معرفی کامل ارز آلیس

مدت‌هاست که بازی‌های مبنی بر رمز ارز به‌عنوان یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دستیابی به دارایی‌های ارز دیجیتال مورد استقبال قرارگرفته‌اند؛ اما به دلیل مشکلات و چالش‌های پیش روی این بازی‌ها، اکثر بازی های بلاک چین نتوانسته‌اند برای جامعه آن‌چنان‌که باید جذابیت به همراه داشته باشند؛ اما با انتشار رمز ارز آلیس (alice) این روند کاملاً تغیراتی به خود خواهد دید. در ادامه در ارزکت با رمز ارز alice آشنا خواهیم شد.

رمز ارز آلیس (alice) چیست؟

My Neighbor Alice یک بازی سازنده برای کسب درآمد با تم کشاورزی است که بر روی Chromia ساخته‌شده است. این بازی خود حاوی فضایی است که در آن بازیکنان می‌توانند جزایر مجازی بخرند و مالک شوند، اقلام هیجان‌انگیز را جمع‌آوری و بسازند و درعین‌حال دوستان جدیدی پیدا کنند.

رمز ارز aliceهر بازیکن آواتار مخصوص به خود را دارد که نشان‌دهنده آن‌ها در بازی است که می‌توانند آن را به‌دلخواه تغییر دهند. بازیکنان می‌توانند املاک و مستغلات مجازی را از آلیس، شخصیت اصلی بازی، یا بازار داخلی خریداری کنند. تمام زمین‌های خریداری‌شده به‌عنوان NFT نشان داده می‌شود ازاین‌رو به آن رمز ارز alice گفته می‌شود.

هدف رمز ارز alice چیست؟

هدف رمز ارز آلیس معرفی بلاک چین به میلیون‌ها بازیکن و هدف قرار دادن جامعه بازی‌های متنوع در بازار بازی‌های سنتی است. اگرچه این بازی مبتنی بر بلاک چین است و ویژگی‌های DeFi را ادغام می‌کند، اما نیازی به دانش قبلی در مورد ارز دیجیتال و بلاک چین ندارد.

 بازی محبوب آلیس از چندین منبع محبوب الهام گرفته است. به‌عنوان‌مثال، وظایف روزانه درون بازی و جنبه‌های اجتماعی از Animal Crossing الهام گرفته‌شده است، درحالی‌که Minecraft به‌عنوان یک الگو برای ساخت اشیای مکانیکی عمل می‌کند. این اثر هنری از کتاب کودکان سوئدی پتسون و فایندوس الهام گرفته‌شده است.

آلیس همسایه من یا رمز ارز آلیس چگونه کار می‌کند؟

آلیس همسایه من یا رمز ارز آلیس چگونه کار می‌کند؟

مانند بسیاری از بازی‌های، My Neighbor Alice دارای قالبی با فضای باز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در جزایر مختلف سفر کنند تا با بازیکنان و شخصیت‌های درون بازی تعامل داشته باشند. بازیکنان با استفاده از آواتار قابل تنظیم خود در دنیای آلیس حرکت می‌کنند.

جزایر مجازی که بازی را تشکیل می‌دهند به زمین‌های جداگانه تقسیم می‌شوند که درنهایت اکثر آن‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. این قطعات زمین هرکدام با یک NFT منحصربه‌فرد نشان داده می‌شوند که می‌تواند توسط مالک فروخته یا معامله شود. به‌عنوان یک بازی داستان محور، MNA دارای طیفی از مأموریت‌ها و فعالیت‌ها برای بازیکنان است.

دارایی‌های درون بازی در My Neighbor Alice توسط NFT نشان داده می‌شوند و می‌توانند ازنظر تنوع متفاوت باشند. به‌عنوان‌مثال، یک منبع ثابت زمین وجود دارد، درحالی‌که برخی از اقلام نسخه محدود هستند. کاربرانی که آیتم‌های خود را ایجاد می‌کنند نیز می‌توانند با تعیین تعداد کپی‌هایی که می‌توانند وجود داشته باشند، اقلام خود را کنترل کنند.

مقالات مرتبط: درآمد از بازی های بلاک چین

بنیان‌گذاران همسایه من آلیس چه کسانی هستند؟

My Neighbor Alice توسط Antler Interactive، یک استودیوی بازی‌های موبایل تعاملی سوئدی ساخته‌شده است. Antler Interactive قبلاً بانام SVRVIVE Studios شناخته می‌شد. این شرکت یک پیشگام در VR است که آثاری مانند SVRVIVE: The Deus Helix، Kartong – Death by Cardboard، Krystal Kart AR، Krystopia: A Puzzle Journey، Krystopia و Nova’s Journey را منتشر کرد. در سال 2019، Antler Interactive توسط ChromaWay، یک شرکت توسعه بلاک چین که پشت بلاک چین Chromia است، خریداری شد.

تاکنون، این بازی در دو دور از سرمایه‌گذاری‌های VC مانند Coin98 Ventures، Kyros Ventures، 2.1 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است و 100000 دلار در یک دور IDO در DAO Maker جمع‌آوری کرده است.

ویژگی‌های مهم بازی آلیس؟

ویژگی های بازی آلیس

رمز ارز و بازی آلیس قصد دارد خود را از دو طریق متمایز کند. اول، سبک منحصربه‌فرد آن‌که شخصیت آلیس را به‌عنوان یک “دوست درون بازی” و قابل‌اعتماد در خود گنجانده است، بازی را برای بازیکنان معمولی که با ویژگی‌های بازی کلاسیک بلاک چین آشنایی ندارند، جذاب‌تر می‌کند. علاوه بر این، بازی بازیکنان را مجبور به تعامل با فناوری بلاک چین نمی‌کند، اگرچه به کسانی که کنجکاو هستند اجازه می‌دهد تا عملکرد کلاسیک آن را کشف کنند. بازیکن‌ها می‌توانند در فعالیت‌های مختلفی شرکت کنند که برای جذب مخاطبان هدف بازی، ازجمله زنان طراحی‌شده‌اند.

بازیکنان می‌توانند زمین مجازی را به شکل توکن‌های NFT در این جزایر خریداری کنند و آن را با آیتم‌های درون بازی مانند خانه‌ها، دریاچه‌ها، تزئینات، حیوانات، گیاهان و غیره تزئین کنند. بازیکنان با آواتارهای خود نشان داده می‌شوند که می‌توانند با آیتم‌های درون بازی نیز سفارشی شوند.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌ها و فعالیت‌ها در بازی، شهرت خود را افزایش دهند. مأموریت‌های مشترک به بازیکنان امکان می‌دهد روی یک هدف مشترک کار کنند و در رویدادهای ایجادشده توسط جامعه شرکت کنند.

مقالات مرتبط: معرفی بازی گالا

هم‌اکنون چند سکه آلیس همسایه من (ALICE) در گردش است؟

ALICE ارز درون بازی است که بازیکنان می‌توانند برای خرید اقلام یا زمین مجازی خرج کنند. همچنین اگر بازیکنی تصمیم بگیرد برای بازدید از جزیره مجازی خود از بازیکنان دیگر هزینه دریافت کند، می‌تواند به درآمدزایی کمک کند. بازیکنان همچنین می‌توانند ارز آلیس را برای باز کردن مأموریت‌های ویژه شرط‌بندی کنند، اما فقط درصورتی‌که بازیکنان به آستانه شرط‌بندی خاصی برسند.

آن‌ها همچنین می‌توانند ALICE را برای تکمیل مأموریت‌ها و جمع‌آوری امتیاز تجربه برای توکن به دست آورند. درنهایت، دارندگان توکن می‌توانند از ALICE برای رأی دادن در پیشنهادات حکومتی استفاده کنند.

کل عرضه ALICE طبق توزیع زیر 100 میلیون است:

  • فروش توکن (21%)
  • رزرو و ذخیره ارزش (20%): برای شرط‌بندی جوایز استفاده می‌شود.
  • اکوسیستم بازی (16%)
  • جامعه و بازاریابی (15%)
  • مشاوران و تیم پشتیبانی (15%)
  • پاداش پلتفرم (8%): ​​جوایز درون بازی
  • مشوق کاربر (5%)

امنیت alice چگونه است؟ 

My Neighbor Alice بر روی Chromia ساخته‌شده است و دارای دولایه است. یک‌لایه از بلاک چین لایه برای کارکرد حساب‌ها، انتقال توکن، داده‌های رابطه‌ای و پیشرفت کاربر استفاده می‌شود و مرتبط با بک‌اند رمز ارز alice است.

لایه دوم بازی Unity است. این مرتبط با ظاهر آلیس است. این لایه تا حد زیادی، یک سیستم ساختمانی رویه‌ای است که بک‌اند را با حاشیه‌های لاگین ثبت نام و مقیاس‌پذیری چندنفره به هم متصل می‌کند.

ALICE یک توکن ERC-20 در اتریوم است. اتریوم یکی از محبوب‌ترین بلاک چین‌ها و راه حلی امن برای بسیاری از توکن‌های غیرمتمرکز است.

از کجا می‌توانید همسایه من آلیس (ALICE) را بخرید؟

خرید و فرش alice

دریکی دو سال گذشته رمز ارز alice پا به میدان رقابت گذاشته است و هم‌اکنون در بسیاری از صرافی‌های معتبر دنیا خرید و فرش alice انجام می‌شود. alice را می‌توان با ارزهای محبوبی مانند بیت کوین، تتر و… خرید و ALICE در صرافی‌هایی مانند Binance، Mandala Exchange، Huobi Global، FTX و KuCoin در دسترس است.

کیف پول‌های آلیس

قبلاً یاد گرفتیم که آلیس روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. ازاین‌رو رمز ارز آلیس ALICE را می‌توان در کیف پول‌هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند ذخیره کرد. محبوب‌ترین این کیف پول‌ها عبارت‌اند از متا ماسک، اتمیک والت و… .

مزایای ALICE

با توجه به استیک کردن توکن‌های ALICE هولد کردن این رمز ارز به‌صورت طولانی می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد. از طرفی شرکت سازنده رمز ارز ALICE یک شرکت معتبر درزمینهٔ بازی‌سازی و حوزه دیفای است بنابراین اعتبار پروژه بالا است. همچنین تعداد توکن‌های این رمز ارز محدود است که این هم یکی از مزیت‌های ALICE به‌حساب می‌آید.

معایب ALICE

با توجه به این‌که این پروژه مبنی بر بلاک چین اتریوم است درنتیجه هزینه تراکنش‌ها بسیار بالا است و این ویژگی کار را برای خریداران و فروشنده‌ها بسیار سخت کرده است.

نتیجه‌گیری

بازی‌های مبنی بر بلاک چین درصدد آغاز انقلاب بزرگ در حوزه رمز ارزها هستند که بازی ALICE در آن نقش مهمی را بازی خواهد کرد. تنها نگرانی دراین‌باره نبود تجربه گیمرها در حوزه بلاک چین است که رفته‌رفته این نگرانی هم در حال کم شدن است. از طرفی رمز ارز ALICE عرصه ثابتی دارد که همین ویژگی باعث شده سرمایه‌گذاران نسبت به خرید و هولد کردن آن به‌صورت بلندمدت خوش‌بین باشند.

امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.