ارزکت، (ارزکت، معتبرترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال)

تعداد ارزهای دیجیتال: 13,556
معاملات 24 ساعت: 108.47 میلیارد دلار
تعداد صرافی: 1031

حجم بازار : 2,773.56 میلیارد دلار %-0.49

سهم بازار :

BTC: 49.652%

ETH: 15.346%

USDT: 3.774%

نرخ تتر : 61855 تومان

قیمت لحظه ای و خرید Algorand

-12.4%

$0.18619700

11,517 تومان

محاسبه با نرخ تتر: 61,855 تومان


معاملات روزانه 113,917,469
حجم بازار 1,330,789,238
سکه در گردش 7,133,516,999 ALGO
عرضه کل 7,356,907,417 ALGO
ALGO
exchange icon
usdt
exchange icon
تومان

درباره Algorand

ارز الگورند به‌خاطر ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در دنیای بی‌پایان ارز‌های دیجیتال، همواره شاهد ظهور پروژه‌‌هایی هستیم که وجه تمایزی نسبت به پروژه‌های قبلی دارند و چیزی فراتر را ارائه می‌دهند. از این پروژه‌ها می‌توان به Algorand (ALGO) اشاره کرد که توسعه کارکرد قرارداد هوشمند فعلی و تسهیل اجرای فناوری در مقیاس وسیع‌تر، از اهداف آن هستند. هم‌اکنون برخی استارت‌آپ‌ها از این ویژگی‌ها و دیگر قابلیت‌های غیرمتمرکز ارز الگورند استفاده می‌کنند. با این اوصاف، شناخت این ارز دیجیتال و نحوه خرید و فروش آن، افق دید ما را وسیع‌تر می‌کند.

ارز دیجیتال ALGO

الگورند، بلاک‌چینی از نوع متن‌ باز است. پلتفرم این بلاک‌ چین، ایمن، مقیاس‌پذیر و کارا است و از ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بر روی خود پشتیبانی می‌کند. به این دلیل، بلاک‌ چین ارز الگورند بسیار کارآمد، ایمن و منحصر‌به‌ فرد در عملکرد قرارداد هوشمند لایه 1، شناخته می‌شود. این ارز پاسخگوی نیازهای توسعه‌دهندگان و بیش از ۵۰۰ شرکت است.

علاوه بر این، هدف بعدی Algorand  افزایش تعداد تراکنش‌های خود به ۴۶۰۰۰ تراکنش در یک ثانیه است. این امر سبب می‌شود تا الگورند بتواند علاوه بر امنیت بالای شبکه خود، ارزان‌ترین کارمزد تراکنش را داشته باشد. در طراحی ارز الگورند، از پروتکل بلاک‌ چین بدون مجوز استفاده شده است که این امکان را ایجاد می‌کند تا تراکنش‌های آنی را بدون هیچ‌گونه تعللی به پایان برساند.

پدران الگورند

Algorand به دستان سیلویو میکالی، استاد علوم کامپیوتر و در مؤسسه فناوری ماساچوست، بنا شد. وی در سال ۲۰۱۲ موفق به کسب جایزه تورینگ شد و به‌عنوان ذهنی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک‌ چین شناخته می‌شود. در سال 2015، بنیان‌گذار ارز الگورند تحقیقات خود را در رابطه‌ با چگونگی ایجاد یک فناوری بلاک‌ چین بهتر آغاز کرد. سپس حاصل تحقیقات خود را به‌صورت مقاله، در اینترنت قرار داد. پس از آن، نیکلای زلدویچ که استاد MIT بود، در رابطه‌ با شبیه‌سازی یافته‌ها با سرورهای اختصاصی آمازون، با سیلویو تماس حاصل کرد. در سال ۲۰۱۷ شرکت ارز الگورند، پس از تست موفقیت‌آمیز فناوری جدید بلاک‌ چین با تراکنش‌های مختلف شبیه‌ سازی‌ شده، پایه‌گذاری شد.

خرید ارز الگورند

خرید ارز الگورند

برای خرید ALGO  باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به هر مرحله میپردازیم:

مرحله اول

 برای خرید و فروش اکثر ارز‌های دیجیتال، لازم است یک حساب کارگزاری ایجاد کنید. یک مؤسسه مالی مجاز برای اینکه به بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید، این حساب را برای شما صادر می‌کند. در خرید ارز الگورند نکته‌ای را به‌خاطر داشته باشید. با توجه‌ به کارگزاری که انتخاب می‌کنید، نوع حساب‌هایی که می‌توانید باز کنید، دارایی‌ها که می‌توانید خرید و فروش کنید و هزینه‌هایی که در هر معامله پرداخت می‌کنید، متفاوت خواهد بود. Coinbase و eToro از بهترین‌ها در این زمینه هستند. پس از باز کردن حساب، یک پلتفرم معاملاتی توسط کارگزار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مرحله دوم

در خرید ارز الگورند، خرید یک کیف پول رمزنگاری در اولویت است. کیف پول رمزنگاری یک حساب آنلاین یا دستگاهی خصوصی است و شما می‌توانید به‌وسیله آن توکن‌ها و سکه‌های خود را با امنیت بیشتری ذخیره کنید. کیف پول سخت‌افزاری و کیف پول نرم‌افزاری، دو نوع اصلی کیف پول رمزنگاری هستند.  کیف پول سخت‌افزاری دستگاهی مشابه USB است که توکن‌های شما را با «ذخیره‌سازی سرد» آفلاین نگه می‌دارد. اما کیف پول نرم‌افزاری برنامه‌ای در رایانه یا تلفن همراه است که سکه‌های ارز الگورند را به‌صورت آنلاین ذخیره می‌کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری دارای بیشترین امنیت ممکن هستند، اما کیف پول‌های نرم‌افزاری انواع بیشتری از توکن‌ها را ذخیره می‌کنند.

مرحله سوم

مرحله سوم برای خرید الگورند، انجام خرید است. پس از پشت سر گذاشتن دو قدم پیشین، می‌توانید ارز الگورند را خریداری کنید. در وهله اول چک کنید که حساب شما قابلیت‌های معاملاتی جامعی داشته باشد و از قبل به‌ وسیله کارت اعتباری یا حساب بانکی مرتبطی، وجه مورد نیاز تهیه شده باشد. امکان دارد برای دریافت دسترسی کامل به قابلیت‌های معاملاتی، نیاز باشد برخی از اطلاعات شخصی خود را به کارگزار بدهید و روش پرداخت لینک شده را که متعلق به شما است، تأیید کنید.

اکنون، خرید ارز الگورند را در پلتفرم معاملاتی خود، با استفاده از فرایند مختص کارگزار، سفارش دهید. با توجه‌ به کارگزار منتخب خود، احتمالاً به انواع مختلفی از سفارش‌ها دسترسی داشته باشید. به چگونگی حرکت ارزش الگورند دقت کنید و در زمان مناسب خرید مناسبی را انجام دهید. در ادامه شما را با دو نوع از سفارش‌ها آشنا می‌کنیم.

سفارش‌های بازار

در سفارش بازار شما به کارگزار خود اعلام می‌کنید که قصد خرید تعدادی ارز الگورند را با قیمت فعلی بازار دارید. احتمال اینکه سفارش‌های بازار تکمیل شوند زیاد است. چرا که این سفارش‌ها بلافاصله انجام می‌شوند. امکان دارد در آخرین لحظه، به دلیل تغییر تقاضای بازار، پول بیشتری را به‌ازای هر سکه نسبت به آنچه در پلتفرم کارگزاری خود می‌بینید، پرداخت کنید.

سفارش‌های محدود

در سفارش محدود شما به کارگزار خود می‌گویید که قصد دارید مجموعه‌ای از چندین ارز الگورند را با قیمت معین یا حتی کمتر از آن بخرید. در این نوع خرید شما کنترل بیشتری بر هزینه پرداختی دارید. اما، احتمال تکمیل سفارش‌های محدود نسبت به سفارش‌های بازار کمتر است، چرا که در صورت افزایش قیمت کارگزار سفارش را تکمیل نخواهد کرد.

فروش الگورند

فروش الگورند

پس از تکمیل سفارش، می‌توانید فعالیت خود را به‌عنوان یک سرمایه‌گذار ارز الگورند آغاز کنید. اکنون این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چگونه از دارایی خود سود ببرید. برای انجام این کار، شما می‌توانید به دو صورت بلند مدت و کوتاه‌ مدت، سرمایه‌گذاری کنید. اکثر سرمایه‌گذاران تمایل به سرمایه‌گذاری بلند مدت دارند و مدت زیادی سکه‌ها و توکن‌های خود را نگه می‌دارند. اگر احتمال می‌دهید که قیمت الگورند در بلند مدت افزایش زیادی می‌یابد، از نگهداری سکه‌های ارز الگورند خود، در کیف پولی امن و خصوصی مطمئن شوید.

برای سرمایه‌گذاری در معاملات روزانه یا نوسانی کوتاه‌ مدت، در نظر داشته باشید که بازار ارزهای رمزنگاری شده به‌شدت بی‌ثبات است. شما می‌توانید روی ارزهایی که قیمت کمتری دارند، سرمایه‌گذاری کنید. برای این کار، در هنگام حداکثر سود دهی، الگورند خود را به یک استیبل کوین مانند Tether تبدیل کنید. زمانی که قصد دارید سود خود را دریافت کنید، ارز دیجیتال با ثبات خود را دوباره به ارز الگورند تبدیل کنید و آن را به‌حساب بانکی خود برگردانید. در این نوع از سرمایه‌گذاری، دقت کنید که باید پلتفرم معاملاتی شما سریعاً پاسخگو باشد.

قیمت الگورند

امروز، قیمت الگورند ۱٫۰۱ دلار آمریکا و حجم معاملات در بیست و چهار ساعت گذشته، 456،342،121 دلار بود. این ارز دیجیتال در بیست و چهار ساعت گذشته 6.81% کاهش داشته است. در حال حاضر رتبه ارز الگورند در  CoinMarketCap، ۲۶ است و ارزش امروز آن در بازار 6,622,823,309 دلار بود. عرضه در گردش آن 6,562,843,592 سکه ALGO و حداکثر عرضه 10,000,000,000 سکه  ALGO است. اگر قصد خرید الگورند را دارید، برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش در سهام Algorand هم‌اکنون Binance، OKX، FTX، Bybit و Huobi Global هستند.

سخن آخر

ارز الگورند نسبت به سایر ارز‌های دیجیتال متمایز است. این رمز ارز کارآمد، ایمن و منحصربه‌فرد است و توسط سیلویو میکالی بنا نهاده شد. برای خرید آن یک حساب کارگزاری باز کنید و یک کیف پول بسازید. خرید خود را به‌صورت سفارش بازار و یا سفارش محدود انجام دهید و پا به دنیای چالش‌ برانگیز الگورند بگذارید. پس از آن، در این ارز به‌صورت بلند مدت و یا کوتاه‌ مدت، هولد یا ترید کنید.

روزانه

هفتگی

ماهانه

جزئیات Algorand

قیمت Algorand

$0

حجم کل بازار

1,330,789,238

حجم معاملات روزانه

$-178,724,067.26

پایین ترین/بالاترین قیمت ۲۴ ساعت اخیر

$0

$0

رتبه در بازار

#32

اوج قیمت دلاری

$4

تغییرات از اوج تاکنون

-95 %

به تومان

220,204 تومان

نرخ دلار

61,855 تومان

تاریخ اوج قیمت

2019-06-20 1398-03-30 4 سال پیش

تغییرات 24 ساعته

-12.4 %

تغییرات 7 روزه

-17.89706 %

تغییرات 14 روزه

-24.03735 %

تغییرات 30 روزه

-33.06481 %

تغییرات 60 روزه

-43.78635 %

تغییرات شش ماهه

-55.61802 %

تغییرات یک ساله

-86.58574 %

تاریخ پیدایش

2022-12-17

الگوریتم هش

زمان ساخت بلاک

0min

ارز در دسترس/کل

7133516999.3689 / 7356907416.7138