارنسی داشته، به نام ارز بیت تورنت را با هم بررسی می‌کنیم. با ما در صرافی آنلاین ارزکت همراه باشید.

ارز بیت تورنت چیست؟

بیت تورنت توکن (BTT)، یک ارز دیجیتال TRON TRC-10 است که توسط BitTorrent Inc از طریق بایننس لانچ پد در ژانویه 2019 راه‌اندازی شد. ارز بیت تورنت با استفاده از فناوری بلاک‌ چین ترکیبی ترون و BitTorrent، توانست پذیرش انبوه توکن خود را افزایش دهد؛ در نتیجه، شبکه BTT توانست بیش از 100 میلیون کاربر به دست آورد. بیت تورنت (BTT) یکی از فعال‌ترین ارزهای دیجیتال است که پس از کسب بیش از 500 درصد بازگشت سرمایه (ROI) در سال 2021، دنیای رمزارزها را تحت‌ تاثیر قرارداد.

قیمت بیت تورنت

قیمت BitTorrent در سایت coinmarketcap مبلغ $0.000002154  است. همچنین حجم معاملات و خرید و فروش بیت تورنت در 24 ساعت 219,028.62 دلار و معادل 1.27% است. حجم ارزش بازار ارز دیجیتال بیت تورنت 0.00009772 اعلام شده است. برای خرید بیت تورنت حتماً باید به قیمت لحظه‌ای ارز و نوسانات بازار توجه کنید. برای کسب سود از ارز بیت تورنت، خرید در کف چارت و پایین‌ترین قیمت و فروش بیت تورنت در قیمت‌های بالای چارت و همچنین سیو سود بسیار الزامی است.

قیمت بیت تورنت 

خرید ارز بیت تورنت

ارز دیجیتال BTT یک سرمایه‌ گذاری خوب در سال 2022 است. با این‌حال، معامله گران و سرمایه‌گذاران کریپتو باید هنگام معامله در ارزهای دیجیتال مراقب باشند، زیرا این ارزها دارای نوسانات زیادی هستند؛ بنابراین مانند دیگر ارزهای بازار کریپتو نیاز به تحلیل‌های آپدیت و به‌روز دارد. گاهی ارزی وارد بازار می‌شود و بعد از چندین پامپ ممکن است بر اساس شرایط و نوسانات بازار، دچار ریزش و یا ثبات نسبی قیمت در بازار شود.

در نتیجه سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در بازار کریپتو به‌صورت مداوم رمز ارزها و نمودارهای آن‌ها را طبق نوسانات بیت‌ کوین و آلت‌کوین‌ها مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهند. ارز بیت تورنت نیز نیاز به تحلیل مناسب نوسانات بازار و پیگیری قیمت و چارت موردنظر دارد؛ بنابراین به‌صورت کلی برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش بیت تورنت نیاز به مشاهده و سنجش شرایط این ارز در لحظه خرید بیت تورنت است.

توکن بیت تورنت چگونه است؟

BTT یک توکن کاربردی TRC-10 مبتنی بر بلاک‌ چین است که ویژگی‌های محبوب‌ترین پروتکل‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز در جهان را تقویت می‌کند. DApp هایی که توسط BTT ارائه می‌شوند عبارت‌اند از BitTorrent Speed، BitTorrent File System، DLive. همچنین برای خرید توکن بازی‌های 1XBit و BitCasino باید حتماً توکن بیت تورنت را در ولت خود داشته باشید زیرا توکن موردنیاز در این بازی‌ها رمزارز دیجیتال بیت تورنت است.

فروش ارز بیت تورنت

فروش ارز بیت تورنت

برای تمام معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که به توکن‌های BTT علاقه‌مند هستند، این توکن‌ها را می‌توان در صرافی‌های مختلف کریپتو خرید و فروش کرد. به‌ عنوان‌ مثال، Binance، KuCoin، OKEx، Bittrex، و Huobi Global. فعال‌ترین صرافی آن با بیشترین حجم مبادلات، Pancakeswap است. به‌ صورت کلی قیمت رمزارزها در انواع صرافی دارای کمی اختلاف قیمت هستند. معامله‌گران بسته به نوع معامله باید صرافی متناسب با ارز و کیف پول خود را شناسایی کنند. لازم به ذکر است، BTTC اولین پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای ناهمگن در صنعت است.

نتیجه‌گیری

ارز دیجیتال BitTorrent همچنان یکی از تهاجمی‌ترین رمز ارزهای پایه امروزی است. طبق گفته CoinMarketCap، قیمت BTT 0.002493 دلار است. شایان‌ ذکر است از نظر جایگاه بازار، ارزش بازار BTT تقریباً 2,463,553,826 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 3,321,129 دلار است. در نتیجه، بیت تورنت به دلیل دارا بودن رنک و جایگاه مناسب در بازار کریپتو به‌ عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه سرمایه‌گذاران، توانسته است به جایگاه فعلی، یعنی جزو شصت ارز دیجیتال اول لیست در کوین مارکت کپ قرار بگیرد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر و خرید ارزهای دیجیتال به ارزکت مراجعه کنید. ارزکت، صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که با ایجاد محیطی امن و کاربرپسند، راه ورود شما به دنیای رمزارزها را آسان کرده است. بالاترین امنیت، قوی ترین پشتیبانی، بالاترین سرعت با کمترین میزان کارمزد معاملات را در ارزکت (Arzket) تجربه کنید.

سوالات متداول

کدام کیف پول برای نگهداری بیت تورنت مناسب اس؟

تراست والت برای نگهداری ارز بیت تورنت مناسب است.

ارز بیت تورنت را در کدام صرافی ها می توان خرید و فروش کرد؟

صرافی هایی مثل Bittrex و OKEx قابلیت خرید و فروش این رمز ارز را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.