روش تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی

در این مقاله از ارزکت چگونگی تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

بیت کوین معروف‌ترین ارز رمزنگاری‌شده در جهان است. هرروز با کاربران جدید، ماینرها و سکه‌های استخراج‌شده رشد می‌کند. در حال حاضر، بیش از از تمام 21 میلیون سکه در حال حاضر استخراج‌شده است؛ اما استخراج بیت کوین بیشتر دشوارتر می‌شود، بنابراین آخرین بیت کوین پس از مدت‌ها دریافت می‌شود.

 محاسبه شده است که آخرین بیت کوین در حدود سال 2040 استخراج خواهد شد. مزایای اصلی بیت کوین تراکنش‌های برگشت‌ناپذیر، مستقل از نرخ ارزهای دیگر، معماری غیرمتمرکز و بدون مرکز صدور است. یکی از معایب بیت کوین، نرخ بسیار نوسانی آن است که نگهداری مقادیر زیاد را بسیار خطرناک می‌کند. اگر می‌خواهید بیت‌کوین‌های خود را سریع بفروشید و به ارزهای دیجیتال دیگری پرداخت کنید یکی از بهترین راه‌های خریدوفروش بیت کوین استفاده از پرفکت مانی است که در این مقاله ما در رابطه با تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی باهم به گفتگو خواهیم پرداخت.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

خرید بیت کوین با PerfectMoney آسان‌ترین راه برای دستیابی به این ارز دیجیتال معروف است. جدای از سادگی، قیمت دلار پرفکت مانی همیشه ارزان‌تر از دلار بیت کوین است، بنابراین خرید پرفکت مانی و سپس خرید بیت کوین با پرفکت مانی برای معامله‌گر ارزان‌تر خواهد بود.

پرفکت مانی یک ارائه‌دهنده خدمات مالی شناخته‌شده و همچنین یک روش پرداخت سریع است که می‌تواند برای خریدهای آنلاین و بین‌المللی از آن استفاده شود. به‌عبارت‌دیگر PerfectMoney بسیار شبیه شبکه پرداخت پی پال است که می توان از آن برای خرید از سایت‌های خارجی یا ارسال ارز به سراسر جهان استفاده کرد. هم‌اکنون کاربران ایرانی می‌توانند از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند.

ابتدا اگر حسابی با پرفکت مانی ندارید، می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی “PerfectMoney.com” آن را بازکنید. این وب‌سایت رسمی پرفکت امانی است.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی و فروش بیت کوین و تبدیل آن به پرفکت مانی یکی از بدون دردسرترین راه‌ها برای انجام این کار است. فرقی نمی‌کند که شما در کدام کشور زندگی می‌کنید، فقط کافی است یک حساب پرفکت مانی ایجاد کنید. اگر پرفکت مانی دارید، می‌توانید به‌سادگی آن را به بیت کوین یا برعکس، بیت کوین های خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید.

چرا باید پرفکت مانی را انتخاب کنید؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت شناخته‌شده با سود ماهانه برای ذخیره وجوه و برنامه وابسته جذاب است. بیش از 10 ها میلیون حساب دارد و همچنان آمار آن در حال رشد است. هزاران سرویس اینترنتی PM را می‌پذیرند زیرا اتصال با هر وب‌سایتی ساده است و در سراسر جهان در دسترس است. می‌توانید پرداخت‌های آنلاین را با PM سریع و ساده انجام دهید، در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت کنید، زیرا بسیاری از آن‌ها PM را می‌پذیرند، وجوه PM خود را به‌صورت نقدی برداشت کنید. به دلیل سطح امنیت و سادگی که ارائه می‌دهد خیلی از افراد برای تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی آن را به سایر روش‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

چگونگی تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی

راه‌های زیادی برای تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی و یا برعکس آن وجود دارد که این خدمات توسط صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه می‌شود. شما می‌توانید این کار را از طریق خدمات وب‌سایت ارز کت به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید. برای این کار کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید.

عضویت در وب‌سایت ارز کت

در قدم لازم است که از طریق صفحه اصلی وب‌سایت با نشانی https://arzket.com/ یک حساب کاربری برای خود بازکنید. فرم اطلاعاتی را پر کنید. با کلیک روی دکمه عضویت در سمت چپ بالای صفحه با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید که باید اطلاعات خود را آنجا وارد کنید و ثبت‌نام در ارزکت را به پایان برسانید.

تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی چیست

انجام احراز هویت

پس‌ازاینکه ثبت‌نام شما تکمیل شد برای شما یک حساب کاربری ایجاد می‌شود و یک داشبورد با تمام امکانات به شما تعلق می‌گیرد. پس‌ از آن باید احراز هویت خود را تکمیل کنید و امور مربوط به تائید ایمیل، حساب بانکی و… باید فرایند را به‌طور کامل طی کنید تا بتوانید از خدمات تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی و بسیاری از تبدیل‌های دیگر استفاده کنید.

بعدازاینکه مراحل احراز هویت تکمیل شد می‌توانید با خیال راحت به خریدوفروش ارزهای دیجیتال و تبدیل آن‌ها به همدیگر بپردازید. شما باید مرحله‌به‌مرحله فرایندها را تائید کنید تا بتوانید از خدمات استفاده کنید. این کار ها برای ایجاد امنیت است و به شما کمک می‌کند همه خدمات را در امنیت کامل انجام دهید.

نحوه تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی

تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی و برعکس

پس‌ازاینکه مراحل بالا را طی کردید می‌توانید از طریق داشبورد خود به تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی بپردازید یا از طریق صفحه اصلی این کار را انجام دهید و به صفحه تبدیل هدایت شوید.

آموزش تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی

لازم است که از طریق صفحه اصلی یا از طریق داشبورد ارزهایی را که می‌خواهید آن‌ها را به همدیگر تبدیل کنید را انتخاب کنید. مثلاً در تصویر بالا ما تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی را انتخاب کرده‌ایم. می‌توانید اعداد و ارقام مربوط به مقدار ارزی که می‌خواهید تبدیل کنید را در همین‌جا وارد کنید و با زدن دکمه تبدیل می‌کنیم به صفحه تبدیل هدایت خواهید شد.

در طول فرایند ثبت‌نام و تبدیل هر مشکلی داشتید می‌توانید از طریق چت پشتیبانی با کارشناسان ارزکت تماس بگیرید و مشكل خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

نتیجه‌گیری

یکی از ساده‌ترین راه‌های دست‌یابی به بیت کوین و خریدوفروش آن استفاده از پلت فرم انتقال پول بین‌المللی پرفکت مانی است که می‌توانیم این کار را در صرافی‌های معتبر و مورد تائید انجام دهیم. برای این کار کافی است که یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند ارزکت را انتخاب کنیم و در آن عضو شویم. پس از عضویت می‌توانیم به‌راحتی و بدون دردسر به تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی و برعکس بپردازیم. همچنین در ارزکت می‌توانیم تمام تبدیل‌های ممکن ارزهای معروف و مورد تائید دیگر را نیز انجام دهیم.

آیا تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی هزینه دارد؟

در زمان تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی تنها کارمزد صرافی موردنظر را پرداخت میکنید.

تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی حدودا چقدر زمان بر است؟

این کار عموما توسط صرافی های معتبر انجام میشود و باتوجه به سرعت انجام کار توسط هر صرافی متغیر است.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن