معرفی بهترین کیف پول تتر با بررسی نقاط قوت و ضعف

اگر قصد دارید، در صرافی‌های بین المللی حضور فعالی داشته باشید و به مبادله رمزارزها بپردازید، داشتن یک استیبل کوین مانند تتر برای شما الزامی است. رمزارز تتر در طی سال‌های گذشته همواره ارزشی معادل ۱ دلار داشته و تحت تاثیر نوسانات شدید بازار قرار نگرفته است. از سوی دیگر این استیبل کوین قادر است تا روند معاملاتی شما را تسهیل کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین کیف پول تتر، برای ذخیره سازی آن بپردازیم. با صرافی آنلاین ارزکت همراه ما باشید.

معیار های انتخاب بهترین کیف پول تتر

به منظور انتخاب بهترین کیف پول تتر، بایستی معیارهای مختلفی را در نظر داشته باشید. برای مثال، امنیت بالا و سهولت در استفاده، اغلب دو ویژگی اصلی هستند که سرمایه‌گذاران به آن توجه خاصی دارند. همچنین تتر دارای انواع مختلفی است و در بلاک چین‌های گوناگونی ارائه می‌شود. رایج‌ترین آن‌ها، USDT-Omni در پلتفرم بیت کوین و USDT-ERC20 در شبکه اتریوم هستند. به غیر از این دو، در شبکه‌های دیگر استقبال کمتری از تتر می‌شود.

مطلب پیشنهادی: خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال ارزکت

انواع کیف پول برای ذخیره سازی پول تتر

تفاوت وجود انواع تتر در شبکه‌های مختلف زمانی پیچیده می‌شود که بدانید، بیشتر کیف پول‌های دیجیتالی تنها از یک نوع tether پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر امکان دارد، برخی کیف پول‌ها از چندین نوع کوین و بلاک چین پشتیبانی کنند و امکان ذخیره‌ سازی آسان را برای شما فراهم کنند. پس در نتیجه بهترین کیف پول تتر، کیف پولی است که نیازهای شما را برطرف کند.

انواع کیف پول برای ذخیره سازی پول تتر

از دیگر نکاتی که در انتخاب بهترین کیف پول تتر باید به آن توجه کنید، نوع کیف پول است. این در حالی است که کیف پول‌های دیجیتالی به سه نوع مختلف دسته‌بندی می‌شوند:

  • والت نرم افزاری
  • کیف پول‌های سخت افزاری
  • کیف پولی که تحت وب است

کاربرانی که قصد دارند برای طولانی مدت دارایی‌های خود را ذخیره‌ سازی کنند توصیه می‌شود که از کیف پول‌های سخت افزاری بهره ببرند. ناگفته نماند که این نوع کیف پول‌ها سهولت و راحتی در استفاده را فدای امنیت کرده‌اند. اما شما اگر تصمیم به انجام معاملات سریع و آسان را دارید، والت نرم افزاری بهترین گزینه برای شما است.

این مقاله را هم بخوانید: از کجا تتر بخریم؟ خرید تتر بدون احراز هویت

لیست بهترین کیف پول ها برای تتر

در ادامه به بررسی چندین مورد از بهترین کیف پول‌های تتر خواهیم پرداخت. این لیست عبارتند از:

کریپتو ولت (Crypto Wallet)

کریپتو ولت

یک کیف پول دیجیتالی گوشی‌های هوشمند که با همکاری شرکت BitGo، طراحی و توسعه داده شده است. این کیف پول با داشتن قابلیت‌هایی مانند: خدمات مشتریان، صرافی داخلی و کارت‌های اعتباری، از بهترین کیف پول تتر به شمار می‌رود.

  • نقاط قوت: پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان ذخیره‌ سازی ارزهای دیجیتالی پرطرفدار و معروف، محافظت از کلیدهای خصوصی کاربران و داشتن یک صرافی داخلی.

تتر والت (Tether Wallet)

در مبحث معرفی بهترین کیف پول تتر، این گزینه را می‌توان یکی از بهترین‌ها دانست. یک کیف پول موبایلی که به طور اختصاصی تنها برای ذخیره سازی تتر ساخته شده است.

  • نقاط قوت: کیف پول رسمی رمزارز تتر، استفاده آسان، احراز هویت دو مرحله‌ای، داشتن صرافی داخلی.
  • نقاط ضعف: سابقه هک شدن در سال ۲۰۱۷، عدم ذخیره سازی ارزهای دیجیتالی دیگر.

مای اتر والت (My Ether Wallet)

این کیف پول با نام اختصاری MEW، یک نرم‌افزار متن باز محسوب می‌شود که امکان ذخیره سازی تتر و اتر را برای شما فراهم می‌کند.

  • نقاط قوت: امکان متصل شدن به کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر و ترزور، ذخیره سازی کلیدهای خصوصی در دستگاه، ساختار متن باز.
  • نقاط ضعف: نداشتن خدمات پشتیبانی قابل قبول.

کوینومی (Coinomi)

بهترین کیف پول تتر را می‌توان گزینه‌ای دانست که علاوه بر امنیت، از ارزهای دیجیتالی متنوعی نیز پشتیبانی کند. کیف پول دیجیتالی کوینومی در کنار پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی گوناگون، قابلیت مدیریت تتر را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کند.

  • نقاط قوت: پشتیبانی از انواع آلت کوین‌ها، پشتیبانی در انواع پلتفرم‌ها.
  • نقاط ضعف: عدم پشتیبانی از بیت کوین، نبود صرافی داخلی.

بایننس والت (Binance Wallet)

این کیف پول محصولی از صرافی شناخته شده بایننس است که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • نقاط قوت: پشتیبانتی از ارزهای دیجیتالی گوناگون، امنیت بالا و احراز هویت دو مرحله‌ای.
  • نقاط ضعف: طراحی پیچیده، عدم دسترسی به خدمات بانکی.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

لجر نانو ایسک Ledger Nano X

تاکنون بهترین کیف پول تتر که به صورت سخت‌افزاری ارائه شده، کیف پول لجر نانو ایکس می‌باشد. این گزینه علاوه بر تتر قادر است تا از هزاران رمزارز دیگر را نیز پوشش دهد.

  • نقاط قوت: امنیت بسیار بالا، آفلاین، پشتیبانی از رمزارزهای متنوع.
  • نقاط ضعف: رابط کاربری پیچیده، هزینه بالا.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا چند مورد از بهترین کیف پول تتر را به شما معرفی کنیم و آن‌‎ها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بیشتر گزینه‌هایی که مطرح کرده‌ایم به صورت نرم‌افزاری و رایگان طراحی شده‌اند. با این حال اگر به دنبال حفاظت بهتر از دارایی‌های خود هستید، بهتر است تا از امکانات یک کیف پول سخت افزاری بهره‌مند شوید. در پایان می‌توان گفت که بهترین کیف پول تتر برای شما، گزینه‌ای است که بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

سوالات متداول

کیف پول تتر چیست؟

کیف پول تتر ابزاری است برای نگهداری ارز تتر که به صورت نرم‌افزاری و سخت افزاری در دسترس است.

بهترین کیف پول تتر چیست؟

کوینومی، تتر والت، لجر نانو ایکس و بایننس والت از بهترین کیف پول‌های تتر هستند که در متن مقاله به صورت کامل به بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها پرداختیم.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن