بیبی دوج چیست؟

بیبی دوج کوین چیست و چه تفاوتی با دوج کوین دارد؟ بعد از پیدایش بیت کوین در سال 2009 تاکنون چندین ارز دیگر رقیب برای این ارز دیجیتال پیداشده است. ارزهای رقیب بیت کوین را آلت کوین می‌نامند و به نسبت به بیت کوین قابلیت‌های اضافی بیشتری دارند. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به پردازش سریع‌تر، قراردادهای هوشمند و…اشاره کرد.

یکی از آلت کوین‌هایی که دریکی دو سال اخیر سروصدای زیادی به پا کرده است، بیبی دوج کوین است که از خانواده دوج کوین است اما با آن تفاوت دارد. حامی اصلی این سکه جدیدی ایلان ماسک است و حمایت‌های او از Baby Doge همچنان صاحبان این سکه را امیدوار نگه‌داشته است.

این مقاله حاوی نکار مهمی در رابطه با ارز Baby Doge Coin است و آن را با دوج کوین اصلی مقایسه می‌کند. پس در ادامه همراه ارزکت باشید!

سکه بیبی دوج (BABYDOGE) چیست؟

Baby Doge Coin یک ارز دیجیتال الهام گرفته‌شده از میم کوین اصلی، DOGE است. این سکه در صرافی‌ها نماد علامت BABYDOGE را به خودش اختصاص داده است؛ مانند سایر سکه‌هایمیم، BABYDOGE متمرکز بر جامعه است و اعضای آن حول کمک به سگ‌های بی‌سرپرست متحد می‌شوند و جمع‌آوری‌شده‌اند. نام تجاری این ارز دیجیتال دارای تصویر کارتونی زیبا از یک توله‌سگ شیبا اینو است.

ارز بیبی دوج

بیبی دوج کوین یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس است. به‌این‌ترتیب، معاملات آن سریع‌تر از DOGE اصلی تسویه می‌شود. BABYDOGE چندین ابتکار باهدف ایجاد یک جامعه قوی دارد. آن‌ها شامل اشتراک خودکار هزینه تراکنش بین دارندگان، جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مؤسسات خیریه سگ، Baby Doge NFTs و درگاه‌های پرداخت فیات از طریق وب‌سایت این پروژه هستند. این تیم همچنین صرافی غیرمتمرکز خود را توسعه داده است که Baby Doge Swap نام دارد و همچنین در حال کار بر روی یک اپلیکیشن کیف پول و بازار NFT است.

کاربردهای توکن BabyDoge

این پلتفرم کارت نقدی بومی خود یا کارت بدهی Baby Doge را توسعه داده است. درواقع اپلیکیشنی مبتنی بر سیستم‌عامل iOS است که برای ارائه خدماتی مانند خرید یا فروش ارز دیجیتال از طریق حساب بانکی خود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیبی دوج کوین همچنین در حال گسترش روابط تجاری خود با پلتفرم‌های پرداخت مانند پرداخت سکه است تا در پرداخت ها در صنعت تجارت الکترونیک مانند فروشگاه‌های آنلاین استفاده شود.

سکه بیبی دوج چگونه کار می‌کند؟

Baby Doge Coin از طریق پروژه کاهش تورم خود می‌خواهد در طول زمان کمیاب‌تر شود و ارزش آن بالاتر رود. برای هر تراکنش که در شبکه Baby Doge اتفاق می‌افتد 5% کارمزد دریافت می‌کند. به‌این‌ترتیب، کاربران برای نگه‌داشتن سکه‌های خود در کیف پول خود پاداش دریافت می‌کنند.

بیبی دوج کوین ادعا می‌کند که بیش از 29 درصد از عرضه را سوزانده است. علاوه بر این، آن‌ها ادعا می‌کنند که از 5 درصد بازتوزیع، 29 درصد به کیف پول مرده توزیع می‌شود. Baby Doge با هر معامله‌ای که انجام می‌شود سوزانده می‌شود.

از طرف دیگر یک کیف پول خیریه وجود دارد که بازتوزیع هایی را دریافت می‌کند که از آن‌ها برای حمایت از شرکای خیریه استفاده می‌شود. علاوه بر این، Baby Doge تصمیم گرفته است به کاربرانی که دارای پیشینه طولانی‌مدت هستند پاداش دهد. آن‌ها با شرکای خیریه مختلف در سراسر جهان مانند Paws with Cause و… همکاری می‌کنند.

مطلب مرتبط: کیف پول دوج کوین

بیبی دوج کوین در مقابل دوج کوین

Baby Doge Coin و Dogecoin هر دو ارزهای رمزنگاری‌شده هستند که شهرت خود را در بین علاقه‌مندان به کریپتو داشته‌اند. دوج کوین قدمت بسیار طولانی‌تری (که در سال 2013 ایجاد شد) دارد و به‌عنوان یکی از ارزهای رمزنگاری‌شده برتر معامله‌شده به ازای هر سرمایه بازار، شهرت بیشتری داشته است

هنگام مقایسه میزان استفاده از آن‌ها، Dogecoin به‌عنوان یک ارز دیجیتال پایدار شناخته می‌شود که از مدل غیرمتمرکز با استفاده از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند. از طرف دیگر، Baby Doge هیچ کاربرد عملی واضحی ارائه نمی‌دهد.

ازآنجاکه ارزش اساسی این دور ارز عمدتاً توسط عرضه و تقاضای بازار تعیین می‌شود، بنابراین معیارهای کمی وجود دارد بتوان به‌صورت قطعی در مقایسه این دو ارز باهم آن را در نظر گرفت.

بیبی دوج

بیبی دوج کوین

طبق حساب توییتر خود این ارز، از اوایل سپتامبر 2021، این ارز 584000 دارنده جمع‌آوری کرده است. در حال حاضر، ارزش بازار کمتر از 200 میلیون دلار است. برجسته‌ترین حامی آن ایلان ماسک، یکی از طرفداران Dogecoin است.

بیبی دوج کوین عرضه محدودی دارد، برخلاف Dogecoin که باعث می‌شود تورم بیش‌ازحد کاهش یابد. این به این معنی است که عرضه Dogecoin فقط در حال انقباض است و گسترش نمی‌یابد. حدود 35 درصد از کل عرضه نیز توسط تیم BABYDOGE سوزانده شده است.

هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که توییت های ایلان ماسک برای سرپا نگه‌داشتن سکه Baby Doge کافی است یا خیر؛ اما با توجه به شرایط فعلی سرمایه‌گذاری در بیبی دوج در کوتاه‌مدت چندان سودآور نیست.

دوج کوین

دوج کوین همچنان در بین 10 ارز دیجیتال برتر ازنظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود. ارزش بازار دوج کوین در حدود 31 میلیارد دلار است که آن را هشتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تا زمان نگارش این مقاله می‌کند.

همه ما می‌دانیم که یک سری توییت از ایلان ماسک و حمایت مداوم از جامعه آنلاین Doge coin لازم بود تا Dogecoin به‌جایی که امروز است برسد. Dogecoin ها توسط فناوری بلاک چین فورک شده از Litecoin، با تمرکز بر decentralization، تأمین می‌شوند. در مقابل، بیبی دوج کوین روی یک زنجیره هوشمند متمرکز است.

وقتی صحبت از ارتباط و ثبات این دو سکه به میان می‌آید، انتخاب منطقی‌تر این است که Dogecoin را انتخاب کنیم؛ اما هیچ‌کس نمی‌داند که در آینده چه خبر است و کدام‌یکی ثبات بیشتری به دست خواهد آورد.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن